دانلود نمونه سوالات آزمونهای ادواری فنی و حرفه ای همراه با پاسخ

یک شنبه 23 آبان 1400
ن : khashayars

خرید اینترنتی بهترین غذای سگ و بهترین غذای گربه از پت شاپ انلاین

 

چه اندازه در مورد تغذیه حیوانات خانگی خود اطلاعات دارید؟ ما پشمالوی کوچولوی خودمان را به قدری دوست داریم که آن ها را عضوی از خانواده خود می دانیم.

حس قشنگی که این حیوانات مهربان به زندگی ما می دهند بسیار زیباست. مهربانی بی قید و شرط آن ها و اینکه هر موقع احساس ناراحتی می کنیم آن ها در پیش ما هستند و عاشقانه خودشان را در اختیار ما قرار می دهند، نشان دهنده ی مهم بودن آن ها در زندگی ما می باشد. پس غیر منطقی نیست که ما هم در قبال آن ها مسئولیت هایی داریم و باید غذاهای خوب و وسایل مورد نیاز آن ها را فراهم کنیم.

تغذیه حیوانات خانگی

سی نوع ماده ضروری سگ ها و گربه ها، پروتئین ها، اسید های چرب ضروری، مواد معدنی، آمینواسید ها و ویتامین ها می باشد. خرید بهترین غذای خشک سگ و یا خرید بهترین غذای خشک گربه یکی از نکاتی است که کمتر به آن توجه می شود. متأسفانه در بعضی پت شاپ ها انواع وسایل غیر ضروری پیدا می شود اما هنگامی که صحبت از بهترین غذاها می شود، گزینه های زیادی پیدا نخواهید کرد.

به عنوان مثال هنگامی که برای خرید بهترین غذای خشک سگ به انواع پت شاپ آنلاین مراجعه می کنید، متوجه می شوید بیشتر آن ها بر اساس مارک تجاری، شرکت های مشهور و ویژگی های گران و ارزان بودن آن ها انتخاب می شوند.

حیوانات خانگی نیازمند چه تغذیه ای هستند؟

حیوانات خانگی برای عمر طولانی و سلامتی، مانند انسان ها به یک سری مواد مغذی نیازمندند. پرهیز از استفاده غذاهای بی کیفیت و مقوی کردن تغذیه، از بهترین روش ها برای ابزار علاقه به آن ها می باشد.

سگ ها و گربه ها در صورت مصرف چربی های سالم، پروتئین، امگا 3 و پروبیوتیک ها بسیار سالم می مانند. پس در هنگام خرید بهترین غذای خشک سگ و یا خرید بهترین غذای خشک گربه حتماً توجه داشته باشید که غذای آن ها این مواد خوراکی را در بر داشته باشند.

انواع غذاهای خشک گربه و یا سگ در پت شاپ مشهد موجود می باشد. اگر قادر به حضور فیزیکی به پت شاپ مشهد را ندارید، می توانید به صورت اینترنتی به پت شاپ آنلاین مشهد مراجعه کرده و خرید بهترین غذای سگ و یا گربه را سفارش دهید.

به توصیه دامپزشکان برای خرید بهترین غذای خشک سگ باید از محتوای آن ها حتماً باخبر بود، زیرا غذای سگ ها باید حاوی 50% سبزیجات، 40% گوشت و 10% غلات باشد و به صورت کلی حیوانات به ترکیبی از چربی ها، کربوهیدرات و پروتئین نیاز دارند.

هنگام مراجعه به پت شاپ آنلاین به یاد داشته باشید قیمت بالا صرفاً به معنای کیفیت بالا نمی باشد. مهم این است که برای حیوان خانگی خود به عنوان مثال گربه ی خود، خرید بهترین غذای گربه و یا خرید بهترین غذای خشک گربه را به طریقی انجام دهید که غذای آن ها حاوی مواد مغذی باشد.

در هنگام خرید بهترین غذای سگ و یا خرید بهترین غذای سگ، به مواد غذایی تشکیل دهنده ی آن توجه کنید. اکثر مواد غذایی حیوانات از بره، خوراک ماکیان و ضایعات آن ها، گوشت و استخوان، سویا، چربی حیوانات، پی ماکیان و فیلر هایی مانند ذرت، گندم و یا خوراک ذرت باشد.

اگر تمایل به خرید بهترین غذای خشک سگ از پت شاپ آنلاین را دارید، سعی کنید با افزودن آب قلم و یا کلاژن به بهبود سلامت استخوان، پوست، کو و سیستم گوارش آن ها کمک کنید.

چنانچه حیوان خانگی شما مشکل تغذیه ای داشته باشد، می توانید در پت شاپ آنلاین مشهد از دامپزشکان مشورت بگیرید و با گرفتن رژیم غذایی مناسب او را تحت درمان قرار دهید.

 

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.




سه شنبه 11 آبان 1400
ن : khashayars

پوستر تصویری چیست؟

قاب پوستر فریم تصویری است که قبل از پخش وب سایت یا صفحه ویدیویی به شما نمایش داده می شود. تا زمانی که فیلم شروع به پخش نکند، به صورت یک تصویر ثابت روی صفحه نمایش داده می شود. می توانید قاب پوستر خود را با یک تصویر بارگذاری شده سفارش دهید، یکی از چهار قاب پوستری را که سیستم ما برای پردازش ویدیوی شما ایجاد می کند انتخاب کنید.
این پوسترها با فرمت بزرگ دارای کاغذ عکس مات است. این کاغذ دوام فوق العاده و کیفیت تصویر واضحی را برای یک محصول استثنایی ارائه می دهد. دوام کاغذ در برابر چروک بسیار پایدار است. با تعداد بیشمار اندازه و گزینه های قاب بندی، می توانید ظاهر کلی و رسمی بودن پوستر خود را متناسب با نیازهای تزئینی خود برآورده کنید.

نمونه ای از پوستر های تصویری

این محصول برای پروژه هایی که نیاز به انتقال اطلاعات مهم دارند، بهترین است. به عنوان مثال، ممکن است کسب و کار شما ارائه ای در پیش داشته باشد. چاپ پوستر برای نمایش عکس های محصول، رندرها، آمارها بسیار مناسب است.
هنگامی که متوجه شدید چه چیزی را می خواهید در چاپ پوستر خود به نمایش بگذارید، به سادگی از وبسایت مجموعه ما دیدن کنید و اعضای تیم ما خوشحال خواهند شد که در ایجاد آنها به شما کمک کنند. شما کاغذ مات و لمینت را برای اضافه کردن عکس به محل نصب انتخاب می کنید. کسب و کار رونق خواهد گرفت، همه این ها به لطف چاپ پوستر برای شما به ارمغان خواهد آمد.
خرید پوستر تصویری  نصب شده برای علامت گذاری در یک کنفرانس، ترویج فروش از فروشگاه شما، اعلام معرفی محصول در یک نمایشگاه تجاری، ترویج کلاس های داخل ساختمان و موارد دیگر بسیار مناسب هستند. پوستر نصب شده یک پوستر چاپی است که روی پشتی که به دلخواه شما از ورق فوم سیاه یا سفید انتخاب شده نصب می شود و کمی محکم و با دوام تر می شود.
قیمت پوستر تصویری:
قیمت پوستر های تصویری بسته به سایز و ابعادی که می خواهید سفارش دهید متفاوت خواهد بود. واضح است که هرچه این پوستر ها بزرگتر باشد قیمت آن ها هم بیشتر خواهد شد. برای دیدن قیمت ها کافی است به وبسایت مجموعه ما مراجعه کنید و در آن جا تمامی مدل ها را ببینید. اگر می خواهید پوستر شما بادوام تر باشد بهتر است آن را بر روی یک فوم سخت نصب نمایید که به دلخواه شما در رنگ سیاه و سفید وجود دارد.
خرید پوستر تصویری:
مشتریان همیشه تمایل دارند که بهترین کیفیت و بادوام ترین آن ها را خریداری کنند. مخصوصا در رابطه با پوستر های تصویری! زیرا بعضی از مشتریان این پوستر ها را در خیابان نصب می کنند که در معرض باد و باران و... قرار می گیرد و واضح است که در این صورت به سرعت آسیب می بیند.  بنابراین مهم است که این پوستر های تصویری دوام کافی را داشته باشند.
شما برای خرید می توانید به وبسایت مجموعه ما مراجعه کنید و در بخش فروشگاه پوستر دلبخواه خود را سفارش دهید و پس از چند روز درب منزل تحویل بگیرید.

قرنیز PVC:
PVC که از جنس پلاستیک و روکش پایه است، ظاهر متفاوتی دارد که شبیه چوب یا رنگ است. PVC به خوبی در برابر آب آسیب می بیند، اما وقتی در اثر تماس آسیب ببیند، تعمیر آن تقریباً غیرممکن است و نیاز به تعویض دارد. به طور کلی، کار با آن آسان است، اما نسبت به اره و چکش بسیار آسیب پذیر است. فرآیند نصب آن ممکن است نیاز به وسایل اضافی برای ایمن سازی PVC داشته باشد، و برخی از متخصصان نشان می دهند که استفاده از بست ها (به عنوان مثال، براده ، منگنه) کار را دشوارتر می کند.
قالب گیری PVC، اگرچه مدتی است وجود دارد، اما ممکن است گاهی اوقات با شکست مواجه شوید. این ماده پلاستیکی با تکنولوژی بالا در خانه های دوش دار که اتصالات تخته پشتی ضد آب نشت می کند یا ممکن است شل شود، مناسب است. اگر نگران آن هستید، PVC ممکن است جواب گو مشکل شما باشد. اگر دوشی دارید که به جای محفظه معمولی از یک تکه فایبر گلاس با هر نوع پانل ضد آب ساخته شده است، قرنیز PVC می تواند با پر کردن جاهای خالی از مزایای دوش شما را برخوردار کند.

قرنیز های پی وی سی در قیمت های مختلف وجود دارند.


خرید قرنیز PVC ضد آب است. این درست مانند لوله های آب سفید است که برای لوله کشی در بسیاری از خانه ها استفاده می شود. این تقریباً خراب نشدنی است، اما می توان آن را مانند قالب های معمولی برش داد و میخ کرد. تقریباً در هر نمایه ای وجود دارد که ممکن است در انواع دیگر قالب های چوبی پیدا کنید. برای همه اهداف، قرنیز PVC یک چهارم بهترین گزینه برای دوش است. دارای پشت 90 درجه با جلو گرد است. قالب PVC یک گزینه عالی است. دارای منحنی معکوس یا مقعر است، اما کار با آن به این راحتی نیست زیرا در گوشه ها باید دقت کنید که به خوبی قرار گیرد.
قیمت قرنیز PVC:
قیمت قرنیز  های پی وی سی نیز متفاوت و گوناگون است. از آن جا که تنوع زیادی در رنگ بندی و نوع این قرنیز ها وجود دارد به همین دلیل در ادامه قیمت های آن هم باهم فرق می کند. اما از متری 14 هزار تومان شروع می شود و تا متری 46 هزار تومان ادامه دارد. شما باید در ابتدا بدانید که قرنیز های خود را در چه مکانی می خواهید نصب کنید و هدف شما از خرید قرنیز چیست، سپس با توجه به بودجه خود اقدام به خرید کنید.
خرید قرنیز PVC:
احتمالا همه مشتریان قرنیز پی وی سی دوست دارند بهترین کیفیت را خریداری کنند، جایی که علاوه بر جنس مرغوب، خدمات پس از فروش نیز ارایه می دهد که این خدمات شامل نصب قرنیز و در مواقعی خاص گارانتی است. مجموعه ما تمامی این موارد را در بر می گیرد و هدف اصلی آن همیشه جلب رضایت مشتری بوده و هست. شما برای خرید کافی است به وبسایت ما بروید و سپس در قسمت فروشگاه تمامی قرنیز های پی وی سی را مشاهده کنید و بعد از آن با توجه به سلیقه خود با چند کلیک خرید خود را انجام دهید.

 

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.




سه شنبه 11 آبان 1400
ن : khashayars

مجلات الکترونیکی و خبری و مزایای آنها

هدف از مجلات الکترونیکی و خبری در ایران

حتما شما هم وارد اینترنت که می شوید، با انواع مختلفی از سایت های خبری و رسانه ای و مجلات مختلف الکترونیکی مواجعه می شوید. مواردی که ممکن است ساعت ها شما را سرگرم کند. در این بخش می خواهیم کمی بیشتر درباره این رسانه ها خصوصا مجله مانا صحبت کنیم .

انواع مجلات الکترونیکی و خبری

ابتدا باید در قدم اول با انواع مختلف مجلات الکترونیکی و خبری آشنا شویم. دانستن انواع این مجلات نکات قوتی برای همه ما خواهد بود. تا بتوانیم هر کدام را به درستی تشخیص و بررسی کنیم

ما در این مقاله درباره سایت ها صحبت می کنیم. منظور مجلات الکترونیکی هستند که شما وقتی وارد اینترنت می شوید با انواع آن رو به رو می شوید، مقالات و محتوای مختلف در زمینه های مختلف منتشر می کنند. موضوع های گسترده و متنوعی نیز می تواند داشته باشد. نظیر :

  • مجلات الکترونیکی و خبری سیاسی
  • مجلات الکترونیکی و خبری اقتصادی
  • مجلات الکترونیکی و خبری خبری
  • مجلات الکترونیکی و خبری گردشگری
  • مجلات الکترونیکی و خبری دانشگاهی
  • مجلات الکترونیکی و خبری عمومی
  • مجلات الکترونیکی و خبری تخصصی
  • مجلات الکترونیکی و خبری علمی

هر کدام از مجلات فوق درزمینه خود محتواهای علمی و آموزشی و حتی خبری تولید می کنند. امروزه مجلات الکترونیکی بیشتر درآمد های خود را از تبلیغات مختلف در سایت بدست می آورند.

قبل از بررسی تخصصی هر یک از موارد بالا ابتدا باید به این سوال پاسخ دهیم که آیا می توان به محتواهای این مجلات اعتماد کرد؟ پاسخ بسیار روشن است.

باید توجه داشت که به هر مجله ای نمی توان و نمی شود اعتماد کرد.بسیاری از سایت ها برای خود حتی نویسندگان قهاری هم ندارد. اینکه نویسنده قهاری ندارند خود یکی از عوامل مهمی است که محتواهای کپی و حتی غیر واقعی منتشر کنند. لذا باید به این مسئله توجه کرد و مراقب بود.

مجلات الکترونیکی و نقش آن در جامعه:

یکی از موارد مهمی که باید به آن توجه کنیم، نقش این مجلات در جامعه است. قطعا نمی توان منکر نقش سایت های قدرتمند در مباحث جریان سازی شد. مباحثی که باعث اثر گذاری مستقیم در بخش های مختلف اقتصادی و اجتماعی، سیاسی و مواردی از این قبیل می شود.

برخی نشریات مثل مجله الکترونیکی مانا ،یا مثلا نصر نیوز و خبرگزاری هایی نظیر این، طرفداران خود را دارند و به راحتی می توانند جریان سازی کنند. همین امر باعث قدرت این رسانه ها و سایت ها نیز می شود.

لذا نباید منکر این تاثیر گذاری مجلات الکترونیکی شد. اما بیایید کمی درباره ارزش و اعتبار فنی و درآمدی این مجلات اطلاعات مفیدی بدهیم.

درآمد مجلات الکترونیکی از کجاست؟

قطعا این سوال برای شما مطرح است که درآمد این رسانه ها و مجلات الکترونیکی و سایت ها از کجاست باید بدانید همه مجلات درآمد خوبی ندارند. مجلاتی که از لحاظ فنی و اعتبار دامنه و صفحات پایین هستند، درآمد کمتری دارند. اما برخی رسانه ها هم درآمد بیشتری دارند و چه بسا سیستم های قوی نیز دارند. میزان درآمد مجلات به موارد زیر بستگی دارد:

  • مهم ترین نکته قدرت دامنه سایت ها می باشد
  • ارزش صفحات سایت نیز اثر گذار است
  • رتبه سایت خصوصا رتبه الکسای سایت
  • بروز رسانی مداوم و پیوسته سایت
  • ورودی های سایت
  • قدرت دامنه

قطعا موارد بالا هر چه قوی تر باشد، ارزش سایت بالا و می تواند از تبلیغات درآمد خوبی کسب کند. سایت هایی نظیر سایت مانا و سایت ایسنا و دیجی مگ و مواردی از این قبیل، از اعتبار بالایی نزد مخاطبان بهره مند هستند و خوانندگان خودشان را دارند.

و سخن آخر

اما فارغ از همه این موارد، مجلات الکترونیکی یکی از بهترین و سرگرم کننده ترین سایت ها در فضای اینترنت هستند که کاربران را هم سرگرم نگه می دارند، هم اطلاعات مفیدی می دهند و هم موجب اشتغال می شوند.

حالا که اطلاعاتی درباره این مجلات بدست آوردیم، بد نیست کمی درباره مجله الکترونیکی مانا بگوییم. یکی از مجله های الکترونیکی و خبری که فعالیت خود را دو سالی است آغاز کرده است. مجله الکترونیکی که سال 1398 تاسیس شد و تاکنون تلاش کرده است محبوبیتی نزد قشر خاص دانشجویی کشور داشته باشد.

بخش های مختلفی دارند، نظیر بخش گردشگری، خبری، علمی، آموزشی و از اعتبار خوبی برخوردار است. همچنین تلاش می کند بهترین رسانه خبری دانشگاهی کشور شود. هر بخش این مجله، نویسنده خود را دارد که علاوه بر نظارت بر محتوا، خود نیز نویسندگی می کنند. نکته ای که شاید کمتر مجله خبری به آن توجه داشته باشد.

ممنون که تا این بخش از مقاله مجله های الکترونیکی و خبری همراه ما بودید. تلاش کردیم اطلاعات مفیدی که در این زمینه داریم را با شما به اشتراک بگذاریم.به امید اینکه برای همه مفید واقع شود.

 

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.




سه شنبه 11 آبان 1400
ن : khashayars

دیوارپوش پی وی سی

دیوارپوش پی وی سی در اروپا در دهه 1970 توسعه یافت. از آن به عنوان دکوراسیون منزل برای تزئین دیوار داخلی استفاده می شد و در مقایسه با سایر دیوارهای آن زمان خواص بی نظیری داشت. پانل های PVC معمولاً دارای هسته توخالی بوده و دارای وزن سبک با سطح صاف برای دکوراسیون و شیار برای نصب آسان می باشند.
دیوارپوش پی وی سی چیست؟
پانل های PVC به طور گسترده ای به عنوان روکش برای دیوارها و سقف ها استفاده می شود. آنها همه کاره هستند و می توانند به عنوان جایگزینی برای مواد فیبر معدنی مانند گچ یا POP استفاده شوند. آنها می توانند به عنوان کاشی های دیواری در حمام مورد استفاده قرار گیرند و همچنین می توانند به عنوان روکش دیوار تزئینی به جای موادی مانند ام دی اف یا کاغذ دیواری استفاده شوند. بنابراین، اگر به دنبال جایگزینی برای این مواد معمولی هستید، دیوارپوش های پی وی سی انتخاب مناسبی هستند.
دیوارپوش های ما می توانند حداکثر دمای مداوم 60 درجه سانتی گراد را تحمل کنند. این بدان معناست که از دیوارپوش های پی وی سی می توان به عنوان پانل دیواری در حمام استفاده کرد، اما نمی توان در سونا آن را قرار داد. نصب در نزدیکی اجاق گاز نیز توصیه نمی شود.

 نمونه ای از دیوارپوش های پی وی سی


پانل های سقفی PVC محکم و بسیار بادوام هستند. آنها می توانند سالها بدون پیچ خوردگی یا خم شدن دوام بیاورند. بر خلاف آنها جایگزینی مقرون به صرفه برای دیوارپوش های سقفی POP معمولی یا گچی هستند.
نصب دیوارپوش سقفی PVC آسان است، زیرا پانل ها را می توان بدون مشکل برش داد. همچنین، آنها هنگام نصب محیط گرد و غبار ایجاد نمی کنند.
پانل های سقفی PVC یکی از سبک ترین مصالحی است که برای سقف استفاده می شود. حمل و نصب آنها در محل بسیار آسان است.
بهترین قسمت در مورد این دیوارپوش ها این است که نگهداری آنها آسان است و نیازی به رنگ، لاک یا روکش مخصوص برای نگهداری معمول ندارند. پانل های سقفی PVC فقط نیاز به پاک کردن سریع با یک پارچه مرطوب یا پاک کننده های خانگی دارند تا ظاهری جدید داشته باشند.
قیمت دیوارپوش های پی وی سی:
دیوارپوش های پی وی سی امروزه قیمت های متنوعی دارند، برای خرید کیفیت بهتر مسلما باید هزینه های بیشتری را بپردازید. اما قیمت این نوع دیوار پوش ها از 80 هزارتومان شروع می شود و تا 500 هزارتومان هم ادامه دارد و این بستگی به انتخاب شما دارد.
خرید دیوارپوش پی وی سی:
این روز ها عموم مردم به دنبال این هستند که راحت ترین خرید و با قیمتی مناسب را داشته باشند، از این رو خرید آنلاین را ترجیح می دهند. چه چیزی بهتر از این که محصول مورد نظر خود را با بهترین کیفیت درب منزل تحویل بگیرید.
مهم ترین مسیله نصب آن هاست. که مجموعه ما بهترین متخصصان در حوزه نصب را دارد و هنگام تحویل کالا می توانید از این نصاب های حرفه ای کمک بگیرید. تیم ما همراه با به روزترین ابزار ها این کار را برای شما انجام خواهند داد.

 

قرنیز ام دی اف:
اگر استحکام یکی از دغدغه های اصلی برای شما است، MDF برای شما یک انتخاب عالی است. MDF ترکیبی از خاک اره، تراش چوب، تراشه های کوچک چوب و رزین است که مواد یکنواختی را برای برش، میخ و رنگ آمیزی فراهم می کند. هزینه آن کمتر از خرید قرنیز های تزیینی دیگر است، بنابراین اگر یک برآورد کلی داشته باشید، تفاوت هزینه می تواند قابل توجه باشد.
MDF یا تخته فیبر با چگالی متوسط، یک محصول چوبی مهندسی شده است که در درجه اول از الیاف چوب طبیعی ساخته شده است و از رزین و موم برای اتصال استفاده می شود. محصولات قرنیز MDF معمولاً آماده رنگ آمیزی هستند، اگرچه می توانند به صورت خام یا از پیش آماده نیز موجود باشند.

قرنیز های ام دی اف در طرح ها و رنگ های مختلف وجود دارند.


مزایای قرنیز ام دی اف:
مواد اولیه با کیفیت بالا: طبیعت یکنواخت MDF از سطح به هسته به آن ثبات می بخشد و امکان اجرای جزئیات بالا و تکنیک های دقیق ماشینکاری را فراهم می آورد.
رنگ آمیزی آسان: MDF یک سطح صاف و یکنواخت، متراکم و عاری از گره و الگوهای دانه ای ارائه می دهد، که عملیات تکمیل را ساده تر و مقرون به صرفه تر می کند.
تامین طول هوشمند: محصولات مهندسی شده یک منبع طول متغیر ایجاد می کنند. این اجازه می دهد تا طول های سفارشی مطابق با الزامات خاص ایجاد شود.
تولید داخلی، با کیفیت بالا: مجموعه ما در تولید قرنیز های ام دی اف خودکفا است. این اجازه می دهد تا این قرنیز ها با توجه به دکوراسیون خانه های ایرانی طراحی و ساخته شود. علاوه بر این، تمرکز بی دریغ ما بر روی کیفیت با بررسی های کنترل کیفیت چند مرحله ای به این معنی است که قرنیز های ما در بالاترین کیفیت قرار دارند.
سازندگان اغلب از تخته فیبر با چگالی متوسط ام دی اف برای تزئین داخلی استفاده می کنند، زیرا در حالی که می توانید آن را جایگزین چوب استفاده کنید، هزینه کمتری دارد. MDF دانه ای ندارد و سطح طبیعی آن قهوه ای رنگ است، بنابراین معمولاً رنگ آمیزی می شود. تخته های تزیین MDF در اکثر سبک های مختلف از پیش آسیاب می شوند و ساخت آنها در محل کار دشوار نیست. تخته های تزئینی از پیش آسیاب شده معمولاً آماده برای پوشش نهایی هستند و به عنوان قرنیز نیز استفاده می شوند.
قیمت قرنیز ام دی اف:
قیمت قرنیز ها در سایز ها و ابعاد مختلف هستند، با توجه به این که شما کدام یک را انتخاب می کنید، قیمت ها هم متفاوت خواهد بود برای مثال بعضی از قرنیز های هفت سانتی متری 15 هزارتومان هستند و برخی دیگر 85 هزار تومان.
مجموعه ما تمامی قرنیز ها را برای شما مشتریان گرامی فراهم کرده است.
خرید قرنیز ام دی اف:
یکی از دغدغه های امروزی مشتریان این است که در روز های کرونایی حدالامکان از خانه بیرون نروند. بنابراین خرید آنلاین را ترجیح می دهند. شما حتی برای خرید قرنیز ام دی اف می توانید به وب سایت ما مراجعه کرده و تمامی مدل ها را ببینید و با توجه به سلیقه خود خرید کنید.

 

پوستر تصویری چیست؟
قاب پوستر فریم تصویری است که قبل از پخش وب سایت یا صفحه ویدیویی به شما نمایش داده می شود. تا زمانی که فیلم شروع به پخش نکند، به صورت یک تصویر ثابت روی صفحه نمایش داده می شود. می توانید قاب پوستر خود را با یک تصویر بارگذاری شده سفارش دهید، یکی از چهار قاب پوستری را که سیستم ما برای پردازش ویدیوی شما ایجاد می کند انتخاب کنید.
این پوسترها با فرمت بزرگ دارای کاغذ عکس مات است. این کاغذ دوام فوق العاده و کیفیت تصویر واضحی را برای یک محصول استثنایی ارائه می دهد. دوام کاغذ در برابر چروک بسیار پایدار است. با تعداد بیشمار اندازه و گزینه های قاب بندی، می توانید ظاهر کلی و رسمی بودن پوستر خود را متناسب با نیازهای تزئینی خود برآورده کنید.

نمونه ای از پوستر های تصویری


این محصول برای پروژه هایی که نیاز به انتقال اطلاعات مهم دارند، بهترین است. به عنوان مثال، ممکن است کسب و کار شما ارائه ای در پیش داشته باشد. چاپ پوستر برای نمایش عکس های محصول، رندرها، آمارها بسیار مناسب است.
هنگامی که متوجه شدید چه چیزی را می خواهید در چاپ پوستر خود به نمایش بگذارید، به سادگی از وبسایت مجموعه ما دیدن کنید و اعضای تیم ما خوشحال خواهند شد که در ایجاد آنها به شما کمک کنند. شما کاغذ مات و لمینت را برای اضافه کردن عکس به محل نصب انتخاب می کنید. کسب و کار رونق خواهد گرفت، همه این ها به لطف چاپ پوستر برای شما به ارمغان خواهد آمد.
خرید پوستر تصویری  نصب شده برای علامت گذاری در یک کنفرانس، ترویج فروش از فروشگاه شما، اعلام معرفی محصول در یک نمایشگاه تجاری، ترویج کلاس های داخل ساختمان و موارد دیگر بسیار مناسب هستند. پوستر نصب شده یک پوستر چاپی است که روی پشتی که به دلخواه شما از ورق فوم سیاه یا سفید انتخاب شده نصب می شود و کمی محکم و با دوام تر می شود.
قیمت پوستر تصویری:
قیمت پوستر های تصویری بسته به سایز و ابعادی که می خواهید سفارش دهید متفاوت خواهد بود. واضح است که هرچه این پوستر ها بزرگتر باشد قیمت آن ها هم بیشتر خواهد شد. برای دیدن قیمت ها کافی است به وبسایت مجموعه ما مراجعه کنید و در آن جا تمامی مدل ها را ببینید. اگر می خواهید پوستر شما بادوام تر باشد بهتر است آن را بر روی یک فوم سخت نصب نمایید که به دلخواه شما در رنگ سیاه و سفید وجود دارد.
خرید پوستر تصویری:
مشتریان همیشه تمایل دارند که بهترین کیفیت و بادوام ترین آن ها را خریداری کنند. مخصوصا در رابطه با پوستر های تصویری! زیرا بعضی از مشتریان این پوستر ها را در خیابان نصب می کنند که در معرض باد و باران و... قرار می گیرد و واضح است که در این صورت به سرعت آسیب می بیند.  بنابراین مهم است که این پوستر های تصویری دوام کافی را داشته باشند.
شما برای خرید می توانید به وبسایت مجموعه ما مراجعه کنید و در بخش فروشگاه پوستر دلبخواه خود را سفارش دهید و پس از چند روز درب منزل تحویل بگیرید.

قرنیز PVC:
PVC که از جنس پلاستیک و روکش پایه است، ظاهر متفاوتی دارد که شبیه چوب یا رنگ است. PVC به خوبی در برابر آب آسیب می بیند، اما وقتی در اثر تماس آسیب ببیند، تعمیر آن تقریباً غیرممکن است و نیاز به تعویض دارد. به طور کلی، کار با آن آسان است، اما نسبت به اره و چکش بسیار آسیب پذیر است. فرآیند نصب آن ممکن است نیاز به وسایل اضافی برای ایمن سازی PVC داشته باشد، و برخی از متخصصان نشان می دهند که استفاده از بست ها (به عنوان مثال، براده ، منگنه) کار را دشوارتر می کند.
قالب گیری PVC، اگرچه مدتی است وجود دارد، اما ممکن است گاهی اوقات با شکست مواجه شوید. این ماده پلاستیکی با تکنولوژی بالا در خانه های دوش دار که اتصالات تخته پشتی ضد آب نشت می کند یا ممکن است شل شود، مناسب است. اگر نگران آن هستید، PVC ممکن است جواب گو مشکل شما باشد. اگر دوشی دارید که به جای محفظه معمولی از یک تکه فایبر گلاس با هر نوع پانل ضد آب ساخته شده است، قرنیز PVC می تواند با پر کردن جاهای خالی از مزایای دوش شما را برخوردار کند.

قرنیز های پی وی سی در قیمت های مختلف وجود دارند.


خرید قرنیز PVC ضد آب است. این درست مانند لوله های آب سفید است که برای لوله کشی در بسیاری از خانه ها استفاده می شود. این تقریباً خراب نشدنی است، اما می توان آن را مانند قالب های معمولی برش داد و میخ کرد. تقریباً در هر نمایه ای وجود دارد که ممکن است در انواع دیگر قالب های چوبی پیدا کنید. برای همه اهداف، قرنیز PVC یک چهارم بهترین گزینه برای دوش است. دارای پشت 90 درجه با جلو گرد است. قالب PVC یک گزینه عالی است. دارای منحنی معکوس یا مقعر است، اما کار با آن به این راحتی نیست زیرا در گوشه ها باید دقت کنید که به خوبی قرار گیرد.
قیمت قرنیز PVC:
قیمت قرنیز  های پی وی سی نیز متفاوت و گوناگون است. از آن جا که تنوع زیادی در رنگ بندی و نوع این قرنیز ها وجود دارد به همین دلیل در ادامه قیمت های آن هم باهم فرق می کند. اما از متری 14 هزار تومان شروع می شود و تا متری 46 هزار تومان ادامه دارد. شما باید در ابتدا بدانید که قرنیز های خود را در چه مکانی می خواهید نصب کنید و هدف شما از خرید قرنیز چیست، سپس با توجه به بودجه خود اقدام به خرید کنید.
خرید قرنیز PVC:
احتمالا همه مشتریان قرنیز پی وی سی دوست دارند بهترین کیفیت را خریداری کنند، جایی که علاوه بر جنس مرغوب، خدمات پس از فروش نیز ارایه می دهد که این خدمات شامل نصب قرنیز و در مواقعی خاص گارانتی است. مجموعه ما تمامی این موارد را در بر می گیرد و هدف اصلی آن همیشه جلب رضایت مشتری بوده و هست. شما برای خرید کافی است به وبسایت ما بروید و سپس در قسمت فروشگاه تمامی قرنیز های پی وی سی را مشاهده کنید و بعد از آن با توجه به سلیقه خود با چند کلیک خرید خود را انجام دهید.

 

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.




سه شنبه 11 آبان 1400
ن : khashayars

طراحی بنر و پوستر توسط سایت گراپیک

بنر و پوستر روش انتقال پیام تبلیغاتی است که طرح گرافیکی دارد و شامل تصویر و متن است . امروزه بنرهای تبلیغاتی یکی از کارآمدترین و موثرترین روشهای تبلیغات است . ارائه پیام تبلیغات در قالب و فرمت گرافیک و با شیوه هنری ، شمای کلی بنر می باشد. بنرها همانند پوسترها جهت تبلیغات طراحی و چاپ می گردند و پیام تبلیغاتی خود را در قالب یک طرح هنری و گرافیکی به مخاطب عرضه می دارند.

 

متون به کار رفته در طراحی بنرها اغلب تبلیغاتی است و از جملات زیبا و آراسته در آن استفاده می گردد. هزینه طراحی و چاپ بنرها معمولا از پوسترها ارزانتر هستند. بنر بیشتر استفاده تبلیغاتی و از نوع بیرونی دارد.

 

کاربرد های بنر

امروزه بنر به عنوان یکی از اصلی ترین ابزارهای تبلیغات شناخته شده است . بنر به علت داشتن مزایایی همچون ارزان بودن نسبت به سایر ابزارهای تبلیغاتی ، چاپ سریع ، دسترسی آسان و تنوع زیاد ، کاربردهای زیادی دارد

تفاوت های بنر و پوستر

پوستر و بنر را می توان هر جایی که افراد گردهم جمع می شوند و در محل هایی که عبور و مرور مردم زیاد است، مثلا در خیابان، مکان های ورزشی و آموزشگاه ها نصب کرد. به همین دلیل شرکت های تبلیغاتی از آنها برای بالابردن موفقیتشان استفاده می کنند و در واقع از پر مصرف ترین و پر بازده ترین ابزار تبلیغات محسوب می شود.

پوستر و بنر از نظر عملکرد و هدف هیچ تفاوتی باهم ندارند. در یک نگاه کلی شاید تفاوت آن ها تنها در فواید و مضرات شان باشد. پوستر روی کاغذ چاپ می شود ودر نتیجه گران تر است. پوستر ها به جز در موارد خاص (کاغذهای با دوام وخاص) با دوام و خاص نیستند، در حالی که بنر از نظر مورد استفاده قرار گرفتن در محیط های باز و وسیع، بادوام تر و ارزان تر است. همچنین می توان بنر را در سایزهای بزرگ هم چاپ کرد.

بنابراین در مواردی که نیازی به دوام و ماندگاری تبلیغات نباشد، پوستر گزینه بهتری است. ولی وقتی مخاطبان وسیع تر می باشند، مثلا در کنسرت ها، بنر گزینه بهتری است. در نتیجه اصلا لازم نیست بین پوستر و بنر یکی را انتخاب کرد و می توان از هر دوی آن ها استفاده نمود. در محیط های باز از بنر و در محیط های کوچک و بسته از پوستر استفاده شود، زیرا بهترین بازده را خواهد داشت.

بنر با استفاده از دستگاه چاپ دیجیتال ابتدایی به وجود می آید، اما برای چاپ پوستر از چندین کاغذ و معمولا از کاغذهای رول استفاده می کنند.

معمولا بنر عریض تر از پوستر است، ولی در مقابل پوستر طویل تر از بنر است.

طراحی پوستر ها را می توان یک نوع تابلوی اعلانات موثری برای دیدن شدن تبلیغات ، آگهی نامه ، ترغیب ، شناساندن ، اعلام حضور ، تخفیفات ، معرفی کمپین ها دانست . شناخت سبکه های طراحی پوسترهای تبلیغاتی تاثیر به سزایی در دیدن خدمات و محصولات  یک مجموعه ، شرکت و یا یک برند را دارند.قابل توجه می باشد که استفاده از طراحی کاراکتر تبلیغاتی یا همان پرسوناژ تبلیغاتی ، نقش بسیار زیادی در دیده شدن و به یاد ماندن تبلیغات شما خواهد داشت که در این زمینه سایت گراپیک ایده می تواند شما را یاری نماید.

سبک طراحی بنر و پوستر

سبک طراحی نکته قابل بحثی می باشد که در کاربرد اصلی آن تاثیر به سزایی می گذارد. طراحی این رسانه را می توان بر اساس موضوع کاری به دسته بندی های گوناگون تقسیم نمود که معمولا متد تبلیغی یکی از پر استفاده ترین متدهای طراحی می باشد . لازم به ذکر می باشد که جایگاه نصب پوستر نیز می توان کاربرد های این رسانه تبلیغاتی را بالاتر ببرد.

 

کاربردها

جلب‌نظر رهگذران

تفهيم واقعيت يا انديشه‌اى به آنها

ترغيب آنها براى پشتيبانى از يک انديشه

براى معرفى يا آغاز يک فعاليت سودمند هستند

تبلیغات یک محصول ، فعالیت ، خدمات

اطلاع رسانی موثر

مشاهده نمونه کارهای طراحی بیلبورد ، پوستر ، بنر ، تراکت و خدمات طراحی گرافیک سایت گراپیک می تواند دید بازتری نسبت به طراحی پوستر به شما ارائه دهد.

 

ما با تجربه حرفه ای خود در امر طراحی می توانیم پوستری خلاقانه برای برند ، محصول ، خدمات و یا فعالیت شرکت و مجموعه شما با بهترین کیفیت و قیمت به ارمغان بیاوریم .

 

 

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.




سه شنبه 11 آبان 1400
ن : khashayars

کارت های هوشمند  pvc یا rfid

کارت مایفر k۱:

کارت مایفر 1k یا کارت پرسنلی هوشمند PVCیا کارت rfid با فرکانس بیسیم ۱۳٫۵۶ مگاهرتز، طبق استاندارد ISO 14443A، دارای 1Kبایت حافظه خواندن / نوشتن است که می تواند برای برنامه های مختلف استفاده شود.اطلاعات ونمونه های چاپ کارت مایفر را میتوانید درسایت WWW.CHAP-VENIZ.COM  ببینیند.

معرفی کارت مایفر :

کارت مایفر (Mifare) نوعی کارت هوشمند PVC غیرتماسی است که برای ذخیره سازی اطلاعات مناسب می باشد.کارت مایفر به یک آنتن داخلی با قابلیت خواندن و نوشتن مجهز شده است که با استفاده از آن می توان اطلاعات را بدون هیچ نوع تماس فیزیکی با دستگاه کارت خوان مایفر شناسایی نمود.

ساختار کارت مایفر1K:

کارت مایفر دارای یک تراشه الکترونیکی است که می توان اطلاعات روی آن را ذخیره، ویرایش و یا حذف نمود. این تراشه به ۱۶ بخش تقسیم شده است که شامل اطلاعاتی در رابطه با شرکت سازنده، ملاحضات امنیتی و اطلاعات کاربر می باشد.

انواع کارت مایفر از نظر حافظه:

کارت مایفر ۱k

کارت مایفر ۴k

k  نمایانگر میزان ظرفیت حافظه ی آن ها جهت ورود و ذخیره اطلاعات است.

ویژگی های کارت مایفر:

قابل شناسایی از طریق دستگاه کارتخوان مایفر در فواصل مختلف

قابلیت مسدود کردن کارت جهت جلوگیری از دسترسی های غیر مجاز

دارای قابلیت خواندن و نوشتن

کاهش هزینه های نگهداری کارتخوان ها به علت بدون تماس بودن این کارت های مایفر

قابلیت استفاده چند منظوره

قابل استفاده در محیط های داخلی و خارجی

این کارت ها جزو پرکاربردترین و رایج ترین کارت های RFID در دنیا

استفاده  جهت انتقال های مالی بزرگ به علت وجود امنیت و ظرفیت بالای انتقال اطلاعات در این کارت ها

 

موارد استفاده از کارت mifare :

 

کارت حضور غیاب PVC

کارت مترو  PVC

کارت تخفیف PVC

کارت باشگاه مشتریان

کارت پرسنلی هوشمند PVC

چاپ کارت مایفر1K :

کارت مایفر  1Kبر روی کارت های پی وی سی و از طریق پرینتر چاپ کارت PVC صورت می گیرد. این دستگاه چاپ علاوه بر چاپ کارت قادر به ذخیره سازی اطلاعات روی حافظه ی کارت (کد گذاری) نیز می باشد. چاپ روی این کارت ها از طریق ریبون رنگی YMCKO یا ریبون تک رنگ امکان پذیر است. چاپ کارت مایفر با تکنولوژی چاپ مستقیم انجام می گیرد و در طی آن، هد دستگاه به صورت مستقیم با خود کارت در تماس است. همچنین جهت افزایش امنیت آنها می بایست در انتهای عملیات چاپ یک لایه محافظتی روی کارت مایفر تثبیت گردد. در این نوع چاپ کیفیت نهایی کار برابر با dpi300 بوده که ماندگاری بالایی دارد.

قیمت کارت خام مایفر ۱k :

 

قیمت کارت مایفر (کارت پرسنلی هوشمند ) به عواملی گوناگونی بستگی دارد و به دلیل گستردگی و فراوانی آن ها در بازار امروز بسیار متفاوت می باشد. در واقع قیمت کارت مایفر بر اساس نوع کارت، کاربرد و تکنولوژی چاپ کارت می تواند متفاوت باشد. به طور کلی می توان این کارت ها را در دو دسته ی کارت مایفر ساده و کارت هوشمند دسته بندی نمود. کارت مایفر ساده فقط شامل یک تراشه می باشید و فاقد نوار مغناطیسی است در صورتی که نوع هوشمند آن علاوه بر چیپ از یک نوار مگنت نیز برخوردار است. لازم به ذکر است که این دسته از کارت های مایفر برای چندین منظور مورد استفاده قرار می گیرند. به همین علت می توان افزود که قیمت کارت مایفر هوشمند بیشتر از قیمت کارت مایفر ساده می باشد.

هر یک از موارد فوق می تواند به صورت مستقیم بر روی قیمت کارت مایفر ۱k و کارت rfid قیمت چاپ آن ها تاثیر بگذارد.

قیمت چاپ کارت مایفر 1K :

همانگونه که در فوق اشاره نمودیم قیمت چاپ کارت مایفر بستگی به مواردی نظیر نوع کارت و نوع چاپ آن دارد. برای کسب اطلاع از قیمت چاپ کارت مایفر یا کارت rfid می توانید با مجموعه ونیز کارت تماس حاصل فرمایید و چاپ کارت های خود را به ما بسپارید. ما می توانیم هر نوع سفارش چاپ کارت مایفر یا چاپ کارت  هوشمند PVC مشتریان را در کمترین زمان ممکن و با بهترین کیفیت به انجام برسانیم.

کارت ro 125k از نوع کارت بدون تماس contact less هستند که از چند لایه پلاستیک به هم فشرده شده تشکیل شده است. لایه‌های میانی کارت چیپی وجود دارد که حافظه فقط خواندنی Read only است و قابلت نوشتن و ذخیره سازی اطلاعات را ندارد. می توان گفت که حافظه کارت R/o یکبار قابل ذخیره سازی است و فقط می توانند به طور متوالی اطلاعات ذخیره شده را بخوانند.

 

کارت ریدانلی R/O 125K

مشخصات فنی کارت R/O 125K :

مشخصات فنی کارت R/O:

 

ضخامت کارت ریدانلی ۷۶۰ میکرون می‌باشد.

ابعاد کارت RO ابعاد استاندارد ۵٫۶ * ۸٫۷۷ سانتی‌متر است.

فرکانس کارت ریدانلی R/O 125K است.

آنتن کارت ro 125k به صورت دایره و گرد در وسط کارت تعبیه شده است.

کارت ریدانلی کارت غیرتماسی می‌باشد و از خانواده کارت‌های RFID محسوب می‌شود.کارتهای آر اف آیدی شامل کارتهای مایفر۱K ،کارتهای NFC ،کارتهای UHF و… می باشد.

از فاصله ۱۰ سانتی‌متری از دستگاه قابلیت خوانده شدن دارد.

ریدر مربوط به کارت 125K  که می‎تواند کد کارت، توسط این دستگاه خوانده شود دستگاه ریدر ro به نام ریدر RFT200-2 می‌باشد.

چاپ ونیز ، چاپ تخصصی و فروش انواع کارت ویزیت  pvc به صورت ساده و هوشمند

کارت خام پی وی سی
کارت هوشمند pvc
*کارت تخفیف pvc

* کارت پرسنلی پی وی سی حداقل تعداد از 10 عددبه صورت ساده و هوشمند

* کارت شهربازی pvc قابلیت شارژ

*کارت تردد pvc  برای ساختمان و پارکینگ های عمومی

* کارت ریدانلی read only 125k  مخصوص هتل و باشگاه های ورزشی
*کارت مایفر 1kمخصوص  دانشگاهها و شرکت های خصوصی

 

فروش انواع جاکارتی های نمایشگاهی و کارتهای پرسنلی درابعاد متفاوت
جا کارتی طلقی
جاکارتی کریستال
جاکارتی نایلونی
جاکارتی نمایشگاهی B1  B2 B3

 

برای مشاوره حتما با ما تماس بگیرید.

تلگرام و واتساپ   09196090633  عباسی
اینستاگرام venizcart
سایت : www.chap-veniz.com

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.




سه شنبه 11 آبان 1400
ن : khashayars

گیف عاشقانه جذاب

درست است که گیف عاشقانه در شبکه های اجتماعی نوعی ابراز علاقه مجازی محسوب می شود اما تا حد زیادی همان هیجان و حال و هوای خوش را به طرف مقابل منتقل می کند. با این توصیف به همان اندازه که برای خرید یک گیف عاشقانه واقعی وقت می گذارید و حساسیت به خرج می دهید در مورد استیکر عاشقانه هم باید کمی خوش سلیقه گی نشان دهید.

حتما به خوبی می دانید که علایق هنری آدمها و دنیای رویایی آنها با هم خیلی متفاوت است؛ پس پیش از اینکه تصمیم بگیرید برای پارتنر یا دوست مورد علاقه تان استیکر عاشقانه بفرستید باید با روحیاتش به خوبی آشنا باشید. یک نکته مهم در انتخاب گیف عاشقانه این است که چون این استیکرهای جذاب و بامزه و رنگارنگ مجازی هستند در ارسال آنها شتابزده عمل نکنید. شاید کمتر به این موضوع توجه کرده باشید اما استیکرهای ارسالی به نوعی نشان دهنده شخصیت و رفتار اجتماعی شما هستند.

گیف های عاشقانه انواع تصاویر ثابت و متحرکی هستند که این روزها طرفداران زیادی در فضای مجازی دارند و گاهی به جای کلیپ های کوتاه به کار برده می شوند.

گیف عاشقانه

 

انتخاب گیف عاشقانه

پیش از ارسال گیف عاشقانه ابتدا کمی تامل کنید و ببینید با طرف مقابل تا چه حدی صمیمیت دارید. گاهی فرستادن استیکرهایی که حریم طرف مقابل را نشانه می گیرد موجب ناراحتی و رنجش می شود. پس این که شما تا چه اندازه آدم راحت و روشنفکری هستید دلیل بر این نمی شود که از هر نوع استیکری بی محابا استفاده کنید.

گیف (gif) در حقیقت در سال 1397 توسط فردی به نام استیو ویل هایت ایجاد شد که در نتیجه فرآیندهای گرافیکی خاصی فشرده سازی می شود. طراحی و ساخت گیف ها یا همان تصاویر متحرک کار چندان پیچیده ای نیست و نیاز نیست حتما در زمینه فتوشاپ حرفه ای باشید.

این نوع تصاویر به سادگی با فتوشاپ یا اپلیکیشن های اندرویدی و ios ایجاد می شود. بعضی از گیف های شبکه های مجازی به قدری ملموس و واقعی هستند که می توانند یه دنیا احساس و عاطفه را به راحتی منتقل کنند.

این روزها سرویس های متنوعی وجود دارد که امکان دانلود گیف عاشقانه یا پروفایل عاشقانه را به شما می دهند. تصاویر متحرک فانتزی و عاشقانه که برای هر کدام از شبکه های اجتماعی به طور اختصاصی قابل دانلود هستند. اگر کمی خلاقیت داشته باشید می توانید با کمک برنامه های مختلفی که برای فتوشاپ موبایل در نظر گرفته شده انواع گیف های مورد علاقه تان را بسازید.

گیف های عاشقانه انواع بسیار متنوعی دارند و برای هر دوره سنی مدل های اختصاصی و زیبا پیدا خواهید کرد.

عکس ها و تصاویر متحرک رمانتیک و عاشقانه با حال و هوای هیجان انگیز که قطعا روی هر آدمی تاثیرش را می گذارد. تصاویر عاشقانه در آغوش گرفتن و بوسه زدن که برای اینستاگرام، تلگرام و واتساپ به طور اختصاصی طراحی شده است. در ضمن امکان انتخاب فضای داخل تصاویر مانند حال و هوای پاییزی و زمستانی یا هر نوع تغییرات دیگری که بخواهید قابل اجراست.

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.




سه شنبه 11 آبان 1400
ن : khashayars

همه چیز در مورد پسته

پسته گیاهی است که از مان های قدیم تا به امروز در نقاط مختلفی از کشور ما کشت می شده است. این محصول در نقاط شمال شرق ایران به خصوص در مرز افغانستان وترکمنستان  وجود دارد. به طور کلی پسته دارای خواص بسیار زیادی است. همانطور که می دانید پسته نسبت به بی آبی بسیار مقاوم است، اما باید بدانید که در روزهای ابتدایی که درخت پسته کاشته می شود، نباید از آب دادن به آن غفلت کرد. مدار آبیاری خاصی برای آب دادن به درخت پسته وجود دارد که باید به آن توجه کرد. برای مثال درخت پسته ای که ۱ تا ۳ ساله است باید مدار آبیاری آن به صورت ۷ الی ۱۰ روز باشد. درخت پسته ای که ۳ تا ۶ سال سن داشته باشد هم مدار آبیاری آن به صورت ۱۲ الی ۲۰ روز است. توجه داشته باشید زمانی که مدار آبیاری درخت پسته یک ماه است، باید در هر سری که به درخت آب داده می شود، میزان آب زیاد باشد تا آب به عمق خاک نفوذ کند و آن را مرطوب کند. در ادامه این مقاله اطلاعات بیشتری در مورد انواع پسته به خصوص پسته رفسنجان و پسته اکبری به شما می دهیم.

نحوه برداشت محصول پسته

پسته ای که ما به صورت آماده از مغازه ها خریداری می کنیم، برای به بار نشستن نیاز به زحمات زیادی دارد. پسته باید زمانی برداشت شود که کاملا رسیده باشد. بهتر است برداشت در ساعت های اولیه روز انجام شود و پسته ای که برداشت شده است را باید در زیر سایه و جای خنک نگه داشت. محصولی که برداشت می شود باید خیلی سریع به مراکز فرآوری پسته فرستاده شود تا به صورت اتوماتیک و کاملا بهداشتی جداسازی پوسته آنها انجام بگیرد. علت سریع فرستاده شدن پسته ها به این مراکز این است که بعد از جداسازی سریع پوست آنها، قسمت سخت پسته رنگ سفیدتری پیدا کند و بازار بهتری برای فروش داشته باشد.

بهترین خاک برای درختان پسته

خاک های شنی و رسی با زهکشی مطلوب از بهترین و مناسب ترین خاک ها برای کاشت درختان پسته هستند. هر چه این نوع خاک ها دارای عمق و یکنواختی بیشتری باشند، محصول آنها هم بهتر و باکیفیت و تر و بیشتر می‌شود.  روزنه ها و یا منافذی که در برگ درختان پسته وجود دارند نسبت به خشکی حساسیت کمتری دارند. البته باید بدانید که نسبت به مابقی درختان سردسیری، تحمل بیشتری از خود نسبت به کم آبی نشان می دهند. البته از لحاظ اقتصادی هم بهتر است تا درخت پسته سیراب باشد و با میزان آب مناسب محصولات رسیده و سپس برداشت شوند. روش آبیاری و میزان آن از جمله مواردی هستند که در هنگام کاشت درختان پسته باید توجه زیادی به آنها کرد تا محصولات به بهترین حالت ممکن برسند و مورد استفاده قرار بگیرند.

قیمت پسته های مختلف

حتما شما هم هنگام خرید پسته متوجه تفاوت قیمت پسته های مختلف شده اید. بعضی از پسته ها دارای قیمت‌های بیشتری هستند. عوامل متعددی مانند موقعیت جغرافیایی کاشت، کیفیت و تازگی پسته و … همگی در قیمت نهایی آن موثر هستند.

بررسی پسته رفسنجان

حتما شما هم بارها نام پسته رفسنجان را شنیده اید، این پسته محصول شهرستان رفسنجان است که حسابی محبوب و خوش طعم است. بیشتر تاجران پسته خرید عمره خود را از رفسنجان انجام می دهن دو قیمت پسته رفسنجان هم هر ساله تغییر می کند و با اینترنتی شدن کارها، می توانید قیمت روز پسته رفسنجان را از سایت استعلام بگیرید.

بررسی پسته اکبری

این نوع پسته رفسنجان که دارای بالاترین ارزش اقتصادی است و طرفداران بسیار زیادی هم دارد. پسته اکبری جزء پسته های بادامی شکل و درشت است. در دهه سوم شهریور این نوع پسته برداشت می شود. به طور کلی پسته رفسنجان و اکبری پسته هایی بسیار باکیفیت و محبوب هستند که طعم بسیار لذیذی دارند.

ارزش غذایی پسته

پسته جزء مغزهایی است که ارزش غذایی بالایی دارد و برای سلامتی بدن توصیه می شود تا روزانه مقداری از آن مصرف شود. ویتامین و مواد معدنی در پسته بسیار فراوان است. پسته دارای فیبر و اسیدهای چرب ضروری است به همین دلیل برای جلوگیری از بیماری های قلبی عروقی بهترین گزینه است. حتی در کاهش کلسترول و فشارخون هم بسیار کمک کننده است.

امیدواریم با مطالعه این مقاله اطلاعات خوب و مفیدی در مورد خواص و برداشت پسته بدست آورده باشید.

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.




سه شنبه 11 آبان 1400
ن : khashayars

در این مقاله به بررسی مشاوره در انجام پایان نامه دکتری می پردازیم.

در این مقاله به بررسی مشاوره در انجام پایان نامه دکتری می پردازیم.

یکی از دغدغه های مهم دانشجویان دکتری که در طی دوران تحصیل خود با آن روبرو هستند، فرآیند انجام پایان نامه دکتری و از آن مهمتر پذیرش مقالات ISI یا علمی پژوهشی داخلی می باشد که در واقع آخرین گام مقطع دکتری به حساب می آید، بنابراین بسیار حائز است. در دوره دکتری اهمیت انتخاب موضوع به مراتب خیلی مهمتر از مقطع ارشد می باشد و حتما دانشجو می بایست تمام تلاش خود را برای انتخاب موضوع به روز با مرور و بررسی دقیق مقالات خارجی و داخلی و تحقیقات انجام شده بکار گیرد تا پس از تصویب موضوع پیشنهادی توسط شورای آموزشی دانشکده، فرآیند تحلیل و پژوهش تکمیلی جهت نگارش پروپوزال دکتری در راستای موضوع صورت پذیرد. یکی از مهمترین اصول انتخاب موضوع در مقطع دکتری ارایه یک ایده کاملا جدید، خلاقانه و قابل پیاده سازی می باشد که قابل قیاس با تحقیقات و مطالعات پژوهشی در سطح علمی جهانی باشد.

برای انتخاب موضوع مناسب و بروز در مقطع دکتری  مراحل زیر پیشنهاد می شود:

·        مطالعه و پژوهش در مورد موضوع پیشنهادی از طریق مطالعه کتب، پایان نامه و مقالات مرتبط
·        بازخوانی کتب مرجع و پروژه های درسی انجام شده ی مرتبط
·        مشاوره و مکاتبه با اساتید و محققان صاحب نظر و دارای مقالات معتبر (در داخل و خارج از کشور)
·        بررسی قابلیت پیاده سازی و ایجاد نوآوری در موضوع
·        در نظر گرفتن مدت زمان لازم برای اتمام پژوهش و پیش بینی این امر که در پایان تحقیق، نتیجه بتواند در قالب یک مقاله جدید در مجلات علمی-پژوهشی و یا ISI به چاپ برسد. (بهتر است براساس آیین نامه دانشگاه بررسی شود) به طور مثال خلاصه ای از آخرین آیین نامه پژوهشی مصوب دانشگاه آزاد برای نحوه ارزیابی مقالات آورده شده است:

پس از اتمام فرآیند انتخاب موضوع و نگارش پیش پروپوزال، نوبت نگارش پروپوزال براساس فرمت دانشگاه در قالب نوآوری های تعیین شده براساس نظرات اساتید راهنما و مشاور می باشد. پس از نگارش و تایید پروپوزال توسط اساتید، نیاز به ارائه و دفاع از پروپوزال در گروه و ارائه پروپوزال با حضور اساتید داور می باشد. پس از تصویب نهایی پروپوزال نوبت به شروع تحقیق در راستای انجام پایان نامه دکتری می باشد.

یکی از موسسات برتر در زمینه خدمات پایان نامه ایزی تز می باشد :

ایزی تز با سالها تجربه در زمینه :

انجام پایان نامه ارشد

انجام پایان نامه دکتری  

انجام پروپوزال

با داشتن تیمی قوی همیشه آماده مشاوره و خدمات رسانی می باشد.

www.easytez.ir

 

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.




دو شنبه 3 آبان 1400
ن : khashayars

قیمت و سفارش چاپ افست و چاپ دیجیتال در تهران

آیا در مورد قیمت و سفارش چاپ افست و چاپ دیجیتال در تهران چیزی می دانید؟  شما می توانید به صورت آنلاین چاپ کاتالوگ، چاپ بروشور، چاپ تراکت، چاپ کارت ویزیت و…. در کمترین زمان و با تعداد تیراژ دلخواه به دو صورت چاپ افست و یا چاپ دیجیتال انجام دهید.

چاپ افست از طریق کتاب‌ها، نشریات و دیگر محتواهای خواندنی گرفته تا صنعت بسته‌ بندی محصولات مصرفی و انواع ملزومات تبلیغاتی کسب و کارها بر زندگی ما تاثیر فراوانی دارد.

مهم ترین تفاوت بین چاپ دیجیتال و چاپ افست در استفاده نکردن از پلیت های چاپ است. چاپ دیجیتال از چاپگر های جوهر افشان و لیزری استفاده می کند.

دیجیتال نوعی چاپ حرفه‌ ای است که کیفیتی بالا نسبت به چاپ افست دارد. از این چاپ برای انجام سفارش‌های چاپی در تیراژ پایین استفاده می شود. به دلیل کم بودن تعداد مراحل و بالا بودن کیفیت میتوان به راحتی از هزینه بیشتر این چاپ چشم پوشی کرد.

هزینه چاپ افست و چاپ دیجیتال

هزینه چاپ دیجیتال در برابر با چاپ افست بسیار زیاد است اما استفاده از سیستم دیجیتال، در تیراژ پایین بسیار مقرون به صرفه می‌باشد. در این سیستم، هزینه چاپ هر صفحه ثابت بوده و با افزایش تعداد تغییر نمی‌کند. سرعت چاپ در سیستم دیجیتال بسیار زیاد است.در سیستم‌ افست امکان تغییر داده‌ها وجود نداشت اما در سیستم دیجیتال، شما می‌توانید به راحتی بخشی از داده‌ها را تغییر دهید.

قیمت چاپ دیجیتال به طور مستقیم با نوع محصول چاپی، تعداد سفارش، ابعاد آن، جنس کاغذ به کار رفته و مواردی از این قبیل در ارتباط است. با این حال می توان گفت که این روش برای سفارشات با تعداد محدود و در تیراژ پایین مناسب بوده و استفاده از آن برای سفارشات با تیراژ بالا مقرون به صرفه و اقتصادی نخواهد بود.

برخی از افراد مطالب مفیدی را جمع آوری کرده اند و می خواهند این مطالب را به صورت یک کتاب به چاپ برسانند و یا گاهی برخی از اساتید دانشگاهی جزوه کلاسی خود را در قالب یک کتاب کوچک گردآوری کرده اند و قصد انتشار دارند که می توانند این مطالب را به صورت چاپ کتاب دیجیتال به تعداد دلخواه و در تیراژ پایین انجام دهند.

چاپ افست ارزان ترین روش چاپ با کیفیت فوق العاده در تیراژ های بالا است که برای تیراژ های تجاری یا پرتیراژ بسیار به صرفه تر است. یکی از کاربرد های چاپ افست چاپ کتاب است که این چاپ با قیمت چاپ پایین و تولید گسترده ی خود توانسته کتاب را بسیار راحت در دسترس علاقه مندان قرار بدهد.

تبلیغات و بسته‌بندی که بیشترین حجم محصولات چاپی را به خود اختصاص می‌دهند متکی به افست هستند. کیفیت محصول نهایی در چاپ افست بستگی به هدایت ، تخصص و تجهیزات فرد چاپگر دارد. و اصلی ترین تفاوت چاپ افست و دیجیتال در این است که عوامل بیشتری در کیفیت محصول نهایی چاپ افست دخالت دارند.

موارد مصرفی، دستگاه ها و تجهیزات، نیروی انسانی و… در هزینه ی چاپ افست تاثیرگذار است. قیمت های روزانه ی مواد مصرفی مانند کاغذ، جوهر، رنگ، روکش و… به طور مستقیم بر قیمت های نهایی در چاپ افست تاثیر دارند.

برای پروژه های بزرگ بهتر است از چاپ افست استفاده کنید چون هم به صرفه تر است و هم در چاپ بالا بهترین کیفیت را برای شما دارد. یکی از ویژگی های چاپ افست سرعت کار و دقت بالای ماشین است. یعنی کارهای پر تیراژ با سرعت بالاتری به شما تحویل داده می شوند.

برای سفارش چاپ افست و چاپ دیجیتال به کجا باید مراجعه کرد؟

چاپ افست و چاپ دیجیتال یکی از کاربردی ترین چاپ ها هستند که بهتر است برای چاپ به مراکز با تجربه و با سابقه عالی در تهران بروید که با بهره گیری از به روز ترین تکنولوژی و دستگاه های چاپی همه ی خدمات چاپ دیجیتال را با بالاترین کیفیت انجام می دهند. و همچنین با کمترین هزینه و در کمترین زمان کار را به شما ارائه می دهند.

چاپ سینا یکی از این مراکز با سابقه در تهران است که شما می توانید با مراجعه حضوری و یا از طریق تماس با کارشناسان مشاوره رایگان در مورد چاپ مورد نظرتان را دریافت کنید. و یا استعلام قیمت چاپ افست و یا دیجیتال را از آن ها بگیرید و به صورت آنلاین به آن ها سفارش چاپ بدهید. و مطمئن باشید که کار شما با بهترین کیفیت و در کمترین زمان به دست شما می رسد.

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.




دو شنبه 3 آبان 1400
ن : khashayars

بیشترین تنوع در چاپ تقویم رومیزی 1401 واژه گستر

بیشترین تنوع در چاپ تقویم رومیزی 1401 واژه گستر

با شروع سال جدید و آمدن فصل بهار که نشان دهنده تازه شدن می باشد، تمام مردم به ویژه افرادی که می خواهند از دیگران در کسب و کار خود پیشی بگیرند، در تلاش هستند تا از ابتدای سال شروعی پر قدرت داشته باشند؛ حال ممکن است در هر زمینه ای این فرآیند وجود داشته باشد.

رونق کسب و کار، ارتقاء زندگی و ... می تواند جزو فعالیت هایی باشد که شما می توانید در آن ها بیش از پیش پیشرفت کنید؛ لازمه این کار شروعی قدرتمند در زمانی که همگان ایستاده اند است.

چاپ تقویم رومیزی 1401 یکی از فعالیت هایی است که شما می توانید از طریق آن در سال جدید، کسب و کار خود را برای مخاطبان خود نمایش دهید. این امر سبب می شود تا شما از ابتدای سال شروعی قدرتمند داشته باشید و گامی مؤثر در عرصه تبلیغات برند خود بردارید. در ادامه این مبحث قصد داریم شما را با تقویم رومیزی بیشتر آشنا کنیم، بنابراین با ما همراه باشید.

 

انواع مدل های تقویم رومیزی

با توجه به گوناگونی سلیقه ها در هر زمینه ای، نیاز به وجود مدل های مختلفی است تا همگان از محصول شما لذت ببرند و توانایی استفاده از آن را داشته باشند. تقویم رومیزی نیز از این قاعده مستثنا نیست و در مدل های مختلفی طراحی و تولید می شود که متناسب با هر سلیقه است.

  • تقویم رومیزی یادداشت دار
  • تقویم رومیزی مدیریتی
  • تقویم رومیزی اداری
  • تقویم رومیزی چوبی
  • تقویم رومیزی هفتگی
  • تقویم رومیزی فانتزی

 

مزایای تقویم رومیزی

تقویم های رومیزی، نه تنها می توانند ظاهر زیبایی به میز کار شما بدهند، بلکه ابزاری بسیار کاربردی محسوب می شوند و روزانه استفاده فراوانی از آن ها می شود. افراد به وسیله این ابزار کاربردی  می توانند از ایام سال به طور دقیق اطلاع داشته باشند و با رسم و رسومات اقشار مختلف آشنا شوند. وجود تقویم رومیزی واژه گستر بر روی میز کار، حس خوبی به شما انتقال می دهد و باعث می شود دید خوبی میز کار شما داشته باشد.

بر روی بعضی از مدل های تقویم رومیزی، ابزار کاربردی دیگری طراحی  و اجرا می شود که در کنار تقویم، می توانند جلوه زیباتری را بر روی میز کار به شما هدیه دهند. برگه های یادداشت، جای چسب، جا خودکاری، جای سوزن ته گرد و ... که می توانند کمک بسیاری به شما برسانند.

برگه های یادداشت یکی از مهم ترین و کاربردی ترین ابزاری است که در کنار تقویم وجود دارد، چرا که شما می توانید  از برگه ها به عنوان دفتر یادداشت استفاده کنید. شما تمام قرارهای روزمره خود را در برگه های یادداشت تقویم که همیشه در روبروی دیدگان شما است یادداشت می کنید؛ از این طریق شما می توانید با برنامه ریزی دقیق روزانه به فعالیت های خود بپردازید.

در ضمن، تقویم رومیزی به علت اینکه همواره در معرض دید مخاطبان است، به عنوان یک هدیه تبلیغاتی نقش بسزایی در دیده شدن برند و محصول شما ایفا می کند و می توانید از آن به بهترین شکل برای معرفی برند و محصول خود به دیگران استفاده کنید.

اجزای تشکیل دهنده تقویم رومیزی

تقویم رومیزی از قسمت های مختلفی تشکیل شده است که هر یک به نوبه خود می تواند جلوه خاصی به تقویم بخشد. پایه تقویم، جلد پایه، صفحات تقویم، نوع صحافی و ... همه و همه در کنار هم یک تقویم رومیزی زیبا را برای شما به ارمغان می آورند.

 

سفارش تقویم رومیزی 1401 به صورت کاملا اختصاصی

همان گونه که در قسمت قبل به قسمت های مختلف تقویم رومیزی اشاره شد، به دلیل گوناگونی سلیقه های افراد در زمینه سفارش تقویم، این امکان برای مخاطبان عزیز فراهم شده است تا تقویم مورد نظر خود را سفارشی سازی کنند.

حتماً این سؤال برای مشتریان عزیز به وجود می آید که آیا می توانند تقویم رومیزی را با طرح و رنگ دلخواه خود سفارش دهند؟!

پاسخ: بله

شما می توانید تمام جزئیات تقویم را از کوچک ترین قطعه تا بزرگ ترین آن، هر طوری که مایل هستید با هر طرح و رنگی که مد نظر شما است سفارش دهید. مجموعه واژه گستر یکی از فعالان عرصه تبلیغات می باشد که امکان چاپ اختصاصی تقویم رومیزی را برای مخاطبان عزیز فراهم کرده است تا مخاطبان از تقویم خود لذت ببرند.

قیمت و نحوه سفارش چاپ تقویم رومیزی 1401

با نزدیک شدن به ایام پایانی سال، بازار سفارش تقویم رومیزی داغ تر از گذشته می شود. در روزهای آخر سال حجم سفارشات بالا می باشد، بنابراین باید به فکر این باشید که سریع تر از سایر رقبا اقدام به سفارش تقویم رومیزی کنید. شما می توانید از طریق وب سایت، تماس تلفنی و یا حضور فیزیکی در مجموعه هایی ک اقدام به چاپ تقویم رومیزی می کنند، محصول مورد نظر خود را سفارش دهید.

در خصوص قیمت چاپ تقویم رومیزی 1401، باید به این نکته اشاره کرد که با توجه به نوسانات شدید بازار، نمی توان قیمت دقیقی برای آن در نظر گرفت؛ اما شما می توانید با مجموعه مورد نظر خود که کار چاپ تقویم را به آن سپرده اید، تماس بگیرید تا شما را به صورت کامل توجیه کنند.

 

 

 

حرف آخر:

تبلیغات سودمند، زیبایی، کاربردی بودن و ... همه جزو ویژگی های تقویم رومیزی، این ابزار فوق العاده محسوب می شوند که پیشنهاد ما به شما این است که حتماً از یکی از مدل های تقویم رومیزی استفاده کنید تا از زیبایی و مزایایی که دارد بهره مند شوید.

 

منبع: واژه گستر

 

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.




دو شنبه 3 آبان 1400
ن : khashayars

تجهیزات ایمنی با ایمن گستر دانیال

آیا شما از آن دسته افرادی هستید که بدون هیچ گونه تجهیزات ایمنی کارهایتان را انجام می دهید؟

آیا شما کارفرمایی هستید که سلامتی و جان کارگر برایتان اهمیتی ندارد؟

آیا تجهیزات ایمنی مناسب برای صنفی که دارید را تهیه کرده اید؟

واقعا چقدر به فکر سلامت و ایمنی در کار هستید؟

کارفرما هستید یا کارگر؟ اگر کارفرما هستید طبق قانون اگر تجهیزات ایمنی مناسب و مرتبط با کار را برای کارگران خود تامین نکنید، متخلف شناخته شده و مشمول مجازات و پرداخت خسارت هستید.

شما کارگر عزیز! اگر شما هم از تجهیزات ایمنی که کارفرما برای شما تهیه کرده است در حین کار استفاده نکنید، دیگر کارفرما تعهدی در قبال آسیبی که به شما وارد شده ندارد.

در بعضی موارد کارفرما تجهیزات ایمنی را نامرغوب تهیه می کند؛ برای پرداخت هزینه کمتر. در این صورت کارگر می تواند اعتراض کند یا از تجهیزات نامرغوب استفاده نکند.

تا حالا فکر کرده اید که چرا کارفرما تجهیزات ایمنی نامرغوب میخرد؟

 

در صورتی که اگر تجهیزات ایمنی را از فروشگاه و کارگاه معتبر و منصف تهیه کند، به جای پرداخت پول هنگفت برای خرید این تجهیزات ایمنی ، می تواند خرید موفق تری داشته باشد و هزینه مناسب تری پرداخت کند و تجهیزات ایمنی را باکیفیت تر تهیه کند.

با خرید تجهیزات ایمنی مرغوب و باکیفیت، جان کارگران خود را حفظ کنید و احتمال وقوع حوادث را به صفر برسانید.

فروشگاه تولید و تامین تجهیزات ایمنی ، ایمن گستر دانیال از جمله مراکزی است در تهران که سالهاست مبادرت به تامین و تولید تجهیزات ایمنی برای اصناف و مشاغل و کارخانجات مختلف نموده است.

فروش تجهیزات ایمنی در فروشگاه ایمن گستر دانیال به صورت کلی و جزیی، حضوری و آنلاین انجام می شود.

فروشگاه ایمن گستر دانیال سفارشات را با بهترین کیفیت و ضمانت به سراسر ایران ارسال می کند. ایمن گستر دانیال نگران تامین سلامت کارگران عزیز حتی در دورافتاده ترین مناطق ایران است.

شما در هر حوزه و صنفی مشغول به کار هستید می توانید با سفارش و خرید تجهیزات ایمنی از فروشگاه ایمن گستر دانیال بدون استرس و نگرانی به کار و فعالیت خود بپردازید.

با ما همراه باشید که با تجهیزات ایمنی ارائه شده در فروشگاه ایمن گستر دانیال بیشتر آشنا شوید.

تجهیزات ایمنی مربوط به مشاغل مختلف، کاملا مطابق با آخرین متد روز دنیا تولید و توزیع می شود.

شما کافیست تجهیزات ایمنی مورد نیاز برای کار و شغلتان را به صورت کلی و جزیی به ما سفارش دهید تا در سریعترین زمان ممکن سفارش را به دست شما برسانیم.

5 دلیل محبوبیت ایمن گستر دانیال

اولین و مهمترین دلیل محبوبیت فروشگاه تجهیزات ایمنی ایمن گستر دانیال ، کیفیت و مرغوبیت تجهیزات ایمنی تولید شده است. ما تجهیزات ایمنی نامرغوب و بی کیفیت را به دست مشتریان نمی رسانیم.

دلیل دوم، قیمت های مناسب تجهیزات ایمنی در فروشگاه ایمن گستر دانیال از جمله موارد حائز اهمیت است. تمامی تجهیزات با بهترین و به صرفه ترین قیمت به دست شما رسانده خواهد شد.

دلیل سوم به روز بودن محصولات و تجهیزات ایمنی در فروشگاه ایمن گستر دانیال است. تجهیزات ایمنی مطابق با استانداردهای روز دنیا از اولویت های ایمن گستر دانیال است.

دلیل چهارم، ضمانت کیفیت و تایید کیفی این تجهیزات ایمنی است. هرجا به مشکلی برخورد کردید ما آماده جوابگویی در رابطه با تجهیزات ایمنی که به شما فروخته ایم هستیم.

دلیل پنجم، راحتی در خرید تجهیزات ایمنی به صورت خرید آنلاین و اینترنتی است. دیگر نیازی نیست از شهر خودتان ساعتها مسافتی را طی کنید که به مرکز پخش تجهیزات ایمنی مورد نیازتان برسید.

کافیست به سایت یا پیج اینستاگرام ایمن گستر دانیال مراجعه کنید و تجهیزات ایمنی مورد نیازتان را تهیه کنید. ما تمامی سفارشات را کاملا امن و مطمئن به دست شما می رسانیم.

تجهیزات ایمنی ارائه شده شده در فروشگاه تولیدی ایمن گستر دانیال

تجهیزات ایمنی که در فروشگاه ایمن گستر دانیال ارائه می شود شامل:

گوشی ایمنی ( گوشی ایمنی داخل گوش، گوشی ایمنی رادیویی ، گوشی ایمنی روی گوش)

دستکش ایمنی ( دستکش ایمنی ضد برش ، دستکش ایمنی جوشکاری ، دستکش ایمنی ضد اسید ، دستکش موتور)

عینک ایمنی ( عینک ایمنی جوشکاری ، عینک ایمنی رو عینکی ، عینک ایمنی فریم دار ، شیلد ایمنی محافظ صورت )

کلاه ایمنی( کلاه ایمنی صنعتی ، کلاه ایمنی آتش نشانی ، کلاه ایمنی معدنی )

ابزار ایمنی ( ابزار ایمنی آتش نشانی ، علائم ایمنی )

 

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.




دو شنبه 3 آبان 1400
ن : khashayars

بهترین راهکار های سرویس و تعمیر پکیج در شروع فصل سرما

یکی از رایج ترین لوازمی که برای ایجاد گرما در منازل و محل کار استفاده می شود ، پکیج یا شوفاژ دیواری است. استفاده از پکیج یا شوفاژ دیواری به فضای زیادی نیاز ندارد. پکیج امنیت بالایی دارد و برای هر واحد مسکونی به صورت اختصاصی به کار می رود.

یکی از دلایلی که مشتریان را ترغیب به استفاده از این محصول می کند این است که پکیج یا شوفاژ دیواری دارای  راندمان انرژی مناسبی است و در نتیجه  در مصرف انرژی صرفه جویی زیادی می کند.

از نکات مهمی  که در استفاده از انواع پکیج باید رعایت شود، توجه ویژه به شرایط  و استاندارد نصب انواع  پکیج می باشد. در نظر داشته باشید که پکیج های فن دار حتما باید در محیط بیرونی منزل مثل تراس نصب شوند و پکیج های بدون فن مناسب نصب در محیط داخلی مثل آشپزخانه می باشند، که رعایت استاندارد نصب طبق دستورالعمل و استانداردهای شرکت سازنده بسیار مهم و حیاتی است زیرا منوکسید کربن تولید شده توسط انواع پکیج بسیار خطرناک می باشد و باید به نحو استانداردی تخلیه شوند از آن گذشته نحوه نصب اصولی و استاندارد پکیج در کارکرد ،راندمان و طول عمر مفید آن نیز تاثیر بسزایی دارد.

پکیج دیواری می تواند با روشهای مختلفی سبب گرم شدن منزل یا محل کار شما شود ، روشهایی از جمله گرمایش از طریق رادیاتور ها، سیستم گرمایش از کف،استفاده از داکت اسپیلت،استفاده از فن کویل وغیره و همچنین می تواند آب گرم مصرفی را با سرعت زیاد در اختیار ساکنین قرار دهد.

حال با شروع فصل سرما خیلی ها نیاز به سرویس و یا تعمیر پکیج پیدا میکنند. می توان با دریافت راهنمایی به رفع برخی ایرادات جزئی پکیج مانند تنظیم فشار آب، نحوه هواگیری از مدار گرمایش و برخی ایرادات جزِیی دیگر پرداخت اما برای سایر سرویس ها حتما به یک متخصص و سرویسکار مجرب نیاز می باشد.

مراجعه به مرکز خدمات دکتر فنی با داشتن سال ها تجربه و نیروی متخصص در زمینه تاسیسات گرمایشی و سرمایشی یکی از بهترین راهکارها جهت سرویس و تعمیر انواع پکیج می باشد.

تفاوت پکیج فن دار و بدون فن:

دو نوع پکیجی که اسم آنها در بازار زیاد شنیده می شود نوع فن دار و بدون فن می باشند که تفاوت هایی باهم دارند به عنوان مثال:

یکی از تفاوت های این دو مدل در قطر دود کش آنهاست ، قطر دودکش دستگاه بدون فن باید ۱۵ سانتی متر و ارتفاع آن حدود ۳ متر باشد، دودکش پکیج های دارای فن قطری در حدود ۶ سانتی متر دارد،

یکی دیگر از تفاوت های این دو نوع  استاندارد نصب آنهاست،همان طور که گفته  شد پکیج بدون فن حتما باید در فضای ساختمان باشد و پکیج های فن دار که فن آنها توانایی شوت کردن منوکسید را تا حدود 9 متر را دارند حتما باید بیرون از فضای سکونت نصب گردند.

 

تعمیرو سرویس پکیج بوتان

در سال ۱۳۷۲ گروه بوتان به عنوان اولین تولید کننده در کشور ایران شروع به کار کردند که در سال ۱۳۸۰ برای مونتاژ قطعات پکیج بوتان با شرکت ایتالیایی قراردادی منعقد کردند.

به دلیل این که سرویس پکیج بوتان، سیستم جدیدی در ایران بود مورد استقبال فراوانی قرار گرفت و توانست به خوبی مورد شناخت و معرفی قرار بگیرد و در حال حاضر توانسته است از جمله تولید کنندگان پیشرفته ترین انواع پکیج در ایران باشد

و طرفداران زیادی را نیز برای خود به دست بیاورد و بخش عمده ای از بازار تاسیسات را به خود اختصاص دهد ، این کمپانی پا به پای اروپا تغییراتی را در پکیج های خود ایجاد کرده است

که یکی از مزیت های آن داشتن مدل های متنوع برای شرایط گوناگون است ، این پکیج ها امروزه سیستمی فوق العاده برای گرمایش به حساب می آید.

 

تعمیر پکیج ایران رادیاتور

کمپانی ایران رادیاتور در سال ۱۳۵۷ به عنوان یک واحد ریخته گری شروع به کار کرد و با تولید رادیاتورهای آلومینیومی توانست در بازار جایگاهی برای خود به دست بیاورد و بعد از گذشت زمانی در سال ۱۳۸۰ شروع به واردات و سپس تولید پکیج‌های دیواری کرد.

در حال حاضر میتوان گفت حدود ۷۰ تا ۸۰ درصد بازار این صنعت در دست سرویس پکیج ایران رادیاتور و بوتان می باشد.

ایران رادیاتور توانسته است با تولید پیکیج‌های باکیفیت فروش عظیمی در ایران داشته باشد و در واقع میتوان گفت بعد از کمپانی بوتان، ایران رادیاتور دومین تولید کننده پکیج دیواری در ایران است.

راهنمای رفع ایرادات جزئی پکیج ایران رادیاتور و بوتان

  • در مرحله اول ، ابتدا کلید روشن و خاموش سیستم را چک کنید و سپس پکیج را در حالت روشن قرار دهید، در این مرحله ممکن است پکیج روشن نشود و در حالت خاموش باقی بماند که این ممکن است به دلیل خرابی محافظ برق باشد که شما باید محافظ برق را که دارای مشکل است از مدار جدا کنید و یک محافظ سالم را وصل کنید در غیر این صورت موارد تخصصی دیگری باید تست شوند.
  • در مرحله دوم باید از مناسب بودن فشارآب مطمئن شوید، ممکن است فشار بیش از حد کم باشد برای حل این مشکل شیر پرکن را باز کنید و صبر کنید تا فشار بالا برود، فشار مناسب و استاندارد برای پکیج بین ۱ الی ۱.۵ بار(bar) است.
  • در مرحله بعدی، ولوم شوفاژ را بالا ببرید و طرز کار شوفاژ در فعال نمودن شعله را بررسی کنید بعد از انجام این کار پمپ را بررسی کنید اگر پمپ دچار ایراد بود بهتر است سریعتر پمپ پکیج را سرویس کنید.
  • در مرحله بعدی فن و عملکرد آن را نیز بررسی کنید ، برای این که متوجه سالم بودن فن بشوید آن را به برق ۲۲۰ وصل کنید اگر فن پکیج با این جریان بدون مشکل کار کند، فن سالم است و مشکلی ندارد.

 

سخن پایانی

اهمیت دادن به سرویس های دوره ای پکیج شوفاژ دیواری موجب طول عمر بیشتر آنها می گردند.

اما مواردی که باید توسط سرویس کاران و مراکز ارائه دهنده خدمات تاسیسات سرمایشی و گرمایشی رعایت شود:

  1. سرویسکار مجرب و حرفه ای
  2. استفاده از قطعات اصلی
  3. استفده از تجهیزات مدرن و پیشرفته
  4. قیمت مناسب
  5. خدمات و گارانتی بعد از سرویس و یا تعمیرات پکیج

دپارتمان دکتر فنی ، اولین مرکز تخصصی خدمات و فروش قطعات آنلاین تاسیسات در تهران ، جدا از کسب امتیاز بسیار خوب در موارد بالا از کاربران خود توانسته با راه اندازی باشگاه مشتریان رضایت هرچه بیشتر مشتریانش را کسب نماید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید به وبسایت دکتر فنی مراجعه نمایید.

 

 

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.




دو شنبه 3 آبان 1400
ن : khashayars

مدیران قطعات تامین کننده لوازم یدکی لیفان و آریو

مدیران قطعات تامین کننده لوازم یدکی لیفان و آریو

 

با ورود لوازم یدکی با کیفیت‌های مختلف شاید این روزها خرید لوازم یدکی لیفان و لوازم یدکی آریو تبدیل به یک معضل شده باشد و مشتریان دوست داشته باشند مستقیما این لوازم را از واردکنندگان خریداری کنند. از این رو اگر بخواهیم به شما یکی از این واردکنندگان در این زمینه را معرفی کنیم می‌توانیم فروشگاه مدیران قطعات را پیشنهاد دهیم که با حذف واسطه‌ها این کار را انجام می‌دهد .

آشنایی مختصر با خودروسازی لیفان

خودروسازی لیفان یک شرکت چینی است که در سال 1992 آغاز به کار کرد و اولین محصول خود را در سال 2005 روانه بازار کرد. با گذشت زمان لیفان توانست علاوه بر خودروهای تجاری، خودروهای سواری، موتورسیکلت و دوچرخه را نیز تولید کند.

در سال 2009 شرکت لیفان توانست در بین خودروسازی‌های چین رتبه 88 را کسب کند و 43 هزار دستگاه به فروش برساند که این رقم از فروش، لیفان را به سومین صادرکننده خودرو تبدیل کرد.

همکاری لیفان در ایران

سال 1386 بین شرکت خودروسازی کرمان خودرو و لیفان یک قرارداد همکاری بسته شد و اولین خودروی لیفان یعنی لیفان520 در سال 1387 تولید و پس از آن لیفان i520 و سپس لیفان 620  و در آخر لیفان 820 وارد بازار شد.

لوازم یدکی لیفان

اگر بخواهیم به تفکیک هر یک از مدل‌های خودروهای لیفان را بررسی کنیم می‌توانیم آنها را به 5 دسته زیر تقسیم کنیم:

کمری چینی یا لوازم یدکی لیفان 820

یک سدان سایز متوسط که به دلیل تشابه زیادی که به خودروی تویوتا کمری دارد به کمری چینی مشهور شده است.

نقاط قوت لیفان 820 جادار بودن کابین آن، کیفیت ساخت بدنه و شاسی، نرم بودن آن و... است. در مقابل نقاط ضعف این خودرو ورود صدا به کابین و کیفیت پایین لوازم داخلی خودرو است.

لوازم یدکی لیفان 820

این لوازم شامل فیلتر روغن، مجموعه قفل و پمپ درب، پرژکتور، لاستیک تعادل، گلگیر، کشویی سپر، طبق، سیبک طبق، سیبک فرمان، دیاق سپر، جلو پنجره، توری سپر جلو و عقب، جک کاپوت، چراغ‌ها، مه شکن، دسته موتور و ... است که همگی در سایت مدیران قطعات قابل تهیه است.

لیفان X50

این خودرو تولید سال 2014 میلادی است که توانست با طراحی خوب، قیمت مناسب و مشخصات فنی که دارد وارد بازار خودروی ایران شود. لیفان X50 جز خودروهای شاسی بلند کوچک قرار دارد که دارای شتاب 50 یازده ثانیه است. از دیگر نقاط قوت این خودرو نیز مصرف سوخت پایین آن است.

البته این خودرو فاقد قابلیت آفرود است و سایز لاستیک‌های آن کوچک می‌باشد.

لوازم یدکی لیفان X50

اگر قصد خرید هر یک از لوازم یدکی لیفان X50 شامل ابرویی جا چراغی، ایربگ، پوش طبق، بلبرینگ، تیرک بغل، پیستون، توپی سر کمک، رابط تیرک، سرپولوس، واشر سرسیلندر کاغذی، واشر سرسیلندر فلزی، پلوس، سر پلوس، پایه سنسور عقب و ... را دارید سایت مدیران قطعات در خدمت مشتریان خود است.

لیفان X60

اولین شاسی بلند کوچک چینی این شرکت خودروسازی، لیفان X60 بود. در ابتدا گیربکس این خودرو به صورت دستی و سپس در سال 2015 میلادی با ایجاد تغییراتی در این خودرو گیربکس آن را نیز به اتوماتیک تغییر دادند.

اگر بخواهیم به نقاط قوت این خودرو اشاره کنیم می‌توانیم فضای مناسب، سانروف برقی، قیمت و... را نام ببریم.

نقاط ضعف لیفان X60 نیز پلاستیکی بودن قطعات کابین، بازار دست دوم آن و ورود صدا به کابین می‌باشد.

لوازم یدکی لیفان X60

رینگ و پیستون، واشر کامل، دسته موتور، مخزن شیشه شوی، سنسور ABS و... است.

لیفان 520

اولین خودروی تولیدی شرکت لیفان، لیفان 520 بود که در سال 2006 در نمایشگاه پکن رونمایی شد.

سال 1389کرمان موتور این خودرو را وارد بازار ایران کرد و در سال 1392 دچار توقف تولید شد.

لوازم یدکی لیفان 520

سیبک فرمان، تسمه تایم، ترموستات، واتر پمپ و... لوازم یدکی لیفان 520 است.

لیفان 620

در اوایل دهه 90 شمسی محصول جدید لیفان یعنی لیفان 620 در ایران توسط کرمان موتور رونمایی شد. این خودرو در ابتدا برای مشتریان خود قابل قبول بود اما در سال دوم استفاده از ان به یک باره برخی از مشکلات آن پدیدار می‌شد.

لوازم یدکی لیفان 620

پرژکتور جلو و عقب، پمپ روغن، پمپ کلاچ، دیسک چرخ، چراغ خطر و... تعدای از لوازم یدکی خودروی 620 است.

آشنایی مختصر با خودروسازی آریو

سال 93 بعد از نهایی شدن مذاکرات بین سایپا و زوتی (یا همان زوتای)، مدل Z300 ابتدا به S300 تغییر نام داد و در نهایت، نسخه مونتاژی‌اش با نام آریو به بازار آمد. آریو می‌توانست دستاورد مهمی برای سایپا به حساب بیاید اما به نظر می‌رسد با برخی از تصمیمات، این اتفاق نیفتاد. آریو در بازار خرید و فروش دست دوم خود اوضاع نابسامانی دارد؛ اما در میدان رقابت می‌تواند مقابل برلیانس H330‌ حرف‌های خوبی برای گفتن داشته باشد. به‌ویژه آنکه در مقابل برلیانس از چهره معقول‌تر و منطقی‌تری بهره می‌برد. غیر از تغییراتی اندک در فرم صندلی‌ها و روکش آن‌ها، تفاوت خاصی میان مدل‌های مونتاژی آریو دیده نمی‌شود. بزرگ‌ترین تفاوت‌های بین S300 و Z300 یعنی نمونه‌های ایرانی و چینی این زوتی، حذف بسیاری از آپشن‌های استانداردی است که روی ویرایش چینی دیده می‌شد از جمله نمایشگر بزرگ 7 اینچی و دکمه‌های کنترلی روی فرمان. البته ساختار پیشرانه و جعبه‌دنده نیز هم‌چنان از نسخه چینی، قرض گرفته شده است.

لوازم یدکی آریو

اگر به دنبال لوازم یدکی آریو یعنی شلگیر، سیم ترمز، شاتون، سوپاپ و سنسور سوپاپ، پولوس، کاسه نمد، فیلتر گیربکس، سیبک موجگیر، سیبک فرمان و ... هستید سایت مدیران قطعات را از دست ندهید.

 

خرید لوازم یدکی لیفان و آریو

اگر دسته موتور خودروی آریو شما و یا هر قطعه و لوازم دیگری از این خودرو و یا خودروی لیفان خراب شود بهترین راهکار این است که در صورت وارداتی بودن آن‌ها مستقیما از یک وارد کننده تهیه شود.

مدیران قطعات که یک وارد کننده لوازم یدکی است با حذف واسطه‌ها توانسته است انواع این لوازم را همراه با تضمین کیفیت وارد کشور کند.

 

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.




شنبه 1 آبان 1400
ن : khashayars

گرین پک مجموعه چاپ ساک دستی پارچه ای، ساک دستی تبلیغاتی و کاغذی

گرین پک مجموعه چاپ ساک دستی پارچه ای، ساک دستی تبلیغاتی و کاغذی

مجموعه چاپ و تبلیغات گرین پک با سالها تجربه در حوزه تولید و چاپ انواع ساک دستی تبلیغاتی توانسته است به جایگاه ویژه ای در این حوزه دست یابد و با کادری مجرب و متخصص خدمات خود را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به شما مشتریان عزیز ارائه دهد. مشتری مداری، کیفیت، روابط حرفه ای و محصولات متمایز، هدف گرین پک در چاپ و تبلیغات می باشد.
مجموعه گرین پک با به کارگیری طراحان حرفه ای و متخصص، آماده اجرای طراحی خلاقانه با بروز ترین شیوه طراحی روز دنیا است. ما خاص ترین ایده های ناب کنار کسب و کار شما هستیم و بهترین خدمات تبلیغاتی و چاپی را به شما ارائه می دهیم.
محصولات ما که شما می توانید از آنها بهره مند شوید عبارتند از: ساک دستی پارچه ای مانند پرسی ساده، ساک دستی متقال، باکس بگ، ساک دستی دوختی، ساک دستی کتان و انواع کیسه پارچه ای دیگر در رنگ ها و طرح های مختلف می باشد. همچنین ساک دستی کاغذی، بگ کاغذی گلاسه و ساک دستی کاغذی کرافت در گرماژ و سایز های مختلف در مجموعه گرین پک تولید میگردد.
شما می توانید برای سفارش و خرید محصولات ما از طریق فروشگاه سایت اقدام نمایید. سفارشات در کوتاه ترین زمان ممکن با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به شما مشتریان عزیز، تحویل می گردد. ما بهترین خدمات تبلیغاتی و چاپی را به شما ارائه می دهیم. برای مشاوره و خرید انواع ساک دستی پارچه ای، تبلیغاتی و… می توانید همین حالا با کارشناسان متخصص ما تماس حاصل فرمایید تا شما را برای انتخاب و خرید بهتر یاری کنند.

 

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.




شنبه 1 آبان 1400
ن : khashayars

گرین پک مجموعه چاپ ساک دستی پارچه ای، ساک دستی تبلیغاتی و کاغذی

مجموعه چاپ و تبلیغات گرین پک با سالها تجربه در حوزه تولید و چاپ انواع ساک دستی تبلیغاتی توانسته است به جایگاه ویژه ای در این حوزه دست یابد و با کادری مجرب و متخصص خدمات خود را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به شما مشتریان عزیز ارائه دهد. مشتری مداری، کیفیت، روابط حرفه ای و محصولات متمایز، هدف گرین پک در چاپ و تبلیغات می باشد.
مجموعه گرین پک با به کارگیری طراحان حرفه ای و متخصص، آماده اجرای طراحی خلاقانه با بروز ترین شیوه طراحی روز دنیا است. ما خاص ترین ایده های ناب کنار کسب و کار شما هستیم و بهترین خدمات تبلیغاتی و چاپی را به شما ارائه می دهیم.
محصولات ما که شما می توانید از آنها بهره مند شوید عبارتند از: ساک دستی پارچه ای مانند پرسی ساده، ساک دستی متقال، باکس بگ، ساک دستی دوختی، ساک دستی کتان و انواع کیسه پارچه ای دیگر در رنگ ها و طرح های مختلف می باشد. همچنین ساک دستی کاغذی، بگ کاغذی گلاسه و ساک دستی کاغذی کرافت در گرماژ و سایز های مختلف در مجموعه گرین پک تولید میگردد.
شما می توانید برای سفارش و خرید محصولات ما از طریق فروشگاه سایت اقدام نمایید. سفارشات در کوتاه ترین زمان ممکن با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به شما مشتریان عزیز، تحویل می گردد. ما بهترین خدمات تبلیغاتی و چاپی را به شما ارائه می دهیم. برای مشاوره و خرید انواع ساک دستی پارچه ای، تبلیغاتی و… می توانید همین حالا با کارشناسان متخصص ما تماس حاصل فرمایید تا شما را برای انتخاب و خرید بهتر یاری کنند.

 

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.




شنبه 1 آبان 1400
ن : khashayars

ساک های تبلیغاتی یک انتخاب مناسب برای کسب و کار های کوچک و بزرگ

ساک دستی تبلیغاتی برای شما و مشتریانتان همواره مانند یک بیلبورد تبلیغاتی در سطح شهر می باشد و شما با هدیه دادن ساک دستی پارچه ای طول عمر این تبلیغ را چندین برابر خواید کرد. گرین پک بیش از یک دهه فعالیت در زمینه چاپ و تولید ساک دستی ، ساک دستی پارچه ای، ساک دستی کاغذی و ساک دستی متقال یا کتان همواره در کیفیت و قیمت مناسب پیشرو بوده و با بزرگ ترین لاین تولید ساک دستی تبلیغاتی و چاپ کیسه پراچه ای تا کنون برای بسیاری از شرکت های بزرگ دولتی و خصوصی از جمله بانک ها پروژه های موفق و رضایت مندی انجام داده است از این رو گرین پک اولین شرکت هدایایی می باشد که محصولات خود را گارانتی قیمت و کیفیت مینماید.

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.




شنبه 1 آبان 1400
ن : khashayars

طراحی و ساخت چرثقیل های سقفی و دروازه ای شرکت پلیمور

طراحی و ساخت چرثقیل های سقفی و دروازه ای شرکت پلیمور

شرکت پیلمور فعالیت خود را از سال 1388 در زمینه ساخت جرثقیل های سقفی، دروازه ای، بازویی و تجهیزات خطوط انتقال مواد آغاز کرد و تا کنون با شرکت و سازمان های بزرگی از جمله شرکت فاتح صنعت، شرکت ماموت، شرکت آب و فاضلاب، جهاد و… همکاری داشته است

جرثقیل دروازه ای

شرکت پیلمور با استفاده از نرم افزار های CATIA و ANSYS در طراحی جرثقیل های سقفی و دروازه ای توانسته است کلیه استاندارد های ساخت را رعایت کند. این شرکت کلیه جرثقیل های خود را طبق استاندارد DIN آلمان طراحی و تولید می کند.
با توجه به پیشگام بودن کشور آلمان در ساخت جرثقیل های سقفی در جهان، هم اکنون استاندارد DIN آلمان مرجع اکثر تولید کنندگان است.

از جمله مزایا و امتیازات شرکت پیلمور می توان به موارد زیر اشاره کرد:
تجربه بسیار زیاد که به واسطه سال ها فعالیت در این صنعت حاصل شده است.
استفاده از قطعات درجه یک
استاندارد بالای دستگاه های تولید شده
خدمات ویژه پس از فروش

نمایندگی شرکت ترکیه در جنوب کشور
GURALP

 

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.




شنبه 1 آبان 1400
ن : khashayars

گروه وب دیزاین

گروه وب دیزاین

طراحی انواع وب سایت با جدیدترین متدهای برنامه نویسی

فروشگاهی،شرکتی،پزشکی،استارت اپ و ....

طراحی اختصاصی front end و Back end

python(django)

php(laravel)

java

swift

javascript

node.js

vue.js

cms(wordpress)

طراحی سایت در شیراز

پیاده سازی انواع سیستم های هوش مصنوعی AI

سیستم های رزپری پای،مانیتور های هوشمند،دیتاماینینگ

طراحی انواع اپلیکیشن android , ios قابلیت انتشار در مارکت ها

طراحی برنامه های تحت ویندوز exe

پیاده سازی سئو (بهینه سازی) برای قرار گیری رتبه یک گوگل

طراحی سایت فروشگاهی

درگاه پرداخت

تضمین امنیت

گرفتن نماد اعتماد الکترونیکی

طراحی سایت

**جشنواره وب دیزاین**

پکیج فروشگاهی فول امکانات تمام سایت های به روز دنیا (دیجی کالا،آمازون و ...)+اپلیکیشن اندروید نیتیو+ ios قابل انتشار در مارکت های گوگل پلی،بازار،سیب اپ و ...

با قیمت استثنایی
جهت دریافت نمونه کار و مشاوره با ما در ارتباط باشید

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.




جمعه 23 مهر 1400
ن : khashayars

نمایندگی فروش اینورتر و سافت استارتر، فروش فلومتر لوله و کانال

نمایندگی فروش اینورتر و سافت استارتر، فروش فلومتر لوله و کانال

شرکت فنی و مهندسی رایان تک صنعت با سابقه بیش از ۱۵ سال و با بهره گیری از کارشناسان توانمند داخلی در گرایش های مختلف برق و بهره جستن از دانش روز دنیا مشغول به فعالیت می باشد.

گستره فعالیت اصلی این مجموعه در حوزه برق و اتوماسیون صنعتی و بطور تخصصی در زمینه  ابزار دقیق و درایوهای  AC و همچنین فعالیتی در فیلد خانه هوشمند نیز می باشد و به طور کلی اهداف و سیاست های مجموعه به صورت زیر خلاصه می گردد:

  • افزایش سرعت تولید
  • تولید قابل انعطاف با هزینه های کمتر
  • رسیدن به کیفیت یكنواخت و تثبیت آن
  • بهینه سازی انرژی و کاهش مصرف
  • بالابردن بهره وری

رایان تک صنعت به عنوان نمایندگی فروش اینورتر و سافت استارتر و همچنین در زمینه فروش فلومتر لوله و کانال فعالیت میکند.

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.




جمعه 23 مهر 1400
ن : khashayars

چرا مرکز تعمیر آنلاین را حرف اول را می زند؟

چرا مرکز تعمیر آنلاین را حرف اول را می زند؟

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که به صورت ناگهانی بسیاری از وسایل منزلتان دچار آسیب و نفص فنی شوند، در چنین مواقعی سر در گم می شوید و نمی دانید دقیقا چه کاری باید انجام دهید، گاهی با تصمیمات عجولانه، بدون داشتن دانش خاصی در زمینه تعمیرات لوازم خانگی، اقدام به تعمیر لوازم منزل می کنید

شاید در چنین مواقعی ندانید که بهترین راه چیست؟ و شاید نگران هزینه های بالای تعمیرات لوازم خانگی شوید

در صورت بروز آسیب برای هرکدام از لوازم منزلتان به خصوص لوازم برقی ، اولین کاری که باید انجام دهید این است که آرامش خود را حفظ کنید و قبل از هر اقدام خودسرانه ای با بهترین و نزدیک ترین مرکز تعمیرات لوازم خانگی تماس بگیرید

مرکز تعمیر آنلاین با داشتن هزاران متخصص در زمینه تعمیر انواع لوازم خانگی به یکی از بهترین و معتبر ترین مراکز تعمیرات در زمینه تعمیر ساید جنرال الکتریک تبدیل شده است. این مرکز از سال ۱۳۸۵ تا کنون به تعمیرات انواع لوازم خانگی در برندهای مختلف پرداخته است

مرکز تعمیر آنلاین نیروهای مجرب و با مهارت را در زمینه تعمیر یخچال در محل لوازم خانگی جذب می کند. و با دادن آموزش های کافی، از ابتدا تا انتهای کار آن ها را آماده خدمت رسانی به مشتریان عزیز می کند

تعمیر آنلاین با کادری مجرب

این مرکز با داشتن کادر مجرب و کار بلد، به تعمیر انواع، یخچال در مدل های دو قلو، ساید بای ساید و… می پردازد. علاوه بر این تعمیرات تخصصی انواع جاروبرقی، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، ماکروفر، کولر و… در این مرکز صورت می گیرد

از مزایای سپردن تعمیرات لوازم خانگی به مرکز تعمیر آنلاین، ضمانت پس از تعمیر، و تعمیر در منزل است، در صورتی که لوازم منزل شما به هر دلیلی دچار آسیب شدند، می توانید با مرکز تعمیر آنلاین تماس بگیرید، تا در اسرع وقت نیروهای متخصص تعمیر خود را به محل شما بفرستند.

متخصصان تعمیر لوازم خانگی ما در مرکز تعمیر آنلاین، دارای تجربه بالا در زمینه تعمیر انواع لوازم خانگی هستند. و هرکدام یک برند خاص را تعمیر می کنند.  تخصصی شدن تعمیرات باعث می شود که فرایند تعمیر با کیفیت تر صورت بگیرد. زیرا تعمیرکاری که مدت زیادی تعمیرات یک برند خاص را انجام دهد. به صورت تدربجی با تمام زیر و بم و پیچیدگی تعمیر آن وسیله آشنا می شو. و مطمئنا بهترین خدمات را ارائه خواهد داد

اهداف مرکز تعمیر آنلاین

اگر بخواهیم از مهم ترین و اصلی ترین هدف مرکز تعمیر آنلاین صحبت کنیم، باید بگویم که هدف اصلی این مجموعه کسب رضایت صد درصدی مشتریان و توجه به کیفیت کار می باشد. مورد دیگری که مجموعه تعمیر آنلاین آن را به عنوان هدف قرار داده اند، به روز رسانی اطلاعات تعمیر است، یعنی با دریافت آموزش های به روز تلاش می کنند تا از آخرین روش های تعمیر لوازم خانگی آگاه شوند

بسیاری از مراکز هستند که با وجود دریافت هزینه های کلان، توانایی کسب رضایت مشتریان خود را ندارند و معمولا مراجعین این مراکز، در صورت خرابی مجدد وسایل خود با این مراکز تماس نمی گیرند. به همین دلیل است که می توانیم با افتخار بگوییم که مرکز تعمیر آنلاین  در حوزه تعمیرات انواع لوازم خانگی در شهر تهران حرف اول را می زند

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.




جمعه 23 مهر 1400
ن : khashayars

چه سالنی برای عقد و پذیرایی شام مناسب می باشد؟

چه سالنی برای عقد و پذیرایی شام مناسب می باشد؟

 

سالن عقد  با پذیرایی شام بهترین سالن عقد با شام و نهار تهران برای شام عقد با پذیرایی بی نظیر یکی از مهمترین دغدغه های عروس و دامادها ، برگزاری مراسم شام با کیفیت در کنار برگزاری مراسم عقد می باشد .

چه بسا برگزاری مراسم عقد در سالن عقد و دفتر ازدواج و بعد برنامه ریزی برای مراسم نهار و شام در جایی چون رستوران و سفره خانه و … باعث بی نظمی در مراسم ، معطلی میهمانان ، ترافیک خیابان ها و اتوبان ها ، دیر و زود آمدن میهمانان می شود چه بسا براساس تجربه دیده شده است که مراسم هایی دچار اختلاف بین خانواده ها شده است و همچنین این مکان ها چون حالت عمومی دارند و افراد دیگری هم رفت و آمد دارند برای زوجین و خانواده های آنها که دنبال فضایی آرام و خصوصی می باشند مناسب نیست .

بنابراین برای انتخاب دفتر ازدواج با شام یا ناهارعلاوه بر سفره عقد شیک و زیبا شما عزیزان باید در مورد پذیرایی حین مراسم عقد و پذیرایی شام توجه داشته باشین . بسیاری از عروس و دامادها برای برگزاری مراسم عقد سعی می کنن که به نزدیکترین مراسم عقد با شام در سالن عقد با شام یا ناهار یا دفتر ازدواج با شام یا ناهار  محل سکونت خود شون مراجعه کنن در حالی که ممکن هست این نزدیک بودن دفتر ازدواج با پذیرایی شام یا ناهار نتونه خواسته و نیاز اون ها رو برطرف کنه و چه بسا باعث ایجاد خاطره ایی ناخوشایند از آن روز بسیار مهم بشه .

مزایای سالن عقد با شام در سالن عقد ایرن :

 

  • برگزاری مراسم بصورت یکپارچه و با برنامه ریزی
  • ارائه خدمات مناسب در هنگام برگزاری مراسم عقد و تنوع پذیرایی ها
  • ارائه کیفیت بالای غذا در سالن عقد ایرن
  • تنوع غذا در سالن عقد با شام ایرن
  • برگزاری مراسم عقد با تعداد میهمان کم در سالن عقد شمال تهران
  • موسیقی زنده در سالن عقد ایرن با سازهای ایرانی و پیانو
  • پرسنل و مهمانداران با تجربه و آموزش دیده
  • هزینه مناسب سالن عقد سهروردی
  • سالن عقد مجلل باسفره عقد مدرن و زیبا
  • سرو نهار و شام بصورت دیس پرس و سلف سرویس به انتخاب زوجین

02188521559

09195924929

 

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.




جمعه 23 مهر 1400
ن : khashayars

خدمات درب های اتوماتیک امیرصنعت

خدمات درب های اتوماتیک امیرصنعت

 

شرکت خدماتی امیرصنعت با بیش از 10 سال تجربه در عرصه درب های اتوماتیک اماده ارائه خدمات به مشتریان گرامی می باشد

ارائه خدمات امیرصنعت به مشتریان گرامی به شرح زیر میباشد:                                                                             

اعزام تکنسین به محل برای نصب_ عیب یابی _تعمیرات

مشاوره تلفنی برای عیب یابی و تعمیرات و خرید محصولات درب اتوماتیک

تعمیرات در تمام نقاط تهران در سریع ترین زمان با کمترین هزینه

نصب و اجرای انواع پروژه های درب های اتوماتیک

نصب و اجرای انوع برند های جک پارکینگی ایرانی و خارجی موجود

نصب و اجرای انواع درب های اتوماتیک کرکره ای(تیغه الومینیومی_رول گیتر_گالوانیزه_پلی کربنات)

نصب و اجرای انوع برند های درب های اتوماتیک شیشه ای

نصب و اجرای انواع مخلتف راهبند های اتوماتیک

تعمیر جک پارکینگ در امیرصنعت:                                                                                                              

تعمیر انواع جک درب پارکینگ در محل در تمام نقاط تهران

تعمیرات و سرویس کامل جک های بازویی و ریلی

تعمیرات انواع مدار فرمان جک درب پارکینگ به صورت تضمینی

تعمیرات انواع سنسور های چشمی درب اتوماتیک

کلیه خدمات عیب یابی سیمکشی و جوشکاری

ساخت ریموت

تولید و پخش تمامی قطعات جک پارکینگ (چرخ دنده _ مهره ماردون _لوله_سرجک و...)

تعمیر کرکره برقی در امیرصنعت :                                                                                                              

تعمیر انواع موتور های ساید و توبولار با قیمت بسیار مناسب

تعمیر و تعویض مدار فرمان و یو پی اس کرکره

ساخت ریموت های خاص و کم یاب انواع برد کرکره برقی

تعویض تیغه ها در صورت نیاز

نصب سنسور چشمی برای کرکره برقی پارکینگ

تعمیر درب اتوماتیک شیشه ای در امیرصنعت:                                                                                                 

تعمیرات کلیه اپراتور های شیشه ای موجود در ایران

عیب یابی و رفع ارور برد درب اتوماتیک شیشه ای

تعمیرات موتور درب اتوماتیک شیشه ای(تعمیر ارمیچر_تعمیر گیربکس_تعمیر انکودر)

تهیه و ساخت تمامی لوازم درب اتوماتیک شیشه ای

تعمیر انواع راهبند اتوماتیک در امیرصنعت :                                                                                                   

تعمیر گیربکس انواع راهبند ایرانی و خارجی

تعویض فنر انواع رابند

تعویض و نصب انواع بوم راهبند

نصب سنسور چشمی برای انواع راهبند

تعمیرات مدار فرمان راهبند

ساخت ریموت برای راهبند

ساخت قطعات نایاب انواع راهبند خارجی و داخلی

امیرصنعت پیشرو در صنعت درب های اتوماتیک

09913603400

تعمیر درب اتوماتیک

تعمیر جک پارکینگ

تعمیر جک درب پارکینگ

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.




جمعه 9 مهر 1400
ن : khashayars

بهترین سایت برگزاری آزمون آنلاین در ایران

آزمون ساز آنلاین تستیفا یکی از موفق ترین سایت های برگزاری آزمون آنلاین در ایران است. از مزیت های این سایت امکانات کاملی است که در دسترس کاربران قرار داده وهمه این امکانات به صورت کاملا رایگان بوده و هیچ گونه ارتقا یا آپگریدی برای دسترسی به این امکانات نیاز نمی باشد  تنها باید هزینه شارژ ماهانه، تعداد آزمون و آزمون دهنده پرداخت گردد. که این مبالغ عموما بالا نبوده و حتی میتوان گفت بسیار قیمت ها مناسب و به نسبت سایر آزمون ساز ها میباشد. بدین ترتیب میتوان این مقایسه را کرد که با مهاجرت از یک آزمون ساز دیگر به آزمون ساز تستیفا نزدیک به 50 درصد در هزینه ها صرفه جویی کرده اید.

 

موارد زیر تنها تعداد از قابلیت های این آزمون ساز میباشد:

 

دارا بودن سوالات تستی، تشریحی،دریافت فایل،ضبط صدا و عددی

 

قابلیت نمایش کارنامه و کلید سوالات در انتهای آزمون

 

قابلیت نمایش درهم سوالات و گزینه ها برای هر آزمون دهنده

 

قابلیت دریافت وجه برای شرکت در آزمون در جهت کب درآمد از فروش آزمون یا دریافت ورودیه برای امتحان و ...

 

قابلیت تصححی خودکار و دستی پاسخ آزمون دهنده ها

 

قابلیت دریافت خروجی اکسل از وضعیت پاسخ ها و کارنامه ها

 

قابلیت تغییر محیط هر آزمون به صورت دلخواه

 

قابلیت استفاده از فرمول ها ریاضی و شیمی در تایپ سوالات و گزینه ها

 

قابلیا استفاده از صوت و تصویر در سوالات و تصویر در گزینه ها

 

امکان نمایش سایت با لوگو و نام دلخواه شما تحت دامنه دلخواه خودتان: به خصوص برای سازمان ها و شرکت ها و موسسات و اشخاصی دارای سایت های اختصاصی هستند.

 

قابلیت تعریف دبیر و استاد به عنوان جساب کاربری زیر محموع ویژه مدارس و آموزشگاه هایی که دوست دارند هر دبیر و یا استادشان حساب مخصوص خودشان را به عنوان زیر محموعه حساب کاربری والد داشته باشند.

 

قابلیت کسب درآمد از طریق معرفی تستیفا به دوستان و با هر خریدی که انجام دهند ده درصد مبلغ خرید متعلق به شماست

و خصوصیات مختلف دیگر

و امکاناتی که با به روز رسانی ها مداوم صورت میگیرد.

همچنین سایت شامل مستندان و راهنمایی های مختلف در جهت استفاده از امکانات است که به شما «نحوه ساخت آزمون آنلاین» در سایت تستیفا را آموزش میدهد.

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.




جمعه 9 مهر 1400
ن : khashayars

ثبت شرکت و ثبت برند در ثبت والا

ثبت شرکت و ثبت برند در ثبت والا 

خیلی ها براشون این سوال پیش میاد که چقدر سرمایه برای ثبت شرکت نیاز است

سرمایه اولیه با توجه به نوع شرکت متفاوت است اما شرکتهایی که بیشترین آمار ثبت را دارند مثل شرکت سهامی خاص و شرکت با مسئولیت محدود حداقل سرمایه اولیه ۱۰۰.۰۰۰ تومان است که در شرکت سهامی خاص حداقل ۳۵ درصد از این سرمایه باید به حساب شرکت واریز شود .

و سوال بعد این است که کارمند های دولت چگونه میتوانند شرکت ثبت کنند

طبق قانون اساسی اگر کارمند دولت بیش از یک شغل داشته باشد به انفصال خدمت موقت محکوم میشود پس با این تفاسیر کارمندان دولت نمیتوانند عضو هیئت مدیره رئیس هیئت مدیره مدیرعامل یا دیگر سمت های هیئت مدیره در شرکت باشند

اما نکته مهم کارمندان دولت میتوانند سهامدار شرکت باشند و سهمشون۴ درصد باشد .

سوال دیگر برای ثبت شرکت اخذ کد اقتصادی ، اخذ ارزش افزوده ، ثبت تغییرات شرکت ، ثبت برند ، ثبت طرح صنعتی اخذ جواز از وزارت صمت نیازی به داشتن کارت پایان خدمت هست جواب خیر

و برعکس این موارد برای اخذ رتبه بندی شرکت ها و اخذ جواز تاسیس از جهاد کشاورزی و اخذ کارت بازرگانی و اخذ کارت عضویت داشتن کارت پایان خدمت الزامی است . (مگر بالای ۵۰ سال باشید )

ثبت شرکت تک هیئت مدیر عاملی فاقد هیئت مدیره میباشد در کشور ما ثبت شرکت با حداقل ۲ نفر صورت میپذیرد بنابر این وجود ۲ شریک الزامی است اما میتوان شرکت را به صورت تک مدیره ثبت کرد یعنی یک نفر مدیرعامل و نفر دوم فقط و فقط شریک باشد .

البته برای بیشتر بودن شرکا محدودیتی وجود ندارد و شرکت تک مدیر عاملی در قالب شرکت با مسئولیت محدود قابل ثبت می باشد

مطالب مفید و کاربردی در خصوص ثبت شرکت

سوال خیلی ها این است که برای ثبت شرکت نیازی به داشتن گواهی امضا از دفتر اسناد رسمی است جواب خیر .

در ثبت شرکت سهامی خاص قبلا اشاره کردیم که نیاز به داشتن دو بازرس هست اینجا میخواهیم به اینکه بازرس شرکت چه شرایطی داشته باشد اشاره  کنیم

۱- ورشکسته یا محجور نباشد

۲- دارای قرابت و خویشاوندی با مدیرعامل و سایر مدیران شرکت نباشد

۳-محکوم به ارتکاب جرم نباشد سو پیشینه کیفری  نداشته باشد

۴-اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت دیگری نباشد

سوال بعدی خیلی ها این است که شعبه شرکت چیست ؟ شعبه شرکت از شرکت اصلی یا مادر مجزا می باشد و در منطقه ای به غیر از مرکز اصلی شرکت فعالیت میکند موضوع فعالیت شعبه شرکت دقیقا مطابق با فعالیت های شرکت اصلی یا مادر می باشد محدوده اختیارات شعبه شرکت توسط شرکت اصلی یا مادر تعیین می شود شعبه شخصیت حقوقی مستقل ندارد .

 

مطالب مفید و کاربردی در خصوص ثبت شرکت

 

سوالی بعدی شما چگونگی ثبت شرکت دانش بنیان

شرکت های دانش بنیان به شرکت های گفته می شود که فعالیت های شرکت درراستای تولید و به اجرا رساندن اختراعات باشد. از همین رو یکی از نکات مهم در ثبت شرکت با عنوان شرکت های دانش بنیان، وجود اختراع و ابتکارات جدید است.
به طور دیگر می توان گفت، شرکت دانش بنیان به شرکتی الحاق می شود که از یک درصد تا صد درصد سهم شرکت برای یک موسسه علمی مثل دانشگاه و یا یک صنف پژوهشی و یا حتی از ۵۱ درصد تا ۱۰۰ درصد سهم شرکت برای اعضای هیات علمی دانشگاه و یا یک صنف پژوهشی باشد و اگر سهم مراکز یا همان موسسات علمی مثل دانشگاه کمتر از ۵۰% باشد شرکت دانش بنیان مبدل به یک شرکت خصوصی محسوب می شود ولی در غیر این صورت شرکت های دانش بنیان جز شرکت های دولتی محسوب میشود.

سوال بعدی شما  چگونگی ثبت شرکت بازرگانی

شرکت بازرگانی به شرکتی الحاق می شود که زمینه فعالیت آن واردات و صادرات محصولات ، حضور در نمایشگاه های داخل و خارج از کشور و … باشد ، و شرکت های بازرگانی دو شاخه دارند که به شرکت های بازرگانی مسئولیت محدود و شرکت های بازرگانی سهامی خاص تقسیم می شوند که هر کدام مبنی بر نوع فعالیت خاصی که مد نطر است ثبت و شروع به فعالیت می کنند ، در ادامه یک به یک دو نوع از شرکت های بازرگانی را که برای ثبت مورد نیاز است را مورد بررسی قرار میدهیم.

 

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.




جمعه 9 مهر 1400
ن : khashayars

خرید ران مرغ خوشمزه و مقرون به صرفه

خرید ران مرغ به دلیل طعم فوق العاده و قیمت مقرون به صرفه ای که دارد از مواد غذایی مورد علاقه خانم های خانه دار و آشپزهای خانگی است. ران مرغ وقتی به درستی پخته شود، نرم و آبدار می شود و طعم بسیار بهتری نسبت به گوشت سینه دارد.

امکان خریدن را مرغ به صورت با استخوان و با پوست، بدون استخوان و بدون پوست، و با استخوان و بدون پوست وجود دارد. هر سه مدل را می توان بلافاصله پس از خارج کردن از بسته بندی پخت. معمولا قیمت خرید ران مرغ بدون استخوان کمی بیشتر از ران مرغ با استخوان است، اما هر دو بسته بندی هم به طور قابل توجهی ارزان تر از سینه مرغ هستند.

ران مرغ را می توان به روش های مختلفی مانند کباب کردن، سرخ کردن، و در خورش های مختلفی پخت که به عنوان بخشی از غذاهای بیشمار در سراسر جهان مورد استفاده قرار می گیرد.

طرز پخت ران مرغ

ران مرغ را می توان در طیف گسترده ای از غذاها استفاده کرد، از جوجه کباب گرفته تا ران مرغ سوخاری با طعم کاری یا روزماری. همچنین می توان این وعده غذایی خوشمزه را در ماهیتابه شرخ کرد یا در زودپز به سرعت پخت.

به طور معمول هر ران مرغ برای سیر کردن یک نفر کافی است پس اگر قصد خرید ران مرغ برای مهمان های خود را دارید این معیار را در نظر بگیرید.

ران مرغ را می توان به سادگی با استخوان و پوست روی آن پخت که طعم دارترین و لطیف ترین نوع پخت را ایجاد می کند و البته مدت زمان بیشتری هم باید برای پخت آن صرف شود.

 

از آنجا که ران مرغ دارای یک استخوان، همراه با بافت همبند مانند غضروف است، هنگام پخت مقدار زیادی کلاژن از آن خارج می شود. کلاژن به ژلاتین تجزیه می شود که به نوبه خود باعث می شود احساس لذت بخشی هنگام گاز زدن آن داشته باشید.

ران مرغ بدون استخوان و با پوست نیز برای کباب کردن بسیار مناسب است و به خوبی در توستر یا روی ذغال، برشته می شود.

ران مرغ چه طعمی دارد؟

ران مرغ طعمی فوق العاده نسبت به سینه مرغ دارد و بدون اینکه بیش از حد چرب باشد، پس از پخت نرم و آبدار می شود و البته در مقایسه با گوشت اردک و سایر ماکیان، طعم آن ملایم تر است.

خرید ران مرغ بهتر است یا سینه مرغ

ران مرغ به دلیل لطافت و عطر و طعم آن بیشتر از سینه مورد توجه قرار می گیرد، در حالی که سینه مرغ به دلیل عدم وجود چربی به عنوان غذای رژیمی طرفداران بیشتری دارد. ران مرغ راحت تر پخته می شوند، و به راحتی سینه ها حین پخت خشک نمی شوند. البته سینه مرغ نسبت به ران، سریعتر پخته می شود.

روش نگهداری از ران مرغ پس از خرید بسته بندی

بسته به تاریخ مصرف، ران مرغ را می توانید در بسته بندی اصلی خود به مدت سه روز در یخچال نگهداری کنید. برای اینکه پس از خرید ران مرغ، بهترین طعم را تجربه کنید بهتر است از رانهای تازه در اسرع وقت استفاده کنید. ران مرغ پخته شده را نیز می توانید یک یا دو روز در یک ظرف در بسته در یخچال نگهداری کنید.

 

ران های مرغ را می توانید در کیسه فریزر شش ماه فریز کنید و ران های یخ زده را یک شب قبل از استفاده از یخچال خارج کنید.

ران مرغ را از کجا بخریم؟

ران مرغ به وفور در سوپر مارکت ها، مرغ فروشی ها و فروشگاه های آنلاین موجود است. اما برای خرید ران مرغ بهتر است به دنبال ران مرغ باشید که تا حد ممکن تازه باشد. تاریخ بسته بندی آن را بررسی کنید و مطمئن شوید که گوشت آن صورتی و سالم است و لزج یا بد بو نیست. ران مرغی که با استفاده از شیوه های کشاورزی ارگانیک، پرورش داده می شود، کمی تیره تر، خوش طعم تر و گران تر است.

در سایت فیله می توانید انواع ران مرغ با استخوان و پوست و بدون استخوان و بدون پوست را سفارش دهید.

 

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.




جمعه 9 مهر 1400
ن : khashayars

چرا دکوراسیون داخلی در طراحی یک ساختمان مهم می باشد؟

آشنایی با دکوراسیون داخلی (Decoration) در لغت فارسی به معنای چیدن، آراستن و مرتب کردن است. تعریف دکوراسیون در واقع به طرز چیدن و انتخاب مناسب اسباب و وسایل داخلی خانه، اتاق‌ها، آشپزخانه، اتاق پذیرایی، حمام و دستشویی مربوط می‌شود. امروزه با پیشرفت در زمینه‌های مختلف دکوراسیون داخلی تنها برای خانه‌های مسکونی مورد توجه نیست و برای زیباسازی و کاربردی شدن مغازه‌ها، دفاتر کاری، کارخانه‌ها، فروشگاه‌ها، هتل‌ها، بیمارستان‌ها، ایستگاه‌های مترو، اتوبوس و… نیز به کار گرفته می‌شود. طراحی دکوراسیون داخلی منزل هماهنگ سازی اجزای داخلی منزل برای بهبود زیبایی و دلنشین شدن فضای خانه و همچنین بهینه سازی فضا به صورت هنرمندانه را طراحی دکوراسیون داخلی منزل می‌توان تعریف کرد. البته در این فرایند، هماهنگی بین رنگ ها و اجزای داخلی و اثاثیه منزل، جلوه‌دهی این اجزا را شکیل‌تر و هماهنگ‌تر به نمایش خواهد گذاشت که مهیا دکور در این زمینه کمک شایانی خواهد کرد.

چرا باید دکوراسیون داخلی را طراحی کرد؟

دکوراسیون داخلی امروزه یک دانش محسوب می‌شود. استفاده از این دانش در هر مکانی متفاوت است و به منظور خاصی صورت می‌پذیرد. موارد زیر از جمله دلایلی هستند که برای محیط‌های مختلف باید در نظر داشت:

فروشگاه‌ها و مغازه‌ها: جذب مشتری بیشتر و مورد توجه قرار گرفتن

محیط های اداری: ایجاد فضایی امن برای کار کردن و احساس راحت بودن

بیمارستان‌ها: کاربری بودن محیط، ایجاد محیطی آرام تا بیمار و کادر درمانی احساس همدلی و همراهی داشته باشند.

خانه‌ها و آپارتمان‌های مسکونی: ایجاد فضایی که باعث راحتی کاربری شود و همچنین گرمی و آرامش را به همراه داشته باشد فضاهای عمومی مانند ایستگاه‌های اتوبوس، مترو و حتی برای فضاهایی مانند کابین خودروها برای کاربردی کردن و رفع نیازهای عموم افراد.

فرایند طراحی دکوراسیون منزل مانند هر فرایند هنری دیگر، دارای نکات و ریزه کاری‌ های خاصی است که با رعایت اصول تزئین، می توان تغییراتی فوق العاده را به وسیله آن ایجاد نمود. یکی از مهم ترین سبک های دکوراسیونی، سبک مدرن است، ظاهر این سبک بین طبیعت و تصنع یعنی آنچه به صورت طبیعی در دنیا وجود دارد و آنچه ساخته ی دست بشر است پل می زند.

بازسازی ساختمان

ميخواهيم در مورد بازسازي ساختمان و فضاها و همچنين تزيينات داخلي صحبت کنیم و شما را با تعاريف و مفاهيم آن آشنا کنیم و اساساً اينكه چرا اصلا به بازسازي و زيباسازي فضاها و محيط هاي داخلي منازل، محل كار و يا هر مكان ديگر نيازمنديم. براي شروع اين گفتار بايد به اين نكته اشاره كرد كه ساختمانها نيز همانند هر موجود يا شيئي ديگر كه عمر مفيدي دارد داراي دوره و عمري مفيد ميباشند و نيازمند نگهداري،رسيدگي و مراقبتهاي دوره اي بوده تا هر چه بيشتر از فرسايش و افت كيفي آنها كاسته و به عمر مفيدشان بيافزاييم تا در نهايت بتوانيم در طول سالها بيشترين بهره را از آنها ببريم و متحمل آسيبها جدي و هزينه هاي اضافه نشويم. يكي ديگر از عواملي كه ما را نيازمند ايجاد بازسازی ساختمان و نوسازيهای ساختمان ميكند پيشرفت صنعت ساختمان و توليدات مصالح و متريال جديد ميباشد كه با توجه به سبكهاي جديد معماري و كاربري نوين فضاها براي اينكه از اين قافله عقب نمانيم و بتوانيم خود و محل زندگيمان را به روز و زيبا نگهداريم ناگزير نيازمند ايجاد اين تغييرات خواهيم بود.

لذا به جهت اطلاع از اينكه شما به چه ميزان نيازمند انجام اين بازسازي ها و اعمال تغييرات در فضاهاي مورد نيازتان هستيد كافيست با گروه معماري و دكوراسيون داخلي مهيا دكور تماس گرفته و از خدمات بازديد و مشاوره ي ما بهره مند شويد تا ضمن ارائه ي بهترين و جامع ترين پيشنهادها گزينه هاي مختلفي را با توجه به نوع سليقه،ميزان بودجه و محدوديت زمانيتان به شما معرفي كرده و از مشاوره تا اجراي كامل پروژه به همراه مديريت و نظارت مستقيم با افتخار در كنارتان باشيم.

نقاشی ساختمان

در ادامه ي مباحث قبلي در اين مطلب به موضوع نقاشی ساختمان و رنگ آميزي نماي ساختمانها خواهيم پرداخت همانطوري كه در مقاله ي نقاشي و رنگ آميزي فضاهاي داخلي ساختمان ذكر كرديم رنگ نوعي از پوششهاي سطوح مختلف اعم از سيماني،بتني،گچي،سنگي،چوبي،فلزي و… بوده كه علاوه بر ايجاد زيبايي،از آنها مراقب و نگهداري كرده و در مقابل عوامل خارجي مانند خوردگي،اكسيد شدن،رطوبت،نفوذ گرد و خاك،آب باران و … محافظت ميكند و طول عمر آنها را افزایش میدهد. نماي ساختمان به دليل موقعيت قرارگيري و جايگاهي كه در مقابله با ورود عوامل خارجي به داخل ساختمان دارد بيشتر در معرض آلودگي،گرد و خاك،آب باران،دوده،سياهي،شوره و ساير موارد بوده و بسيار زودتر از فضاهاي بسته ي داخل ساختمان دچار كثيفی مي شوند و از آن جلوه و جلايي كه در ابتداي ساخت دارند مي افتند لذا با گذر زمان از جلوه و زيبايي آنها كاسته شده آنچنان كه گويي بسيار كهنه و قديمي هستند و گاه حجم اين دوده ها،سياهي ها و آلودگي ها به حدي زياد است كه با شستشو و نظافت نمای ساختمان هم نميتوان آنها را از بین برد و اينجاست كه به اهميت موضوع نقاشي ساختمان و رنگ آميزي ساختمان به عنوان گزينه اي كاملا كارآمد و اقتصادي پي خواهيم برد. براي اجراي اين پوشش بر روي نماي ساختمان ها از رنگ ها،رزينها و مواد مخصوصي استفاده ميشود و به جهت اينكه خيلي بيشتر در معرض عوامل خارجي و گردو خاك و… قرار دارند بايد از كيفيفت و ماندگاري بسيار بالايي برخوردار بوده تا دوام و عمر طولاني تري داشته باشند. تعدادي از مزاياي مهم اين رنگها،رزينها و موادي كه براي پوشش نماي ساختمان و بازسازی ساختمان به كار ميروند به شرح زير بوده و بايد داراي اين خواص باشند تا بيشترين كارآيي را برايمان به ارمغان بياورند :

١)ضد آب بودن

٢)داشتن قابليت تنفس

٣)ضد يو وي يا اشعه ي مضر خورشيد

٤)قابليت خود تميزكنندگي و خود ترميمي

٥)قابليت شستشو با مواد شوينده ي مخصوص اين رنگها و رزينها

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.




سه شنبه 30 شهريور 1400
ن : khashayars

خرید ریمل مژه

امروز در این مقاله میخواهیم بپردازیم به ریمل مژه ، همانطور که میدانید لوازم اراریشی یکی از مهمترین مواردی می باشد که در زمان خرید باید از اصل بودن ان اطلاع کامل را داشته باشیم .

امروزه برندهای بسیار زیادی در بازار وجود دارد ولی خوب ایا شما به هر برندی اعتماد میکنید ؟ تاپایان این مقاله همراه ما باشید تا بهترین برند را به شما معرفی کنیم .

ریمل مژه چیست

اگر قصد خرید ریمل دارید ابتدا باید بدانید ریمل مژه چیست و چگونه از آن استفاده می‌شود. ریمل یک وسیله آرایشی بسیار جذاب است که برای رنگ ‌آمیزی مژه‌ها و ابروها از آن استفاده می‌شود. ریمل کمک می‌کند مژه‌ها زیباتر، جذاب تر و شاداب تر دیده شوند.

ریمل از چه موادی ساخته شده است و انواع آن بر اساس ترکیبات

همه ریمل‌ها از مواد اولیه یکسان از جمله موم، رنگدانه و مواد سازنده ساختمان رشته‌ای ساخته می‌شوند. در اصل، ریمل مژه و ریمل ابرو از ترکیب روغن و موم بدست می‌آید که باعث قوام و غلظت رنگ می‌شود. علاوه بر مواد گفته شده، در ریمل‌ها ممکن است از مواد شیمیایی نگه ‌دارنده هم برای جلوگیری از جمع شدن، لکه‌ شدن یا جداسازی مواد استفاده شود.

ریمل‌ها از نظر ترکیبات ساخت دو نوع هستند:

۱- ریمل‌های محلول در آب:

ریمل‌های محلول در آب با محتوای آب بیشتری ساخته می‌شوند. این نوع ریمل، ساده و راحت از روی مژه پاک می‌شود و استفاده از آن برای مبتدیان گزینه بسیار خوبی است. همچنین از ریمل‌های محلول در آب می‌توان برای استفاده روزانه استفاده کرد چون سبب پوسته پوسته شدن یا گلوله شدن ریمل روی مژه‌ها نخواهد شد و از انعطاف بیشتری هم برخوردار است که همین مسئله کمک می‌کند مژه‌های شما دچار آسیب نشوند. نکته منفی در مورد ریمل‌های محلول در آب این است که به طور کامل خشک نشده و ممکن است اثرات تیره‌ای روی پلک پایین شما برجای بگذارند.

۲- ریمل‌های ضد آب:

فرمولاسیون ساخت ریمل‌های ضد آب به گونه‌ای است که در ساخت آن از آب کمتری استفاده شده و به شدت در برابر حل شدن در آب مقاوم هستند. در صورت گریه کردن، عرق کردن یا خیس شدن چشم، این ریمل سریع از روی مژه کنده نمی‌شود. در استفاده از این نوع ریمل مراقب باشید چون ریمل ضدآب برای استفاده روزانه مناسب نیست و به مژه‌های شما آسیب می‌رساند. این نوع ریمل تمایل به خشک شدن و اتصال مژه‌ها به یکدیگر دارد و همین مسئله باعث کشیده شدن ریشه و از بین رفتن مژه خواهد شد. بهتر است برای پاک کردن ریمل ضد آب از روی مژه حتما از مواد پاک کننده مخصوص آرایش چشم یا پاک‌کننده‌های حاوی روغن استفاده شود.

ریمل های مختلف و کاربردهای متفاوت آنها

ریمل‌ها از نظر کاربردی که دارند شامل انواع مختلفی می‌شوند که عبارتند از:

1- ریمل حجم دهنده (Volume Mascara)

ریمل حجم دهنده فرمول ساخت غلیظی دارد و حاوی پلیمرهای سیلیکون یا موم است که به پرپشت نشان دادن مژه‌ها کمک می‌کند. برس این نوع ریمل، تپل و ضخیم است و با یک حرکت حجم زیادی از ریمل را روی مژه‌ها پخش می‌کند.

2- ریمل بلند کننده ( Lengthening Mascara )

این نوع ریمل بلند کننده دارای موادی مانند الیاف است که خودشان را به مژه چسبانده و ظاهر مژه را بلندتر نشان می‌دهند.

3- ریمل فر کننده

در ریمل فر کننده از پلیمر و رزین استفاده شده تا بتواند فر مژه را بطور موقت حفظ کند. برای استفاده از ریمل فر کننده باید آن را به ریشه مژه‌ها بزنید تا به خوبی شکل بگیرند. این مدل کمک می‌کند لیفت مژه را تجربه کنید.

4- ریمل جدا کننده مژه

این محصول همه کاره است بطوری که هم حجم دهنده، هم ضخیم کننده و هم ضد آب است. این ریمل باید کاملا یکنواخت روی مژه‌ها پخش شود تا بخاطر باف خاصی که دارد کمک کند هر مژه جداگانه، ظریف و با فر زیبایی نشان داده شود.

5- ریمل تقویتی

این ریمل علاوه بر حجم دهی و بلند کردن مژه، به تقویت و پرشدن مژه به طور طبیعی هم کمک می‌کند.

6- ریمل فیبری (Fiber Mascara)

ریمل‌های فیبری پوشانندگی زیادی دارند و در زمان استفاده و حرکت روی مژه، با مژه‌ها درگیر می شوند و همه مژه‌های شما را پوشش خواهند داد.

7- ریمل ضد آب (Waterproof Mascara)

ریمل ضد آب حاوی موم و روغن معدنی است و در برابر آب و تعریق مقاوم است. اگر زیاد عرق می‌کنید یا پوست چربی دارید یا می‌خواهید در استخر با آرایش باشید از این ریمل استفاده کنید.

8- ریمل اکلیلی

ریمل اکلیلی یک نوع ریمل جذاب و پر زرق و برق است که در صورت استفاده از آن می‌توانید به خوبی در مهمانی‌ها بدرخشید. این ریمل در رنگ‌های مختلف ساخته و به بازار عرضه می‌شود. هنگام استفاده از ریمل اکلیلی حواستان باشد که آن را به خوبی روی همه مژه‌ها پخش کنید تا یک جا جمع نشود.

ریمیل مژه گیاهی

ریمیل مژه

 

9- ریمل‌های رنگی (Colored Mascara)

اگر دوست دارید خیلی تغییر کنید و یک میکاپ هیجان انگیز داشته باشید از ریمل‌های رنگی استفاده کنید. هنگام استفاده از این نوع ریمل مراقب باشید که یادتان نرود به مژه‌های پلک پایین هم ریمل بزنید!

در این جا باید یک برند بسیار عالی از ریمل های رنگی را به شما معرفی کنم ، ان هم ریمل رنگی البا می باشد ، حتما با برند البا آشنایی دارید ، البا یک برند لوازم ارایشی می باشد که تولید کننده ی صابون های ابور ( صابون های گیاهی و ضد ریزش ابرو ) می باشند ، و همچنین لنز های ماهیانه و سالیانه ، انواع مژها و ..... شما می توانید برای اطلاع بیشتر از محصولات البا وارد وب سایت شوید و از دیگر محصولات البا دیدن کنید .

10- ریمل بدون سیاهی

اگر از کثیف شدن دور چشمتان با ریمل خسته شده‌اید وقتش رسیده که آن را عوض کنید و یک ریمل بدون سیاهی تهیه کنید. این ریمل ماندگاری بالایی دارد و زیر چشم شما را سیاه نخواهد کرد.

11- ریمل دیفاینر (Definer Mascara)

این نوع ریمل هم مثل ریمل جدا کننده تقریبا همه کاره است. ریمل دیفاینر به حجم دادن و بلند شدن مژه‌ها کمک می‌کند. این ریمل ضد آب بوده و با پخش مساوی روی مژه‌ها، ظاهری مرتب و آراسته به مژه‌هایتان می‌بخشد. این ریمل‌ها از رنگدانه و پلیمرهای خاص ساخته شده و کمک می‌کنند مژه ظاهری طبیعی داشته باشد. این نوع ریمل برای استفاه روزانه مناسب است.

12- ریمل ابرو

ریمل ابرو هم تقریبا مانند ریمل مژه است که در رنگ های مختلف وجود دارد و استفاده از ریمل ابرو به براق شدن و پرپشت شدن ابروهایتان کمک می‌کند.

13- ریمل ژله‌ای

ریمل ژله‌ای انعطاف پذیری بالایی دارد و در حالت دادن به مژه‌ها، بلند کردن و فر کردن آن‌ها تاثیر زیادی دارد. ریمل ژله‌ای حالت طبیعی به مژه‌ها داده و به راحتی هم پاک می‌شود.

14- ریمل دو سر (Double mascara)

ریمل‌های دو سر یا اصطلاحا 2 در 1، دو کاربرد متفاوت دارند. این ریمل حجم دهندگی و افزایش طول مژه را بطور همزمان انجام می‌دهد. یک سر این ریمل مایع سفید رنگ دارد که به مژه‌ها حجم داده و به محافظت از مژه‌ها و جلوگیری از خشک شدن و شکننده شدن آن‌ها می‌پردازد و سر دیگر مژه‌ها را بلند می‌کند.

چگونه ریمل بزنیم

تا به اینجا دانستید ریمل مژه چیست و چند نوع دارد. حالا باید بدانید که اصول ریمل زدن به این صورت است که ابتدا باید از فرمژه استفاده کنید تا مژه‌ها حالت طبیعی و زیبایی به خود بگیرند سپس نگاه خود را به سمت پایین بیاندازید و مژه‌ها را از ریشه تا انتها با ریمل به دقت به سمت بالا، برس بکشید. این کار را دو یا سه بار می‌توانید انجام دهید. توصیه می‌کنیم بیش از حد این کار را نکنید چون در صورت استفاده زیاد، مژه‌ها داخل یکدیگر رفته و شکل زیبایی نخواهد داشت. اگر می‌خواهید چشمان جذابی داشته باشید بهتر است قسمت بیرونی چشم را با ریمل بیشتری به سمت خارج برس بکشید تا چشم‌ها حالت کشیده پیدا کنند. در آخر ریمل زدن مژه‌های پایینی هم فراموش نشود کافیست برس را عمودی گرفته و آرام روی مژه‌های پایین بکشید.

نحوه ی صحیح پاک کردن ریمل

برای پاک کردن ریمل از روی چشم، مراحل زیر را یک به یک انجام دهید:

  • قبل از پاک کردن ریمل، دست‌هایتان را به خوبی بشویید.
  • دو عدد پد صد در صد کتان بردارید.
  • روی پدها، پاک کننده مخصوص چشم بریزید. می‌توانید از شیر پاک کن مخصوص چشم یا چشم پاک کن‌های دو فاز استفاده کنید چون این مواد، ریمل‌های ضد آب را هم به خوبی پاک می‌کنند.
  • چشم‌ها را ببندید.
  • در جهت رشد مژه‌ها پدهای حاوی پاک کننده را بکشید.
  • به هیچ وجه برای پاک کردن ریمل از حرکات افقی یا دایره‌ای استفاده نکنید.
  • از گلاب هم می‌توان برای پاک کردن آرایش چشم استفاده کرد.
  • در آخر برای تقویت مژه کمی روغن کرچک یا نارگیل روی مژه‌هایتان بزنید.

 

ریمیل مژه

امیدواریم که این مقاله مورد توجه شما کاربران قرار گرفته باشد ، همچنین در پایان به این نکته اشاره خواهیم کرد که : شما میتوانید با خیالی اسود ریمل مژه و ریمل رنگی مژه خودتان را از وب سایت البا خریداری کنید چرا که با بهترین کیفیت و مناسب تمامی افراد ، افرادی که حتی نمیتوانند به مژه خود ریمل بزنن چرا که ترس ریزش مژه خودشان را دارند ، تهیه کنید

 

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.




سه شنبه 30 شهريور 1400
ن : khashayars

درمان اسکار و لیفت با اندولیفت

درمان اسکار و لیفت با اندولیفت

 

یکی از آرزوهای بشریت از دیرباز تا کنون برگشتن به سن جوانی و به عبارتی جوانسازی پوست بوده است. با پیشرفت دانش پزشکی در فیلد زیبایی، دستیابی به این هدف از راه‌های گوناگونی ممکن شده است که یکی از این راه‌ها اندولیفت است.

 

نتایج این روش درمانی نسبت به جراحی لیفت برای پوست و زیبایی بسیار رضایت‌بخش بوده و در عین حال دوره نقاهت کوتاه‌تری دارد. اندولیفت بدون نیاز به بی‌هوشی و بستری شدن و با بی‌حسی موضعی انجام می‌شود.

عملکرد دستگاه اندولیفت

اندولیفت مانند لیزر Co2 Fractional نوعی لیزر جوانساز است که با هدف لیفت و جوانسازی صورت و مناطقی از بدن توسط پزشک متخصص زیبایی انجام می‌شود.

در این دستگاه از لیزر دایود با طول موج ۱۴۷۰ نانومتر بهره می‌گیریم و در عین حال محدودیتی که در لیزرهایی مانند Co2 Fractional دیده می‌شود در اندولیفت نداریم.

در اندولیفت، برخلاف لیزرهای جوانساز دیگر، پرتوی لیزر به صورت موضعی و سطحی استفاده نمی‌شود. در این لیزر برای هدایت امواج لیزر به زیر پوست از فیبرهای بسیار ظریفی استفاده می‌شود. در لیزرهای جوانساز نسل قبل امواج لیزر از سطح پوست به عمق فرستاده می‌شد و همین امر باعث ایجاد محدودیت در بالا بردن انرژی برای نفوذ بیشتر به لایه‌های عمقی پوست می‌شد چرا که بالا بردن انرژی باعث سوختگی سطح پوست می‌شد و انرژی پایین نفوذ کافی را نداشت اما در تکنولوژی اندولیفت امواج مستقیماً به لایه‌های زیرین و عمقی پوست فرستاده می‌شود و درنتیجه آسیبی به سطح پوست وارد نمی‌شود.

این امواج لیزر در لایه‌های عمقی پوست باعث تحریک کلاژن‌سازی و کاهش حجم چربی زیر پوستی و در نتیجه جوانسازی و لیفت پوست می‌شود. در عین حال قوام پوست نیز به شکل چشم گیری افزایش می‌یابد که این امر به نوبه خود کمی باعث کانتورینگ صورت می‌گردد.

در مواردی که برای درمان اسکار آکنه از اندولیفت استفاده می‌کنیم این امواج باعث جدا کردن چسبندگی‌های زیر پوست می‌گردد که باعث می‌شود پوست صاف و هموار گردد.

 

 

موارد کاربرد اندولیفت

  1. لیفت صورت
  2. جوانسازی پوست
  3. سفت کردن پوست
  4. کاهش چین و چروک ریز صورت از جمله اطراف چشم، خط اخم و …
  5. درمان اسکارهای آتروفیک از جمله جای جوش و جای زخم
  6. کاهش حجم چربی زیر پوستی و در نتیجه کانتورینگ مختصر صورت

مناطق قابل انجام اندولیفت کدام است؟

اندولیفت برای اغلب نقاط صورت از جمله گونه، زیر گونه، چانه، زاویه فک، غبغب و حتی پلک‌های تحتانی و خط اخم قابل انجام است. در عین حال برای جوانسازی و لیفت گردن نیز کاربرد دارد. همچنین می‌توان از آن برای کاهش چربی‌های مناطقی از بدن از جمله دور ناف، داخل و خارج ران، زیر بازو، باسن و لگن هم استفاده کرد.

 

عوارض جانبی اندولیفت چیست؟

روش اندولیفت به دلیل کم‌تهاجمی بودن عوارض بسیار کم و قابل کنترل دارد از جمله این عوارض می‌توان به کبودی و تورم اشاره کرد که با کمپرس سرد برطرف می‌گردد. احساس درد مختصر و گزگز در موارد نادری اتفاق می‌افتد که با گذشت زمان خود به خود بهبود می‌یابد.

 

 

تعداد جلسات مورد نیاز چقدر است؟

تعداد جلسات برای جوانسازی معمولاً یک الی دو جلسه است که بر اساس هدف شما از انجام آن، توسط پزشک معالج مشخص می‌گردد.

 

مراقبت‌های قبل و بعد

۱- از مصرف داروهای رقیق کننده خون مانند آسپرین و نیز مسکن‌هایی مانند ایبوپروفن، دیکلوفناک، ایندومتاسین و… یک هفته قبل از پروسیجر، خودداری نمایید.

۲- از مصرف دوز بالای ویتامین‌هایی مانند E، روغن ماهی، امگا سه، گارلیک، جنسینگ، سیر، جینکو بیلوبا و … روزهای قبل از پروسیجر خودداری نمایید.

۳- از مصرف الکل ۲۴ ساعت قبل و بعد پروسیجر خودداری نمایید.

۴- با مشورت پزشک معالج در صورت امکان داروهایی مانند وارفارین، هپارین و … را قطع نمایید.

۵- در صورت تورم و یا کبودی تا ۲۴ الی ۴۸ ساعت از کمپرس سرد استفاده کنید.

۶- در صورت داشتن سابقه تب خال مکرر به کلینیک اطلاع دهید.

۷- هر گونه بیماری زمینه‌ای یا پروتز موجود در بدن را به کلینیک اطلاع دهید.

 

 

برای دریافت قیمت برای انجام اندولیفت با شماره ۰۹۳۰۳۸۳۹۹۱۹ یا ۰۲۱۲۶۲۰۳۰۱۵ تماس بگیرید.

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.




سه شنبه 30 شهريور 1400
ن : khashayars

رنگ ترافیکی، کفش اپوکسی، رزین پلی یورتان

رنگ ترافیکی، کفش اپوکسی، رزین پلی یورتان

 

رنگ ترافیکی تکنو کالر

رنگ ترافیکی زیر مجموعه رنگهای صنعتی می باشد که درانواع مختلف تولید می شود. با گسترش شهرها به جهت تسهیل عبور و مرور و نظم بخشیدن و حمل و نقل شهری برای ترسیم خط کشی جاده ها و ترسیم علائم و هشدار و هدایت از رنگهای مخصوص با عنوان تجاری رنگ های ترافیک استفاده می شود.

 

عوامل موثر بر عملکرد و ماندگاری رنگ ترافیکی

 

  • کیفیت رنگ
  • کیفیت گلاسبید
  • وضعیت ترافیک رفت و آمد

 

 

ویژگی‌ها رنگ ترافیکی

 

  • داشتن مقاومت سایشی بالا
  • داشتن مقاومت خوب در برابر آب و هوا
  • داشتن دانه‌بندی مناسب در رنگ
  • چسبندگی عالی به آسفالت و بتن
  • عدم تغییر فام با تابش نور آفتاب
  • سرعت خشک شدن بالا
  • انواع رنگ ترافیکی
  • رنگ ترافیکی دو جزئی و چند جزئی

 

 

.

رزین پلی یورتان

رزین پلی یورتان یا رزین پلی اورتان نوعی ماده چسبناک و غیر قابل حل در آب می باشد این ماده در شرایط خاصی سخت می‌شود. منشأ رزین پلی یورتان دارای طبیعی و مصنوعی است. در واقع رزین‌های مصنوعی پلی اورتان از پلیمرهای با ویسکوزیته بالا است که انواع زیادی از مواد چسبنده را تشکیل می‌دهند که از جمله رزین‌های پرکاربردی مانند اوره فرمالدهید، پوشش اپوکسی، پلی استر، پوشش پلی یورتان و غیره می‌باشد

کاربرد رزین پلی یورتان

کیفیت سطح بتنی باید تمیز و مستحکم باشد و مقاومت فشار کافی ( حداقل 25 N/mm2 )  با مقاومت کششی (در آزمایش کشش )

دست کم 1,5 N/mm2  داشته باشد .

در نتیجه سطح بتنی برای پوشش باید حداقل با استاندارد C25  یا ترجیحا استاندارد های C30-C35  هماهنگ باشد .

لایه نا پایدار سطح ( لایه دوغاب ) باید همیشه برداشته شود . بتنی که پوشیده میشود باید قوی باشد و نباید حرکت کند .

اگر عایق کاری روی کاشی های موجود انجام میشود ، سطح کاشی ها باید تمیز باشند . سطح باید تمیز و خشک و عاری از تمامی مواد خارجی مانند خاک ، روغن یا مواد عمل آوری سطح باشد .

کفش اپوکسی چیست؟

کفش اپوکسی مخصوص کار در محیط اجرای کفپوش رنگ آمیزی و دکوراتیو و یا هر نوع کفپوش رزینی دیگر.

به این صورت که کف این کفش ها میخ هایی دارد که با آن میتوان بدون گذاشتن هیچ ردی بر روی کفپوش  قدم گذاشت

این کفش ها یک سایز مشخص دارد که میتوان با کفش ویا بدون کفش توسط بند هایی که رویه آن قرار دارد ،بر رویه پا محکم شود.

این محصول جهت استفاده در رزین های کف میباشد. با این نوع کفش به راحتی باعث میشود شما روی رزین راه بروید و هیچگونه خرابی به وجود نیاورد..

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.