دانلود نمونه سوالات آزمونهای ادواری فنی و حرفه ای همراه با پاسخ

پنج شنبه 5 بهمن 1396
ن : khashayars

شیک ترین دفتر ازدواج تهران، آیین مهر و وفا

شیک ترین دفتر ازدواج تهران، آیین مهر و وفا

 

دفتر ازدواج آیین مهر و وفا

امروزه کیفیت برپایی مراسم عقد به نسبت گذشته کاملا متفاوت شده است. به نوعی که دیگر مراسم‌های عقد در منزل، پاسخگوی تقاضا و نیاز زوج‌های جوان نیست. این روزها اکثر زوج‌ها برای برپا کردن مهم‌ترین جشن زندگی به دنبال فضایی رویایی، لوکس و مجلل هستند که از دکوراسیون داخلی مناسبی برخوردار باشد و چیدمان سفره عقد نیز با توجه به جدیدترین متدهای دیزاین انجام شود. یک سالن عقد منحصر به فرد و کاملا مجهز علاوه بر خاطره‌سازی برای عروس و دامادها و ساختن یک شب رویایی برای آنها، موجب می‌شود تا باب آشنایی خانواده و اقوام در یک فضای لوکس و دلنشین باز شود و اولین دیدار آن ها به صورت نیک و دلنشینی به ثبت برسد. دفتر ازدواج آیین مهر و وفا با در نظر گرفتن چنین مواردی و با کمک حرفه‌ای ترین طراحان دکوراسیون داخلی سعی بر ایجاد فضایی لوکس و دلنشین گرفت و توانست خیلی زود به عنوان شیک‌ترین دفتر ازدواج تهران شناخته شود.

دفتر عقد و ازدواج آیین مهر و وفا با شماره ثبتی ۴۰۲۸۹ و ظرفیتی ۵۰ نفری یک مکان مناسب برای برپایی مراسم عقد و آشنایی خانواده‌ها با یکدیگر خواهد بود.  مدیریت محضر ازدواج آیین مهر و وفا به منظور رفاه حال مدعوین گرامی و پشتیبانی از انواع سلیقه‌ها، خدمات دفتر ازدواج خود را در قالب ۴ پکیج متنوع گردآوری کرده است، عکاسی و فیلمبرداری، شمع‌آرایی، گل‌آرایی طبیعی، پذیرایی، بادکنک‌آرایی، موسیقی زنده، گیفت و عقد آریایی (به طور نمادین) خدمات عرضه شده‌ای است که به صورت متنوع در پکیج‌ها مورد استفاده قرار گرفته است. برای کسب آگاهی از محتویات پکیج‌ها در ادامه مقاله همراه ما باشید.

دفتر ازدواج

پکیج اول

همان طور که واضح است خواندن خطبه عقد و ثبت قانونی آن یکی از موارد مشترک در هر ۴ پکیج محضر آیین مهر و وفا است. در این پکیج انتخاب عاقد اعم از: روحانی، غیر روحانی، سید و... بر عهده زوجین خواهد بود. انتخاب تم رنگی سفره عقد یکی دیگر از گزینه‌هایی است که دست زوج ها برای انتخاب آن باز خواهد بود. سفره عقدهای دفتر ازدواج آیین مهر و وفا در سه رنگ صورتی، آبی و بنفش مورد استفاده هستند. برگزاری مراسم عقد نمادین که این روزها بازار داغی هم پیدا کرده است، یک گزینه قابل اجرا برای افرادی است که  علاقمند هستند تا عقد آریایی را نیز در کنار عقد رسمی خود داشته باشند. نورپردازی، سیستم دود و موسیقی از دیگر خدماتی است که در این پکیج عرضه می‌شود.

پکیج دوم

پکیج دوم محضر آیین مهر و وفا نیز کلیه خدمات ارائه شده در پکیج اول از جمله خواندن خطبه عقد و ثبت آن، انتخاب عاقد، انتخاب تم رنگی، عقد نمادین آریایی، نورپردازی، سیستم دود و موسیقی را شامل می‌شود؛ علاوه بر اینکه این پکیج دارای موسیقی زنده (دف زنی) و شمع‌آرایی کامل هم خواهد بود. ضمن اینکه از کلیه مدعوین نیز با دمنوش و یا چای پذیرایی خواهد شد.

پکیج سوم

خواندن خطبه عقد و ثبت قانونی آن، انتخاب عاقد، انتخاب تم رنگی برای سفره عقد، عقد آریایی (نمادین)، نورپردازی، سییستم دود، موسیقی، موسیقی زنده (دف‌زنی) و شمع‌آرایی کامل خدمات ارائه شده در پکیج اول و دوم است که در پکیج سوم به صورت یکجا جمع شده است؛ ضمن اینکه این پکیج دارای گل‌آرایی طبیعی کامل سفره عقد است و از تمامی میهمانان با کوکتل میوه و یا شربت پذیرایی خواهد شد.

پکیج چهارم

این پکیج کامل‌ترین پکیج ارائه شده در دفتر عقد و ازدواج آیین مهر و وفا است و به نوعی دربرگیرنده کلیه پکیج‌های قبلی است. دراین پکیج برخی از خدمات عرضه شده به صورت ویژه  خواهد بود، ضمن اینکه گزینه‌های جدیدتری را هم شامل می‌شود. خواندن خطبه عقد، ثبت قانونی عقد، انتخاب عاقد، انتخاب تم رنگی سفره عقد، مراسم عقد نمادین آریایی ویژه، نورپردازی، سیستم دود، موسیقی زنده (دف زنی دوبل به همراه هم خوانی)، شمع‌آرایی کامل، گل‌آرایی طبیعی کامل سفره عقد، بادکنک‌آرایی و عکاسی و فیلمبرداری و ثبت تمامی لحظه‌های شیرین زوج‌ها از جمله خدمات پکیج چهارم است. شما می‌توانید با استفاده از این پکیج از میهمانان خود با آب میوه طبیعی پذیرایی کنید.

توجه اول: زمان در نظر گرفته شده برای تمامی پکیج‌ها ۱ ساعت خواهد بود، ولی قابل افزایش است.

توجه دوم: حداکثر ظرفیت قابل پشتیبانی در کلیه پکیج‌ها ۵۰ نفر است.

سفره عقد

درباره دفتر عقد و ازدواج آیین مهر و وفا

ما سال‌هاست که به برپایی مراسمی شیک و بی‌بدیل برای زوج‌های جوان مفتخریم و قطعا مهم‌ترین اصل برای ما جلب رضایت زوج‌ها در مهم‌ترین شب زندگی‌شان است. در صورتی که می‌خواهید اطلاعاتی خاص در زمینه برپایی مراسم عقد، خدمات قابل عرضه و یا درج شروط ضمن عقد بدانید می‌توانید با ما با شماره های ۲۲۱۴۸۷۷۶ - ۲۲۱۴۸۸۰۱ در ارتباط باشید. دفتر عقد و ازدواج آیین مهر و وفا واقع در محدوده سعادت‌آباد یک گزینه بسیار عالی برای زوج های با سلیقه و حساسی است که کیفیت را در راس فاکتورهای انتخاب محضر خود قرار داده اند.

شما می‌توانید از طریق سایت آیین مهر و وفا به آدرس www.daftaraghd.com اطلاعات جامع‌تری در مورد حیطه فعالیت‌ها و خدمات این محضر کسب نمایید.

 

 

 

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

 

این یک رپرتاژ آگهی می باشد



:: برچسب‌ها: شیک ترین دفتر ازدواج تهران, دفتر ازدواج ,


سه شنبه 3 بهمن 1396
ن : khashayars

عروسکو، مرجع برترین برندهای عروسی کشور

عروسکو، مرجع برترین برندهای عروسی کشور

 

وب سایت نوظهور عروسکو به عنوان اولین و بزرگترین سایت مرجع رتبه‌بندی کسب و کارهای عروسی کشور و به سبب ایده جدیدش بسیار زود مورد توجه همگان قرار گرفته است.

سایت عروسکو  در رویکردی متفاوت و شاید جنجالی و هیجان انگیز اقدام به رتبه‌بندی (رده بندی) مشاغل مرتبط با خدمات مجالس و عروسی در ابتدای هر ماه کرده است که همین موضوع به مذاق عده‌ای ناخوشایند و به زعم برخی دیگر بسیار میمون و مبارک بوده است. تا جایی که تاکنون اخبار رتبه‌بندی‌ها در سراسر کشور و به سرعت میان صاحبین مشاغل دست به دست گشته است.

رتبه‌بندی مشاغل عروسی در سایت عروسکو در یکم هر ماه و بر اساس امتیازات مشتریان به برندهای برتر در مشاغل اصلی عروسی یعنی آتلیه‌ عکاسی، سالن‌ زیبایی، مزون‌ لباس عروس، باغ و تالارهای عروسی و تشریفات مجالس صورت می‌گیرد و این خود باعث شده تا در میان مردم خیلی زود به لقب " سایت برندهای برتر عروسی"  نامیده شود و به طور مستمر و روزانه بازدیدکنندگان بسیاری از جمله عروس و دامادها و صاحبین این گروه از مشاغل در این سایت حضور داشته باشند و از آخرین اخبار و اطلاعات مفید در حوزه مراسم عروسی بهره مند گردند.

به بیان مدیریت این سایت، اصل ایده‌ی رتبه‌بندی به سبب ارزش‌گذاری و پاسداری از جایگاه هنرمندان و دلسوزان عرصه‌ی مجالس عروسی در سراسر کشور بوده  و سایت عروسکو، همواره هدف اصلی خود  که ساماندهی و همچنین معرفی برترین برندهای عروسی است را پیگیری خواهدکرد تا روز به روز به سایتی بزرگتر در زمینه های راهنمای عروسی و همینطور  راهنمای مشاغل عروسی در کشور تبدیل شود./

برندهای برتر عروسی

 

برندهای برتر عروسی



:: برچسب‌ها: آتلیه‌ عکاسی, سالن‌ زیبایی, آتلیه‌ عکاسی، سالن‌ زیبایی, مزون‌ لباس عروس, باغ و تالارهای عروسی, تشریفات مجالس,


دو شنبه 2 بهمن 1396
ن : khashayars

فالور فیک یا اکانت فیک اینستاگرام چیست ؟

فالور فیک یا اکانت فیک اینستاگرام چیست ؟

 

افزایش فالور اینستاگرام به یکی از دغدغه  های اصلی کاربران این شبکه اجتماعی تبدیل شده است . بسیاری از کسب کارها ، شخصیت ها سلبریتی ، کاربران عادی و . . . با اهداف مختلف سعی در افزایش طرفداران و دنبال کنندگان خود دارند . در این بین شرکت هایی هستند که خدمات افزایش فالورفیک ارائه می کنند . این شرکت ها با درست کردن حساب های جعلی سعی در افزایش فالوور اینستاگرام یک حساب کاربری دارند . در این مقاله به بررسی فالور فیک در اینستاگرام می پردازیم :

 

 

فالور فیک یا اکانت فیک اینستاگرام چیست ؟

برای استفاده از خدمات شبکه اجتماعی اینستاگرام نیاز است یک حساب کاربری در آن ایجاد نمایید . برای ثبت نام و ایجاد حساب کاربری هم می بایست یک پست الکترونیک داشته باشید . شرکت های مختلف با استفاده از آدرس ایمیل های جعلی اقدام به ایجاد حساب های کاربری جعلی (فیک) کرده و از آن برای افزایش تعداد فالور های اینستاگرام استفاده می کنند . معمولاً حساب های کاربری فوق فاقد تصویر پروفایل است و هیچ فعالیتی در پیج مربوطه دیده نمی شود و تنها هدف از ایجاد چنین کاربرانی افزایش فالوور اینستاگرام می باشد.

سایت های بسیاری در زمینه فروش فالور فیک فعالیت دارند و تنها با جستجوی عبارت “خرید فالور فیک اینستاگرام” می توانید با تعداد زیادی از این سایت ها آشنا شوید .

 

چگونه فالور های فیک اینستاگرام را تشخیص دهیم ؟

همانطور که اشاره شد این حساب های کاربری عملا فعالیتی نداشته و فقط افزایش تعداد فالور ها آن هم به صورت نمایشی مورد استفاده قرار می گیرند . بنابراین می توانید به تعداد لایک های مطالب منتشر شده در پیج نگاه کنید . در صورتی که تعداد لایک ها با تعداد فالور ها همخوانی نداشته باشد بی شک آن پیج دارای فالور های فیک می باشد .

همچنین این حساب های کاربری فاقد تصویر پروفایل هستند . با بررسی فالور ها یک پیج می توانید بفهمید فالور های آن فیک یا واقعی هستند .

 

جهت خرید فالور های واقعی و هدفمند متناسب با شهر خود با کارشناسان لوتوس شرق در ارتباط باشید . . .

www.lotusshargh.com | لوتوس شرق

 
 

مشاوره رایگان – ۲۴ ساعته ۷ روز هفته

 

۰۹۱۲۹۱۵۵۵۳۰ – ۰۹۱۵۲۴۰۲۳۰۰

 


:: برچسب‌ها: افزایش فالور,


چهار شنبه 20 دی 1396
ن : khashayars

دیگ بخار / بویلر بخار تولیدی شرکت بخار صنعت سپهر

دیگ بخار / بویلر بخار تولیدی شرکت بخار صنعت سپهر

 

انواع دیگ بخار ( بویلر بخار ) تولیدی بخار صنعت سپهر
انواع دیگ بخار ( بویلر بخار ) تولیدی بخار صنعت سپهر

بویلر بخار از نظر تعداد مراحل عبور آتش شامل دو مرحله یا دو پاس و سه مرحله یا سه پاس و از نظر موقعیت به دو دسته کوره وت بک (Wet Back) و درای بک (Dry Back) تقسیم بندی می شوند .

دیگ بخار ساخت شرکت بخار صنعت سپهر از نوع سه پاس وت بک می باشند . برای دیگ های بخار با ظرفیت بالا کوره به صورت کره گیت تولید می گردد . بویلرها بر اساس استاندارد جهانی (BS2790) و استاندارد ملی (4231) تحت نظارت بازرس مورد تایید اداره استاندارد طراحی و تولید می گردد .

مواد مصرفی شامل ورق های آلیاژی ضد تنش 17mn4 با استحکام کششی بالا مطابق استاندارد Din17155 لوله آتشخوار آلیاژ St35.8 مطابق استاندارد din17175 و جوشکاری ها بر اساس PQR و WPS تایید شده استاندارد و توسط جوشکار گواهینامه دار انجام می گردد و الکترودهای نفوذی 7018 و پوششی 6010 می باشد . کلیه جوش های انجام شده با تست های غیر مخرب NDT آزمایش می گردد و پس از اتمام پروسه جوشکاری دستگاه با فشار 1.5 برابر فشار طراحی ، تست هیدرو استاتیک می گردد .

تجهیزات مهم مورد نیاز در کنار یک دیگ بخار ، سختی گیر برای حذف رسوبات ، دستگاه دی اریتور برای حذف گازهای مضر ، منبع آب تغذیه ، منبع برگشت آب کندانس و منبع سوخت برای سوخت های مایع می باشد .
امکانات خط تولید شامل انواع دستگاه های سوراخکاری (دریل و فرز در سایز های مختلف) ، دستگاه های جوشکاری (جوش معمولی و زیر پودری) ، انواع ماشین آلات خمکاری ، انواع ماشین آلات مورد نیاز ساخت قالب ، تجهیزات مورد نیاز عملیات مونتاژ و نصب می باشد .

 

انواع دیگ بخار / بویلر بخار تولیدی شرکت بخار صنعت سپهر

 

دیگ بخار عمودی یا ایستاده :

دیگ بخار عمودی بخار صنعت سپهر مطابق با استاندارد بین المللی BS270 و استاندارد ملی 4231 ساخته می شود . دیگ بخار عمودی یا بویلر بخار عمودی ( ایستاده ) برای تولید بخار با ظرفیت و فشار پایین مناسب هستند . مهمترین ویژگی این دیگ ها امکان استفاده در فضاهای محدود و نصب و راه اندازی بسیار آسان می باشد. موارد کاربرد دیگ بخار عمودی در سونای بخار ، خشکشویی ها ، اتوکلاو های صنعتی و بیمارستانی و . . . می باشد .

 

مهمترین ویژگی های دیگ بخار عمودی تولیدی شرکت بخار صنعت :

  • سوخت مصرفی این دیگ ها گاز و گازوئیل بوده و امکان استفاده از مشعل های دوگانه سوز نیز وجود دارد .
  • جایگیری در فضای کم و قیمت مناسب
  • ظرفیت دیگ های بخار عمودی تولیدی شرکت بخار صنعت از 75 تا 500 کیلوگرم در ساعت را شامل می گردد .
  • بویلرهای عمودی نیاز به فونداسیون ندارند .
  • دیگ های بخار ایستاده برای کاربردهای کوتاه مدت و پروژه ها مناسب هستند
  • نگهداری و سرویس این دیگ ها آسان بوده و با دانش فنی معمولی نیز امکان پذیر است .
  • راه اندازی آسان و توانایی ذخیره بخار اشباع شده تولیدی را دارند .
  • امکان کنترل اتوماتیک تحت سیستم BMS امکان پذیر است .
دیگ بخار افقی بخار صنعت سپهر
دیگ بخار افقی بخار صنعت سپهر

 

 

 

دیگ بخار افقی

دیگ بخار افقی شرکت بخار صنعت سپهر مطابق با استاندارد BS2790 و استاندارد ملی 4231 تولید می گردد . دیگ بخار افقی یکی از دیگ های متعارف در صنایع مختلف می باشد . این دیگ راندمان بالاتری نسبت به دیگ بخار عمودی داشته و سبب کاهش مصرف سوخت در بلند مدت می شوند . همچنین در این دیگ ها امکان افزایش فشار کار دستگاه وجود دارد در حالی که در دیگ بخار عمودی محدودیت فشار کاری داریم . دلیل دیگری که بویلرهای بخار افقی را از دیگ های بخار عمودی متمایز میکند امکان بازدید کوره ها ، سطح داخلی عبور دود و داخل مخزن است .

 

مهمترین ویژگی های دیگ بخار افقی تولیدی شرکت بخار صنعت سپهر :

  • سوخت مصرفی این دیگ ها گاز و گازوئیل بوده و امکان استفاده از مشعل های دوگانه سوز نیز وجود دارد .
  • ظرفیت دیگ های بخار عمودی تولیدی شرکت بخار صنعت از 300 تا 1500 کیلوگرم در ساعت را شامل می گردد .
  • به صفر رسیدن احتما ارتباط بین حرارت مستقیم آتش و سطوح داخلی بخار که سبب افزایش ایمنی دستکاه می گردد .
  • امکان افزایش فشار کار دستگاه وجود دارد .
دیگ بخار افقی تولید شرکت بخار صنعت سپهر
دیگ بخار افقی تولید شرکت بخار صنعت سپهر

 



:: برچسب‌ها: دیگ بخار, بویلر بخار,


سه شنبه 19 دی 1396
ن : khashayars

متا تگ توضیحات یا Meta Description سایت چند کاراکتر باید باشد ؟ (سال 2018)

متا تگ توضیحات یا Meta Description سایت چند کاراکتر باید باشد ؟ (سال 2018)

 

در بهار سال 2015 گوگل محدودیت 155 کاراکتری متا تگ توضیحات یا Meta Description سایت در Search Snippets را شکست و در برخی از نتایج تعداد کاراکتر های بیشتری را نمایش می داد . اما این اتفاق برای تعداد کمی از نتایج و سایت ها اتفاق افتاده بود و معیاری برای تغییرات در گوگل به شمار نمی رفت . اما در اواخر سال 2017 شرایط تغییر کرد . اکنون تقریباً با قطعیت می توان گفت که گوگل محدودیت نمایش توضیحات را به بیش از 230 کاراکتر ارتقا داده است .

روند تغییرات محدودیت نمایش متای توضیحات در search snippets گوگل
روند تغییرات محدودیت نمایش متای توضیحات در search snippets گوگل

 

همچنین بخوانید

طراحی سایت در مشهد | کتاب رازهای وبمستر ثروتمند نوشته محسن سیاح

کتاب رازهای وبمستر ثروتمند نوشته محسن سیاح

 

 

مشکل در تخمین میانگین محدودیت در Meta Description سایت :

با بررسی 10.000 کلید واژه ، میانگین تعداد کاراکترهای نمایش داده شده برای سایت های مختلف در حدود 215 کاراکتر بود که این رقم بسیار بیشتر از تعداد 155 کاراکتر معمول بود .

مشکلی که در تخمین میانگین کاراکترهای نمایشی بوجود می آید این است که بسیاری از سایت ها دارای توضیحات بسیار کوتاهی هستند و گوگل همان توضیحات را نمایش می دهد . بنابراین این قبیل وب سایت ها میانگین بدست آمده را به شدت کاهش می دهند . سایت زیر را مشاهده نمایید :

Meta Description با توضیحات بسیار کوتاه
Meta Description با توضیحات بسیار کوتاه

متا تگ Description این سایت شامل دو حرف است که بسیار کمتر از محدودیت گوگل است . این نتایج در تخمین میانگین تاثیر بسیاری داشته است . بنابراین نیاز است دامنه تحقیقات را محدود کنیم .

آنچه که ما به دنبال آن هستیم این است که گوگل دقیقاً چه موقع توضیحات بخش Description وب سایت ها را در search snippets قطع می کند . بنابراین می بایست فقط نتایجی را بررسی کنیم که در انتهای توضیحات آنها " . . . " قرار گرفته است . در میان کلید واژه های مورد تحقیق حدود 33% درصد از این نتایج به این شکل قطع شده بود . با محدود کردن کلید واژه ها به این نتایج ، میانگین کاراکتر های نمایشی به 292 کاراکتر افزایش پیدا کرد . برای مشاهده فراوانی های مختلف نمودار را مشاهده نمایید :

جزئیات میانگین کاراکترهای متا تگ توضیحات نمایش داده شده در search snippets
جزئیات میانگین کاراکترهای متا تگ توضیحات نمایش داده شده در search snippets

همانطور که در تصویر مشخص است جهش خیره کننده ای در محدود 300 تا 325 کاراکتری داریم که این بدان معنی است که محدوده قطع توضیحات متا در حدود 300-325 کاراکتر است . اما سوالی که پیش می آید این است که دلیل قطع شدن توضیحات در محدوده های 100 تا 250 کاراکتری چیست .

 

همچنین بخوانید

آموزش سئو در مشهد | دوره جامع فتح قله های گوگل (30 ساعت)

دوره جامع فتح قله های گوگل (30 ساعت)

 

 

محدودیت متا تگ توضیحات یا Meta Description در ویدئو ها :

نکته عجیبی که در نتایح بررسی مشاهده می شود این است که متا تگ توضیحات مربوط به ویدئو ها محدودیت بیشتری دارد و اکثراً این محدودیت به زیر 200 کاراکتر می رسد . توضیحات مربوط به ویدئو ها معمولاً دو خطی هستند .

محدودیت توضیحات متا در ویدئو ها
محدودیت توضیحات متا در ویدئو ها

 

پیش برش توضیحات متا توسط CMS یا افزونه ها :

نکته عجیب دیگری که با آن مواجه شدیم مواردی بودند که توضیحات متا / متا تگ توضیحات بدون دخالت گوگل محدود شده بودند . این محدودیت معمولاً توسط سیستم های مدیریت محتوا (CMS ها) اعمال شده است . به عنوان مثال نتیجه زیر را مشاهده کنید :

محدود شدن متا تگ توضیحات توسط cms سایت
محدود شدن متا تگ توضیحات توسط cms سایت

توضیحات این بخش توسط خود سایت محدود شده و گوگل عملاً دخالتی در محدودیت این بخش نداشته است . این محدودیت در سیستم مدیریت سایت بصورت آگاهانه (تیم SEO سایت) و یا ناآگاهانه (تنظیمات اشتباه افزونه ها) اعمال شده است . در هر صورت این نتایج در بررسی ها مشکل آفرین است و مورد دلخواه نیست .

 

افزودن توضیحات توسط گوگل :

نکته دیگری که در این میان به چشم می خورد این است که گوگل بصورت اتوماتیک توضیحات متای برخی از سایت ها را تکمیل می کند . گوگل بنا به صلاحدید خود Meta Description برخی از وب سایت هایی که دارای توضیحات کوتاهی بودند را ارتقا داده است . البته این عملیات بیشتر در وب سایت هایی دیده می شود که اعتبار بالایی داشته و عموماً در صدر نتایج قرار دارند . نظیر ویکی پدیا .

تولید خودکار Meta Description توسط گوگل
تولید خودکار Meta Description توسط گوگل

در صورتی که متا تگ توضیحات این سایت بسیار کوتاه است .

Meta Description با توضیحات بسیار کوتاه
Meta Description با توضیحات بسیار کوتاه

 

آیا می توان با قطعیت گفت محدودیت 155 کاراکتری متا تگ توضیحات برداشته شده است ؟

هنوز به طور قطع نمی توان محدودیت جدید را تخمین زد و گوگل نیز در این خصوص چیزی عنوان نکرده است . اما نتایج بررسی های فوق نشان می دهد که این مقادیر به سرعت در حال تغییر است. بنابراین عاقلانه به نظر می رسد که خود را با این تغییرات تطبیق دهیم . حال سوال بعدی این است که چگونه سایت خود را با شرایط جدید هماهنگ کنیم ؟

 

سایت خود را با تغییرات گوگل هماهنگ کنید :

قدم اول : لیستی از صفحات مهم خود آماده کنید و جهت بهینه سازی و سئو سایت خود متا تگ توضیحات یا Meta Description آنها را تغییر دهید . می توانید توصیحات مفید بیشتری در این قسمت قرار دهید .

قدم دوم : صفحات مختلف سایت خود را در گوگل جستجو کنید و اطلاعات Search Snippets آنها را رصد کنید . در صورت نیاز صفحات را ویرایش و پس از هر تغییر از طریق ابزار Fetch as google این تغییرات را به گوگل اعلام نمایید .

قدم سوم : در مطالب جدیدی که در سایت منتشر می کنید این نکات را مد نظر قرار دهید و سعی کنید توضیحات مناسب تر و با تعداد کاراکتر های بیشتری قرار دهید .



:: برچسب‌ها: بهینه سازی و سئو سایت, آموزش سئو در مشهد, طراحی سایت در مشهد, ,


شنبه 25 آذر 1396
ن : khashayars

طراحی سایت در مشهد

طراحی سایت در مشهد

طراحی سایت راد وب با سالها تجربه در زمینه طراحی سایت و تجارت الکترونیک در کنار بکار گیری نیروهای متخصص،مکمل ما در تحقق آنچه که یک وب سایت کامل و بدون نقص نیاز دارد بوده است.ما معتقدیم موارد زیر شیرازه ی یک طراحی بدون نقص در راد وب را رقم می زنند که همواره سعی شده در کنار ارائه کیفیتی مثال زدنی هزینه ها تا حد ممکن در حداقل باشند.
برخی از خدمات : 


۱: طراحی و برنامه نویسی با استفاده از سیستم مدیریت محتوا قدرتمند وردپرس که کاملا کاربر پسند و استفاده از آن آسان میباشد.

۲: بهره مندی از کنترل پنل سایت این امکان را می دهد وب سایت به طور مرتب با تکنولوژی های روز و تغییرات جدید بروز رسانی شود. این بروزرسانی ها رایگان میباشد.

۳: عملیات بهینه سازی برای موتورهای جستجو به طور کامل بدون دریافت هزینه اضافی از همان بدو شروع کار همزمان با طراحی سایت انجام می شوند.

۴: استفاده از سرورهای اختصاصی با مشخصات کاملاً بروز جهت میزبانی وب سایت.

از کجا شروع کنیم؟

۱- نمونه کارهای ما را ببینید.

۲ -در بخش تعرفه طراحی ، هزینه سفارش را آنلاین ببینید.

۳- اگر طراحی اختصاصی متناسب با بودجه شما نیست بسته برنزی انتخاب کنید.

۴- بخش سؤالات متداول را مطالعه کنید.

۵- بروشور ما را مطالعه کنید.

۶-جهت پاسخ به هرگونه سؤال لطفا با ما تماس بگیرید ۰۵۱۳۸۵۳۸۷۷۷ یا از طریق تلگرام به آیدی @chatwithus پیام ارسال نمایید. در لحظه پاسخگو شما هستیم

واحد طراحی و برنامه نویسی راد وب

قبل از سفارش باید اطلاعات دقیقی از ‘دامنه ‘ و ‘سرور’، ‘زبان برنامه نویسی و تکنولوژهای مورد استفاده’ کسب نمایید. هر نوع بازاریابی نیاز به یک وب سایت بدون نقص دارد،وب سایت شما منعکس کننده کیفیت کار شما و نوع خدمات شما است،اگر در آینده مجبور به طراحی مجدد سایت خود شوید خسارات وارده جبران ناپذیر است.بررسی تمامی این موارد نیاز به مشاوره حضوری دارد تا انتخاب درستی داشته باشید.پس قبل از هرکاری جلسه مشاوره رایگان خود را با ما هماهنگ کنید. در این جلسه هیچ گونه مذاکره فروشی صورت نمی گیرد تنها مشاوره های لازم به شما ارائه می شوند.

چگونه میتوانیم از این خدمات استفاده کنیم؟

چنانچه شما نیز با فراهم کردن بستر و ظرفیت مناسب قصد طراحی اپلیکیشن موبایل را دارید میتوانید با کارشناسان ما در شرکت طراحی سایت و اپلیکیشن راد وب در تماس باشید. لطفا برای طراحی اپلیکیشن مشهد ، طراحی سایت مشهد و سئو سایت مشهد و جهت کسب اطلاع بیشتر و مشاوره رایگان با شرکت راد وب تماس بگیرید . همیشه پاسخگو هستیم . تلفن دفتر ۰۵۱۳۸۵۳۸۷۷۷ و یا از طریق تلگرام به ای دی  chatwithus  پیام بدهید
طراحی سایت | شرکت طراحی سایت راد وب مشهد | بهینه سازی سایت مشهد | طراحی وبسایت مشهد | طراحی لوگو مشهد | طراحی اپلیکیشن موبایل | شرکت طراحی سایت راد وب مشهد | بهینه سازی سایت مشهد | طراحی وبسایت مشهد | طراحی لوگو مشهد | طراحی اپلیکیشن موبایل

 

طراحی سایت در مشهد



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد, سئو سایت در مشهد, طراحی سایت در مشهد, طراحی سایت, طراحی سایت مشهد, سئو سایت مشهد, سئو سایت, طراحی سایت مشهد, طراحی سایت,


پنج شنبه 23 آذر 1396
ن : khashayars

کپسول های آتش نشانی ایمنی را زیادتر میکنند

کپسول های آتش نشانی ایمنی را زیادتر میکنند

 

فروش آنلاین جعبه آتش نشانی یا فایر باکس انواع کپسول آتش نشانی کپسول آتش نشانی و دیگر تجهیزات ایمنی و آتش نشانی

بهسازان سرای مهر آهنگ (بسما) عرضه کننده کلیه تجهیزات آتش نشانی از جمله کپسول آتش نشانی پودر و گاز،کپسول آتش نشانی CO۲  یا خاموش کننده CO۲ ،کپسول آتش نشانی بیوورسال ، سیستم اعلام حریق کانوشنال یا سیستم اعلام حریق متعارف،سیستم اعلام حریق آدرس پذیر ، سیستم اطفا حریق اتوماتیک آبی ،سیستم اطفای حریق اتوماتیک واتر میست ، سیستم اطفا حریق پشت خودرویی واتر میست ، علائم هشدار دهنده آتش نشانی، چراغ قوه آتش نشانی و تولید با کیفیت ترین قرقره آتش نشانی و جعبه آتش نشانی پیشرو (دارای تاییدیه از سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان به شماره ۶۷۵۴/۷ ) را از سال ۱۳۸۵ آغاز نموده است. بسما جهت ارائه خدمات و عرضه مستقیم کلیه محصولات آتش نشانی فروش آنلاین تجهیزات و کپسول آتش نشانی را برای سراسر کشور خرید اینترنتی با قیمت مناسب مهیا کرده است. از جمله محصولات قابل خرید آنلاین کپسول آتش نشانی پودر و گاز وco۲، جعبه آتش نشانی ،انواع فایر باکس آتش نشانی ،انواع جعبه آتش نشانی استیل ، فایر باکس های استیل ، سیستم اطفا حریق آبی، سیستم اعلام حریق گلوبال فایر،سیستم اعلام حریق کانونشنال و آدرس پذیر ، سیستم اطفا حریق فشار قوی، علائم هشدار دهنده و چراغ قوی شارژی آتش نشانی است.



:: برچسب‌ها: انواع کپسول آتش نشانی, جعبه آتش نشانی, سیستم اعلام حریق, فایر باکس, کپسول آتش نشانی,


یک شنبه 20 آذر 1396
ن : khashayars

آی تی قیمت، مرجع قیمت قطعات کامپیوتر و موبایل

آی تی قیمت، مرجع قیمت قطعات کامپیوتر و موبایل

امروزه داشتن قیمت قطعات کامپیوتر و موبایل به دلیل استفاده بیش از حد کاربران از تکنولوژی و دنیای مجازی تبدیل به یک موضوع مهم شده و خیلی از آدم ها بنا به نیازشون در طول روز بدنبال لیست قیمت پرینتر،خرید مودم،کنسول بازی،لپ تاپ و خیلی کالاهای دیگر دیجیتالی هستند و یا عده ای دیگر بسته به نیازشون بدنبال قیمت سرور،تجهیزات شبکه،قیمت یو پی اس و دوربین مداربسته هستند.
 
سایت آی تی قیمت مشکلات همه این کاربران را حل کرده بطوریکه اولا در لحظه به شما قیمت هر کالایی در دنیای دیجیتال را میدهد یعنی در طول شبانه روز با توجه به نوسانات بازار  ITGHEYMATبه شما قیمت میدهد و تمام کاربران میتوانند کالای مدنظر خود را با قیمتی خیلی پایین تر از بازار خرید کنند.
 
حالا چرا قیمت کالاها در آیتی قیمت پایین تر است؟
آی تی قیمت همانطور که از اسمش پیداست یک فروشگاه اینترنتی نیست و فقط به کاربران دنیای دیجیتال، قیمت میدهد ولی ارزانترین قیمت کالای دیجیتال را.
به گزارش ویرلن؛ در حال حاضر در وب سایت آی تی قیمت حداقل 50.000 کالای بازار آی تی وجود دارد که بر روی هر کالا تعداد زیادی فروشنده قیمت میگذارند که اکثرا هم واردکننده هستند خب با این روش هر فروشنده ای سعی دارد برای فروش بیشتر، کالای خود را ارزان تر قیمت دهد پس در این شرایط خریدار می تواند یک خرید جذاب را تجربه کند و البته فروشنده نیز با فروش بیشتر سود بیشتری عایدش شود و در کل باید گفت که با آی تی قیمت ،
در این سایت با از بین رفتن واسطه ها قیمت کالای بازار دیجیتال به قیمت واقعی بدست خریدار میرسد و همچنین قیمت خیلی از کالاهایی که تخصصی تر هستند مثل انواع تجهیزات مخابراتی و رادیویی یا قیمت انواع دوربین مداربسته بهمراه لیستی از برترین واردکننده های آنها در دسترس کاربران میباشد.
 
آی تی قیمت مرجع معرفی برترین گارانتی های قطعات کامپیوتر ،برترین گارانتی های گوشی موبایل ، برترین گارانتی های تجهیزات شبکه و ماشینهای اداری نیز میباشد که شما میتوانید با مراجعه به بخش گارانتی های معتبر ، لیست آنها را مشاهده نمایید.
 
اپلیکشن آی تی قیمت کار را برای شما آسان تر میکند
این اپلیکیشن فقط برای سیستم عاملهای اندروید طراحی شده و بسیار کاربرپسند است و البته باید گفن که اپلیکیشن آی تی قیمت مانند سایت ITGHEYMAT.COM کار میکند این اپلیکشین مرجع قیمت کامپیوتر و موبایل است و هیچ کالایی برای فروش ندارد و یک اپلیکیشن بازار دیجیتال بحساب میآید که کاربر میتواند با نصب آن از روی کافه بازار و گوگل پلی، قیمت تمام کالاهای بازار آیتی و قیمت گوشی موبایل را به صورت لحظه ای داشته باشد.



:: برچسب‌ها: قیمت قطعات کامپیوتر, لیست قیمت پرینتر, خرید مودم, گارانتی های قطعات کامپیوتر, قطعات کامپیوتر,


شنبه 5 آذر 1396
ن : khashayars

۵ مقصد عمده گردشگری ایرانیان

۵ مقصد عمده گردشگری ایرانیان

نیمه ی دوم هر سال معمولا فکر سفر بیشتر به ذهن ایرانیان می افتد . هرساله با شروع فصل پاییز مسافران به فکر سفر و دیدن جاذبه های گردشگری شهرها و کشور های گرمسیر دیگر می افتند . در سه ماهه پایانی سال نیز هموطنان به فکر رزرو تورهای نوروزی می افتند از این رو بر آن شدیم مکان هایی که ایرانیان در ۵ ماهه نخست سال ۹۶ به آن بیشترین سفر را انجام داده اند را ما به شما معرفی می کنیم .

  1. تور دبی

کشور امارات واقع در جنوب غربی آسیا است و از جنوب با قطر ،عربستان سعودی و ازشرق با عمان و از شمال با خلیج منتهی می گردد. پایتخت کشور امارات ابوظبی است .

امارات شامل ۷ شیخ نشین است بنام های ابوظبی ، دبی ، شارجه ، راس الخمیه ، عجمان ، فجیره و ام القوین میباشد. دبی بزرگترین شهر امارات است که هرساله مسافران زیادی از سراسر جهان جذب خود می کند و از لحاظ آب و هوایی پاییز و زمستان بهترین زمان سفر به دبی می باشد. دبی یک شهر ساحلی که دور تا دور آن را آب فرا گرفته است ، هتل های ساحلی دبی هرساله میعادگاه ایرانیان سراسر جهان است . امروزه دبی به عنوان یک شهر جهانی و بازرگانانی موفق و مهم در منطقه جای خود را پیدا کرده است، اقتصاد دبی با صنعت نفت روزبروز رشد کرد و درآمد کلانی را بابت فروش ملک به شهروندان خارجی و یا اعطای اقامت به آنها کسب می کند.

دبی با ۱۴۹ آسمان خراش ،سومین شهر جهان از نظر سازه ها و ساختمان های بلند می باشد. تفریحات آبی و پارهای آبی ،صحرا گردی و بازدید از آسمان خراشها و فستیوال های خرید از جاذبه هایی است که توریستها را ترغیب به دیدن دبی می نماید.

۲. تور مالزی

مالزی کشوری در جنوب شرق آسیا است که پایتخت آن کوالالامپور می باشد. از لحاظ جغرافیایی از دو قسمت کاملا مجزا تشکیل شده است . نام مالزی از مالایا ،صباح ، ساراواک ،سنگاپور که یک اتحادیه و ۱۴ ایالت می باشد تشکیل شده است.

مالزی پس از اینکه در سال ۱۹۷۵ از طرف انگلیس استقلال یافت حکومت سلطنتی را پذیرفت . مالزی شامل ۱۳ استان میباشد که استاندار هر استان را شاه می نامند. مالزی از منابع طبیعی شامل کشاورزی ، جنگلداری و مواد معدنی و از لحاظ کشاورزی صادرکننده خرمای روغنی می باشد. ۵۹ رصد مالزی پوشیده از جنگل است و از لحاظ آب و هوایی ، هوای گرم دارد . ساکنین کشور مالزی از سه نژاد ( چینی ، هندی ، مالایی ) تشکیل شده اند .مالزی یک کشور چند دینی دارد که اسلام دین اصلی آن می باشد.

از جمله مکان های تفریحی مالزی میشود برجهای دو قلو پتروناس ، آکواریوم klcc ، پارک آبی سان وی ، بلندی های گنتینگ ، غار میمون ها ، برجایا هیل و پوتراجایا اشاره کرد.

۳. تور کیش

جزیره کیش یکی از جزایر خلیج فارس و از نقاط دیدنی استان هرمزگان در جنوب ایران واقع شده است . این جزیره سالانه یک میلیون نفر گردشگر را در خود جذب می کند . کیش در زمان هخامنشیان و سپس اشکانیان و ساسانیان تحت تسلط ایران بوده و با گسترش اسلام این جزیره به دست خلفای اموی افتاد. در دوره سلجوقیان کیش به بزرگترین مرکز تجاری خلیج فارس تبدیل گردید . کیش تنها جزیره در خلیج فارس که دارای قنات آب شیرین بوده است و جزیره کیش بصورت بیضی شکل با محیط ۴۴ کیلومتر می باشد.

آب و هوای کیش گرم و مرطوب بوده و دارای تابستانی طولانی و گرم و زمستانی کوتاه و ملایم است . ارتباط کیش به دو صورت دریایی و هوایی از طریق فرودگاه کیش انجام میشود . علاوه بر آثار تاریخی که مورد توجه گردشگران قرار گرفته پارک های ساحلی مانند تم پارک ، پارک آبی اوشن ، پارک هنر ، ساحل مرجانی ، باغ وحش ، آکواریم ، باغ پرندگان از دیگر جاذبه های گردشگری کیش میباشد.

۴. تور مشهد

شهر مقدس مشهد در شمال شرقی ایران و مرکز خراسان رضوی است . اینشهر در زمان افشاریان پایتخت ایران بوده ،مشهد با ۳۲۸ کیلومتر مربع مساحت دومین شهر پهناور ایران بعد از تهران می باشد. مشهد شهری مدرن است و دارای فن اوری بالا بهمراه پیشینه ایی پر افتخار و میراث و معماری پرجاذبه به خصوص عجایب معماری موجود در مجموعه حرم مطهر باعث الگو شدن در معماری اسلامی گردیده است و هنوز در اطراف و اکناف آن آثاری از بازارچه های سنتی به چشم می خورد.شهر مشهد در بین کوه های هزار مسجد و بینالود گسترده شده است و دارای آب و هوای متغییر اما معتدل ومتمایل به سرد و خشک دارد.

بیش از ۹۳ درصد مردم مشه فارسی زبان هستند و این شهر در سال ۱۳۸۸ رسما به عنوان پایتخت معنوی ایران انتخاب شد. هم چنین مشهد به عنوان پایتخت فرهنگی اسلامی در سال ۲۰۱۷ برگزیده شده است.

مشهد مکان های بسیاری جهت بازدید دارد که به راحتی قابل دسترسی می باشد. از جمله این تفرجگاهای ، حرم محرم رضوی ، کوه سنگی ، پارک ملت ، طرقبه ، جاغرق و مجموعه آرامگاه فردوسی می توان نام برد.

۵٫ تور گرجستان

البته اخیرا به این ۴ مقصد پرطرفدار گردشگری، تور گرجستان نیز اضافه گشته که باتومی و تفلیس شهرهایی محبوب برای گردشگران ایرانی شده است . این کشور بعلت نزدیکی به کشورمان بشدت مورد توجه گردشگران ایرانی قرار گرفته است . باتومی شهری ساحلی و توریستی است که قطعا دیدن سواحل زیبا، رستورانهای شیک و ساختملنهای مدرن آن برای شما جذاب خواهد بود .

5 مقصد عمده گردشگری ایرانیان



:: برچسب‌ها: ۵ مقصد عمده گردشگری ایرانیان, تور دبی, تورمشهد, تورمالزی, تور کیش, تور گرجستان, ,


شنبه 4 آذر 1396
ن : khashayars

نقش دراور در دکوراسیون خانه های مدرن

نقش دراور در دکوراسیون خانه های مدرن

بی شک شما مثل همه ی ما با نقش کمد و دراور در دکوراسیون خانه های امروزی آشنا هستید، دراور ها انواع گوناگونی دارند که بسته به ابعاد و سبک دکوراسیون شما انتخاب می شود.

دراور ام دی اف یکی از پر طرافدارترین انواع دراور ها محسوب می شود، که برای هر فضایی در دکوراسیون تان مناسب می باشد و به سادگی می توانید برای فضای داخلی تان انواع طرج چوب و یا ساده آن را انتخاب کنید و به فضای داخلی تان سر و سامان دهید. دراور ها در آشپزخانه ی شما، قاشق و چنگال ها را در جای درست نگهداری می کنند. در کارگاه شما، ابزار و وسایل را منظم و در دسترس قرار می دهند و در دکوراسیون اتاق خواب شما می توانند انواع لباس ها را مرتب نگهداری کنند.

یکی از مزایای طرح های چوبی این است که به راحتی با سایر لوازم و مبلمان موجود در اتاق خواب مانند تخت و میز و صندلی به ارحتی جور می شوند. رنگ قهوه ای چوب از جمله رنگ های خنثی بشمار می رود و با تم های رنگی متفاوت در اتاق به شکل مناسبی ترکیب می شود.

بلج مرجع تخصصی دکوراسیون اتاق خواب است که با دانش فنی روز در کنار تجربه چندین ساله اقدام به تولید محصولات تخصصی در زمینه اتاق خواب می کند که در همین راستا جهت تکمیل دسته بندی های خود، اقدام به تولید جدید ترین مدل های دراور با جنس ام دی اف فشرده شده با روکش های ضدخش کرده است تا با قیمت بسیار مناسب به نسبت کیفیت بتواند در بازار کشورمان به خوبی فعالیت خود را ادامه دهد که با این ایده تفکر تا به حال توانسته است سهم بسیار خوبی را از بازار کشورمان به خود اختصاص دهد.

فروشگاه اینترنتی بلج جهت اعتماد سازی بیشتر و تضمینی بر کیفیت نهایی دراور، اقدام به تضمین کتبی و یا همان کارت ضمانت مکتوب برای تمامی دراور های موجود در فروشگاه کرده است تا همواره در هدف رضایت مندی مشتریان کوشاتر باشد. لازم به ذکر است تمامی دراور ها از کیفیت مطلوبی برخوردار هستند که همواره تضمین صحت و سلامت و همچنین مطابقت کامل محصولات

دکوراسیون اتاق خوابدراورنقش دراور در دکوراسیون خانه های مدرن



:: برچسب‌ها: دراور, دکوراسیون اتاق خواب,


چهار شنبه 24 آبان 1396
ن : khashayars

خرید اینترنتی از فروشگاه آنلاین معتبر

خرید اینترنتی از فروشگاه آنلاین معتبر

امروزه اینترنت زندگی همه ما را را به گونه ای تغییر داده که بیشتر به سمت فعالیت های آنلاین گرایش پیدا کرده ایم. یکی از همین فعالیت ها خرید است. خرید آنلاین از فروشگاه های اینترنتی ما را به سمت خریدی آسان و آگاهانه سوق داده است.
همه میدانیم با شرایط پیش آمده در زندگی مدرن و مشغله های روزانه، فرصتی برای خرید در بازارهای شهر باقی نمی ماند بنابراین ترجیح می دهیم زمانی را که در اختیار داریم، صرف تفریح و رفع خستگی های روزانه کنیم.
ما هم مانند تمام مردم دنیا به دسترسی آسان به کالاهای مورد نیاز خود اهمیت می دهیم. امروزه با پیشرفت تکنولوژی و گسترش فروشگاه های آنلاین، کمتر کسی بدون تحقیق و بررسی دقیق اقدام به خرید کالا می کند. همه ما قبل از خرید، تمام اطلاعات موجود را بررسی و با دیدی باز اقدام به انتخاب محصول مطلوب خود می کنیم. از این رو، هر روزه به تعداد کاربران و مشتریان فروشگاه های اینترنتی و آنلاین افزوده می گردد.
در فروشگاه های اینترنتی برخلاف فروشگاه های سنتی امکان خرید ۲۴ ساعته وجود دارد. هم چنین ابزارهایی مثل مقایسه با توجه به اطلاعات درج شده از محصولات، ما را به سمت انتخابی آگاهانه و صحیح در هر ساعت شبانه روز هدایت می کند .خرید و پرداخت آسان و همینطور بهره مندی از تخفیف های فوق العاده و گاها تکرار نشدنی از مزایای قابل توجه در خرید اینترنتی است.
نگاه ما در آلین وان:
فروشگاه اینترنتی آلین وان پلی است میان مشتریان و صدها تامین کننده و تولید کننده معتبر درکشور. پس از ثبت سفارش توسط مشتری، فعالیت آلین وان جدی تر می شود. در اینجا کنترل محصول و اطمینان از اصالت کالا توسط آلین وان انجام گرفته و محصول برای خریدار در کوتاه ترین زمان ممکن ارسال می گردد.
هدف اصلی آلین وان رضایت مشتری است. اصالت، رقابت و سرعت، بنیان تفکر و عملکرد آلین وان هستند. ما در اینجا تلاش می کنیم تا تجربه ای از بهترین خرید آنلاین را برای شما رقم بزنیم.



:: برچسب‌ها: خرید اینترنتی, فروشگاه آنلاین, خرید آنلاین, فروشگاه اینترنتی, ,


چهار شنبه 24 آبان 1396
ن : khashayars

طراحی و اجرای کابینت آشپزخانه خم و هلال

طراحی و اجرای کابینت آشپزخانه خم و هلال

دکوراسیون داخلی منزل امروزه یکی از دغدغه های مهم تمام افراد دنیاست. امروز افراد به فضا و محیط خانه ای که در آن زندگی می کنند اهمیت زیادی میدهند و از نظر علم روانشناسی نیز ثابت شده است که فضای زنندگی میتواند از نظر روحی نیز در افراد تاثیر بگذارد. یکی از مهمترین بخشهای هر خانه ای آشپزخانه آن است، چرا که معمولا خانم خانه بیشترین وقت خود را در آن می گذارد. امروزه طراحی آشپزخانه و کابینت سبک ها و مدلهای اجرایی متفاوتی دارد.

شرکت فولکو با هدف ارتقاء سطح کیفی زندگی، فعالیت خود را در ضمینه طراحی حرفه ای کابینت و اجرای صفحات یکپارچه کورین در سطحی تخصصی و دیدی متفاوت آغاز نموده است.

این شرکت با بهره گیری از دانش روز دنیا و استفاده از افراد ماهر و متخصص توانسته است زمینه پاسخگویی به نیاز مشتریان را در زمینه دکوراسیون آشپزخانه فراهم آورد.

از جمله فعالیت های این شرکت می توان به طراحی و اجرای تخصصی کابینت هلال ، کلاسیک ، مدرن و … ) و اجرای صفحات کابینت ، روشویی های لوکس و مدرن اشاره کرد.

کلمات کلیدی:

کورین/قیمت کورین/قیمت کابینت/کابینت

۰۲۱۸۸۱۷۶۴۱۴

۰۹۱۲۷۹۳۶۳۸۶

طراحی و اجرای کابینت خم و هلال



:: برچسب‌ها: طراحی کابینت, اجرای کابینت, طراحی کابینت خم, اجرای کابینت خم, طراحی کابینت هلال, اجرای کابینت هلال, صفحات یکپارچه کورین, کابینت هلال, دکوراسیون آشپزخانه, روشویی های لوکس, قیمت کابینت, قیمت کورین,


یک شنبه 30 مهر 1396
ن : khashayars

رزرو سریع و ارزان بلیط هواپیما به صورت آنلاین

رزرو سریع و ارزان بلیط هواپیما به صورت آنلاین

 

ارتباط بین یک مسافرت لذت‌بخش با آژانس خدمات گردشگری شبیه به ارتباط  بین یک رستوران خوب و غذای خوشمره است. انتظار گردشگران از یک مسافرت صرفا به وسیله سفر یا محل اقامت ختم نمی‌شود کما این که انتظاری که از یک رستوران خوب در ذهن افراد وجود دارد می‌تواند شامل جزئیات متفاوت و متنوعی از خدمات و هزینه‌ها باشد، پس وقتی قرار است یک آژانس هواپیمایی را به عنوان ارائه دهنده خدمات سفر و گردشگری انتخاب کنید تکیه بر یک جزء از دهها ملزوم سفر - مثل قیمت - شما را در قضاوت سریع ناشی از خطای شناختی فرو خواهد برد. همان‌طور که تعریف یک رستوران خوب تنها در کیفیت غذای آن خلاصه نخواهد شد، یک آژانس گردشگری خوب هم تنها در یک خدمت یا مزیت خاص خلاصه نمی‌شود، مجموعه‌ای از خدمات و سوابق در کنار هم یک برند معتبر گردشگری را می‌سازد. «هفت اقلیم» آژانس خدمات گردشکری و مسافرتی است که با در نظر گرفتن همه جزئیاتی یک برند معتبر گردشگری باید دارا باشد، از طریق وب سایت خود شما را با یک کلیک آماده رفتن می‌کند.

خرید بلیط هواپیما تابعی از شرایط زمانی، مکانیِ سفر و همچنین نوع خدمات شرکت ارائه دهنده سرویس است. امکان رزور بلیط غیر حضوری، فارغ از محدودیت های مکانی و زمانی با اتکاء به کاملترین سامانه جستجوی بلیط‌های سیستمی موجود کشور و با پشتیبانی کامل، از مهم‌ترین بخشهای وب‌سایت گردشگری هفت اقلیم است. از ویژگی‌های برجسته‌ی این سامانه امکان استرداد بلیط خریداری شده به هر دلیل مثل انصراف یا جاماندن از پرواز است که بواسطه‌ی آن می‌توانید با حداقل جریمه - اعمال شده شرکت هواپیمایی - مبلغ بلیط را در حسابتان نگه داشته و مجددا خرید کنید. در هفت اقلیم آرامش و لذت بردن از سفر صرف نظر از هدف آن، از همان لحظه رزور بلیط آغاز شده و این موضوع در کنار دهها نکته ریز و درشت دیگر برای مشتریان این وب‌سایت اهمیتی ویژه‌ دارد.

سامانه خرید بلیط سیستمیهفت اقلیم امکان رزور بلیطِ آنلاین از 90 ایرلاین معروف را در 70 کشور جهان فراهم کرده است. بلیط‌های قابل ثبت شامل انواع بلیط‌های چارتر سیستمی داخلی و خارجی است که در هر ساعت از شبانه‌روز و از هر مکان قابل ثبت و دریافت است. امکان مقایسه پروازهای مشابه یا همزمان، و همچنین مقایسه قیمت، ساعت پرواز ،توقف و غیره، این امکان را به شما می‌دهد که مناسبت‌ترین انتخاب را نسبت به شرایط سفر خود داشته باشید بدون این که نیاز باشد به آژانس‌های متعدد مراجعه نمایید.

رزور آنلاین هتل از دیگر امکانات وب‌سایت خدمات گردشگری هفت اقلیم است، می‌توانید در کوتاه‌ترین زمان ممکن خدمات هر هتلی را در هر شهر جهان مورد ارزیابی و مقایسه قرار داده، آنلاین رزرو کرده و هزینه آن را به صورت ریالی پرداخت کنید. بر همین اساس امکان جستجوی هتل در هر شهر دنیا، ارزیابی و مقایسه سرویس‌های مشابه و همچنین مشاهده تصاویر، رتبه هتل و دریافت واچر به‌صورت اینترنتی امکان‌پذیر است.

بیمه سفر، تضمینی بر آرامش شما در هنگام مسافرت است، کوچکترین حادثه در یک کشور خارجی یا حتی شهری به غیر از محل اقامت، صرف نظر از بر هم خوردن برنامه سفر، هزینه‌ای به مراتب بیشتر از آنچه تصور می‌کنید به شما تحمیل خواهد کرد. هفت اقلیم با ارائه بیمه مسافرتی قابل اعتبار در خارج از کشور، آرامش خیال شما را در طول سفر فراهم خواهد کرد. برخی از خدمات بیمه مسافرتی هفت اقلیم عبارت است از: پرداخت هزینه بستری در بیمارستان و معالجات پزشکی، انتقال بیمه شده به نزدیکترین مرکز درمانی در اثر حادثه و یا بیماری، پرداخت هزینه های فوریت های دندانپزشکی، ارسال داروهای ضروری، حواله وجه ضمان، حواله وجه نقد و .. جهت اطلاعات بیشتر می‌توانید با کارشناسان هفت اقلیم تماس حاصل فرمایید.

دسترسی به خدمات آنلاین هفت اقلیم از طریق اپلیکیشن موبایل این سامانه به آسانی امکان پذیر است، کافیست نسبت به نوع سیستم عامل تلفن همراه خودتان یکی از اپلیکیشن‌های اندروید یا آیفون هفت اقلم را از کافه بازار، اپ‌استور  یا پلی‌استور گوگل دریافت و نصب نمایید، به این شکل شما همیشه و در همه شرایط به تمامی امکانات وب‌سایت از طریق برنامه موبایلی دسترسی خواهید داشت. برخی از امکانات برنامه موبایلی هفت اقلیم عبارت است از: امکان جستج و نمایش تمامی پرازهای چارتری و سیستمی، امکان خرید مستقیم و آنی بلیط از طریق برنامه، امکان مشاهده تخفیف‌ها، ارائه گزارش کامل خرید و استفاده از خدمات و..

یکی از آخرین نظرسنجی‌های انجام شده از گردشگران در خصوص میزان اهمیت ویژگی‌های یک سفر خوب، نشان می‌دهد بیش از 35 درصد از گردشگران علاقه‌مند هستند که قبل از سفر در مورد مقصد مورد نظر اطلاعات جامع و شناخت نسبی داشته باشند. شناخت و تلاش برای برآورده کردن همین نیاز مهم،  باعث گردید وب سایت هفت اقلیم به صورت پیوسته و بر اساس زمان‌بندی منظم نسبت به تولید و انتشار مطالبی پیرامون مقاصد شناخته شده گردشگری اقدام کند. آشنایی با فرهنگ، جذابیت‌های مهم گردشگری هر شهر و همچنین بهترین زمان سفر در ردیف مهم‌ترین علاقه‌مندی‌های گردشگران پیرامون مقصد است که د هفت اقلیم به شرح آن پرداخته می‌شود

وب‌سایت هفت اقلیم متعلق به آژانس خدمات گردشگری به همین نام - هفت اقلیم - است، از همین رو خدمات این سامانه تحت نظارت کامل سازمان میراث فروهنگی و خدمات گردشگری ارائه شده و دارای تمامی مجوزهای قانونی و الزامی از جمله نماد اعتماد تجارت الکترونیک از مرکز توسعه تجارت الکترونیک وزارت صنعت، معدن و تجارت است.



:: برچسب‌ها: سامانه جستجوی بلیط‌های سیستمی, بلیط هواپیما, رزور آنلاین هتل, رزور هتل, بیمه سفر,


چهار شنبه 26 مهر 1396
ن : khashayars

تور صربستان آژانس قصر زرین میترا

تور صربستان آژانس قصر زرین میترا

صربستان سرزمینی سرسبز در اروپای شرقی بوده و بشدت مورد توجه توریست های بین المللی و خوشبختانه اخیرا توریست های ایرانی قرار گرفته است . برای شما که به دنبال تور خاص و سفری رویایی و فراموش نشدنی هستید  آفر تور صربستان  آژانس قصر زرین میترا یک گزینه ویژه برای شما خواهد بود . صربستان یکی از کشورهای حوزه یوگوسلاوی سابق و طبیعتا بشدت سرسبز و زیباست . مناظر زیبای این کشور هرگز ار یاد توریستهایی که به آن مسافرت کرده اند نخواهد رفت . بهتر است قبل از رزرو تور صربستان ، یک گشتی در اینترنت بزنید و سعی کنید بیشتر با جاذبه های توریستی صربستان آشنا شوید . زیرا این باعث خواهد شد با آگاهی بیشتری به سفر رفته و بهترین استفاده را از تک تک دقایق سفر ببرید .

جاذبه های توریستی صربستان

می دانیم بلگراد پایتخت این صربستان از توریستی ترین شهرهای اروپاست و توریستهای زیادی همه ساله تور بلگراد را به نقاط دیگر جهان ترجیح می دهند . جاذبه های گردشگری بلگراد برای گردشگران بسیار جذاب می باشد . بهترین هتلهای صربستان نیز توسط این آژانس مسافرتی برای شما تدارک دیده شده است . این آژانس گردشگری معتبر غیر از تور صربستان ، تورهای دیگری به نقاط دیگر جهان نیز برای هموطنان عزیز تدارک دیده است که بطور خلاصه چند تا از آنها را معرفی می نماییم :

تور سریلانکا

کشور سریلانکا یکی از کشورهای آسیای جنوبی و به نوعی زیر مجموعه ای از شبه قاره هند محسوب می گردد . تور سریلانکا کلمبو – بنتوتا ارائه ی دیگری از آژانس قصر زرین میترا است . جاذبه های توریستی سریلانکا همه ساله گردشگران بسیاری را از همه جای دنیا بویژه اروپا به این کشور زیبا می کشاند . این آژانس برای این تور نیز مانند سایر تورهای خود بهترینهتل های سریلانکا را هماهنگ کرده است .

جاذبه های توریستی سریلانکا

تور مراکش

کشور مراکش از کشورهای بشدت زیبای شمال آفریقا بوده و به همراه مصر و تونس ، کشورهای توریستی این منطقه را تشکیل می دهند و قطعا دیدن کازابلانکا برای علاقمندان سفر خالی از لطف نخواهد بود . بسیار ارزشمند است که ابتدا تحقیقی در مورد جاذبه های توریستی مراکش انجام دهید تا صحت عرایض ما در مورد این کشور را تصدیق فرمایید . تور مراکش که شامل تور کازابلانکا هم می شود و توسط این آژانس معتبر با رزرو کردن بهترین هتل های مراکش برای شما تدارک دیده شده قطعا می تواند سفری آرام و لذت بخش همراه با خاطرات شیرین و فراموش نشدنی را برای شما رقم بزند .

جاذبه های توریستی مراکش

تور استانبول

کشوز ترکیه همسایه غربی کشور ما یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری برای هموطنان عزیزمان است . جاذبه های گردشگری ترکیه بشدت برای ایرانیها دوست داشتنی است . بوِیژه جاذبه های گردشگری استانبول خیلی از ایرانیها را مجذوب کرده است . همیشه وقتی به کنار یکی از جاذبه های تاریخی استانبول پای بگذاریم تعداد زیادی از هموطنانمان را می توانیم ملاحظه فرماییم . تور استانبول ترکیه که توسط این آژانس تدارک دیده شده، با خدماتی ویژه سفری متفاوت و خاطره انگیز تر به این شهر زیبا را برای شما رقم خواهد زد .

جاذبه های گردشگری استانبول

ویزا شینگن

دیگر خدمتی که توسط این آژانس هواپیمایی و توریستی معتبر انجام می گیرد گرفتن ویزا شینگن است . ویزای شینگنچیست ؟ حدود سی سال پیش کشورهای اروپایی طی یک قرارداد پذیرفتند که تمامی اتباع کشورهای اروپایی بتوانند بدون ویزا به این کشورها وارد شوند که مشکلات بین مرزی برای رفت و آمد به حداقل برسد. یعنی اگر از هرکدام از این کشورها که اسمشان در انتهای متن قید شده ویزای شینگن بگیرید، به راحتی می‌توانید در مدت اعتبار ویزا که معمولا سه ماه است به بقیه کشورها هم بدون نیاز به ویزا سفر کنید.‌ بیست و شش کشور عضو این محدوده عبارتند از: آلمان، فرانسه، ایتالیا، اسپانیا، پرتغال، هلند، بلژیک، لوکزامبورگ، سوئد، نروژ، فنلاند، دانمارک، لیتوانی، لتونی، لهستان، مجارستان، اتریش، استونی، اسلواکی، اسلوانی، چک، ایسلند، مالت، یونان، لیختن اشتاین و سوئیس.

ویزای شینگن



:: برچسب‌ها: ویزا شینگن, تور صربستان, تور استانبول, تور مراکش, تور سریلانکا,


سه شنبه 17 مهر 1396
ن : khashayars

رفلکسولوژی تا چه حد روش درمانی موثری می باشد ؟

رفلکسولوژی تا چه حد روش درمانی موثری می باشد ؟

 

اینکه هر روش درمانی باید به داروهای شیمیایی متکی باشد یکی از ایرادات ماست که هر وقت برای یک اختلال حتی سرماخوردگی ساده به پزشک مراجعه می کنیم ، تا یک بسته پر دارو برای ما تجویز نکند راضی نمی شویم . در حالی که روشهایی که درمان را بدون داروی شیمیایی انجام می دهند ، قطعا می توانند عوارض کمتری داشته باشند . باید غیر از موارد ضروری سعی کنیم از داروهای شیمیایی اجتناب کنیم . رفلکسولوژی یک تکنیک طب فشاری است که معمولا فشار سیستماتیک انگشتان شصت و اشاره را به همه مناطق از پا وارد می کند.اعتقاد بر این است که مسیرهای عصبی از بالای سمت راست سر پایین از طریق بدن به دست و پا ها کشیده می شود.بنابراین اعتقاد بر این است که فشار اعمال شده به مناطق خاصی از دست و پا برای تحریک تمام اعضای بدن و سیستم های نشسته بر روی مسیرهای عصبی را تحریک می کند.این کار هر انرژی مسدود شده را که ممکن است باعث مشکلات سلامتی در منطقه مربوطه باشد از بدن خارج می کند.

این نظریه بر اساس تحقیقات انجام شده در دهه 1890توسط سر هنری سر و سر چارلزشرینگتون ایجاد شده است، که در تحقیقات خود نشان دادند یک ارتباط عصبی بین پوست و اندام های داخلی وجود دارد و این که کل سیستم عصبی با یک محرک تنظیم می شوند. با توجه به نظریه، اعمال فشار به پا، دست، و یا گوش توسط رفلکسولوژیست یک پیام آرام بخش از اعصاب محیطی در این اندام به سیستم عصبی مرکزی می فرستد، که به نوبه خود بدن را وادار به تنظیم سطح تنش می کند.این کار آرامش کلی راافزایش می دهد، اندامهای داخلی و سیستم های آن ها را به حالت عملکرد مطلوب می رساند ، و جریان خون را افزایش می دهد.این کار بر گردش خون، تنفس، غدد درون ریز، سیستم ایمنی بدن، و سیستم های نوروپپتید در بدن تاثیر مثبت می گذارد.

در روزهای گذشته در مورد رفلکسولوژی در اینترنت جستجو کردم و متوجه شدم مرکز ایران رِفلِکسولوژی در سال 1394 به عنوان اولین و تنها مرکز ارائه خدمات درمانی به شیوه رِفلِکسولوژی (بازتاب درمانی) در تهران شروع به فعالیت نمود.  این مرکز در حال حاضر خدمات درمانی خود را به 3 روشِ: درمان حضوری,درمان غیرحضوری و درمان رایگان ارائه میدهد. درمان غیر حضوری و رایگان شامل ویدئوهای آموزشی است که توسط این مرکز با توجه به درمان بیماری های مختلف به صورت جداگانه و تخصصی ارائه شده است و علاقه مندان  با مشاهده این ویدئوها میتوانند تکنیک های رِفلِکسولوژی را به روی خود یا عزیزانشان اجرا کنند. در ادامه برخی از مشکلات قایل درمان با این روش توضیح داده می شوند .

همانطور که می دانیم چاقی یکی از بدترین معضلات انسان شهرنشین امروزی است. افرادی که به‌نوعی به این مشکل دچار هستند، ذهن و روحشان نیز درگیر خواهد شد. چاقی از زیبایی و جذابیت فرد می‌کاهد. چاقی و افزایش وزن مقدمه‌ای برای پیدایش بیماری‌های مختلف در بدن انسان است. چاقی در بعضی مواقع، آن‌قدر دردسرآفرین است که فرد را به جدایی، خودکشی، انزواطلبی، افسردگی و گوشه‌گیری می‌کشاند . یک رژیم غذایی مناسب امروزه برای بسیاری افراد به دغدغه اصلی زندگی تبدیل شده است . بخصوص برای خانم هایی که به تناسب اندام اهمیت می دهند رژیم لاغری بشدت مورد توجه است .

یکی از جدیدترین روشهای  درمان ناباروری و نازایی که در  کشورهای اروپایی و آسیایی و همچنین آمریکا به تازگی بسیار مورد توجه قرار گرفته و همینطور با درصد موفقیت 80 درصدی آن هم بدون عمل جراحی و دارو درمانی افراد بسیاری را شگفت زده کرده است. این روش که “رفلکسولوژی ” نام دارد علمی سنتی-مدرن است که ریشه کشف آن به کشور چین در 5000 سال قبل بازمیگردد. رفلکسولوژی یا “بازتاب درمانی” که این روزها برای درمان بسیاری از بیماری ها از آن استفاده میشود یکی از محبوب ترین روشها و طب های سنتی- مدرن در قرن 21 است که تعداد علاقه مندان به این شاخه  علمی  روز به  روز در حال افزایش میباشد. با توجه به هزینه بالای درمان ناباروری ، خیلی افراد با استفاده از این روشهای موثر به نتیجه رسیده و مشکل ناباروی خود را حل کرده اند. این روش درمانی در درمان زودانزالی نیز حتی کاربرد دارد .



:: برچسب‌ها: رفلکسولوژی,


شنبه 11 شهريور 1396
ن : khashayars

آفر بهترین و ارزانترین قیمت بلیطهای خارجی

آفر بهترین و ارزانترین قیمت بلیطهای خارجی

 

برای داشتن تجربیات مفید و یادگیری نکات مثبت زندگی مردمان مناطق مختلف، همواره سفر رفتن سفارش شده است . حتی بزرگان دین هم سفارش کرده اند که با گشتن در جای جای زمین ، سعی کنیم به اسرار خلقت پی ببریم و به عظمت خداوند قادر متعال معترف باشیم . از این رو بهترین حالت برای هر کسی این است که بتواند با هزینه ای معقول به سفر در سراسر جهان بپردازد . از این رو آفر بهترین و ارزانترین قیمت بلیطهای خارجی بسیار جذاب می باشد . من بعنوان علاقمند سفرهای خارجی ، از کشورها اطراف مثل ترکیه و گرجستان و آذربایجان و دبی گرفته تا مالزی و اندونزی و تایلند و استرالیا را گشته ام . از پوکت و پاتایا و بالی و کوالالامپور گرفته تا باکو و آنتالیا و استانبول و باتومی را دیده ام . از دیوار چین تا سالن اپرای سیدنی و برج ایفل و برج العرب و تعداد بسیاری جاذبه گردشگری را از نزدیک دیده ام . بهترین قیمت بلیطهای خارجی همیشه یکی از دغدغه های بنده به عنوان یک توریست بین المللی است . مهمترین مزیتی که من همیشه مدنظر دارم این است که بهترین قیمت پرواز را از بهترین و معتبر ترین و ایمن ترین ایرلاین ها یا خطوط هواپیمایی دریافت کنم . این آژانس بهترین خدمات را در این زمینه ارائه می دهد .

 

چند ماه قبل دوست من وقت سفارت در یکی از کشورهای همسایه داشت . دیدم بهترین فرصت سفر است و من در این سفر او را همراهی کردم . برای یک سفر خوب ، رزرو بلیت هواپیمای خوب و پیدا کردن بهترین قیمت بلیطهای خارجی برای یک سفر به خارج کشور ، رزرو هتل خوب و سایر موارد از این قبیل باید از قبل سفر فکر شده باشد . دوست من رزرو هتل برای سفارت را از طریق آژانس هواپیمایی رایکا گشت انجام داد . برای من که علاقمند سفرهای خارجی هستم خرید بلیط چارتر ارزان یک آپشن خوب است که با توجه به این سفر بسیار خوب ، همواره از خدمات این آژانس معتبر در این زمینه استفاده خواهم کرد .

 

حدود یک ماه پیش قصد سفری داخلی همراه با خانواده داشتم . سفر به مشهد همواره برای من جذاب است . طبیعتا پس از سفر خوبی که با خدمات این آژانس رفته بودم ، این بار برای سفری داخلی از تور مشهد تابستان 96 این آژانس معتبر استفاده کردم . مشهد علاوه بر اینکه حرم امام رئوف را در خود جای داده  و میعادگاه عاشقان حضرت رضاست ، از نظر جاذبه های تفریحی نیز در سالهای گذشته بشدت غنی شده و وجود پارک های آبی خوب و پاساژهای شیک این شهر را یک شهر توریستی ایده آل کرده است . این شهر حتی برای توریست های خارجی نیز امکانات پذیرایی کافی دارد .

 

از طرف دیگر خیلی از خانواده ها علاقمند مناطقی برای سفر هستند که بهترین تفریحات سالم را برای فرزندانشان داشته باشد . کیش یکی از بهترین گزینه هاست . تفریحات گردشگری جزیره کیش معمولا برای این دسته از گردشگران و ایرانگردان بشدت جذاب می باشد . شنا در خلیج همیشه فارس زیبا و استفاده از امکانات ورزشهای آبی مانند جت اسکی و پارک دلفینهای کیش از جذابترین نقاط دیدنی این جزیره هستند . نیز بهترین مراکز خرید کشور نیز در جزیره کیش واقعند و برای خانواده ها بشدت جذاب است .



:: برچسب‌ها: ارزانترین قیمت بلیطهای خارجی, قیمت بلیطهای خارجی, تفریحات گردشگری جزیره کیش, آژانس هواپیمایی, تور مشهد, تور مشهد تابستان 96, بهترین قیمت بلیطهای خارجی, رزرو هتل, رزرو هتل برای سفارت, بلیط چارتر ارزان, خرید بلیط ارزان, خرید بلیط چارتر, خرید بلیط چارتر ارزان, تور مشهد, تور مشهد تابستان 96, ,


چهار شنبه 8 شهريور 1396
ن : khashayars

چرا تبلیغات در گوگل بهترین راه بازاریابی آنلاین است ؟

چرا تبلیغات در گوگل بهترین راه بازاریابی آنلاین است ؟

 

برای بررسی تاثیر تبلیغات گوگل در توسعه کسب و کار و جذب مشتریان بیشتر ، ابتدا به تجربه بزرگ‌ترین برندهای صنایع مختلف در دنیا اشاره میکنیم که این روش تبلیغات و بازاریابی آنلاین را به عنوان اولین راه برای معرفی استارتاپ و یا پروموشن‌های تبلیغاتی خود انتخاب میکنند و البته شرکت گوگل هم بالاترین درصد درآمد خود را از این سیستم تبلیغاتی کسب میکند .

برای بررسی اهمیت تبلیغات گوگل در بازاریابی آنلاین با ویرلن همراه باشید ؛

  • نمایش تبلیغات در گوگل رایگان است و شما فقط بابت کاربرانی که وارد وبسایت شما میشوند هزینه کلیک را پرداخت میکنید .
  • مشتریان خود با جستجو در گوگل شما را پیدا میکنند و لازم نیست شما بدنبال آنها بروید .
  • مشتریان به برند شما اعتماد می‌کنند ، زیرا تصور می‌کنند وبسایت شما خیلی قدرتمند  و پر طرفدار است که در رتبه یک گوگل قرار گرفته است .
  • تبلیغات در گوگل هدفمند ترین روش برای جذب مشتریان مورد نظر شماست .
  • بالاترین امکانات مدیریت آگهی برای تاثیرگذاری تبلیغات ارائه میشود .
  • گزارش دقیق از تعداد نمایش و تعداد کلیک ، هزینه ها و ...

 

سایر روش‌های تبلیغات اینترنتی در دنیا که برندهای بزرگ و کسب و کارهای جدید پس از گوگل ادوردز انتخاب می‌کنند :

  • تبلیغات در فیسبوک ( روش تبلیغاتی بسیار موثر و هدفمند ولی متاسفانه در ایران غیرفعال است ).
  • تبلیغات در یوتیوب ( متاسفانه در ایران غیرفعال است ).
  • تبلیغات در سایر شبکه های اجتماعی ( متاسفانه در ایران غیرفعال است ).
  • رپورتاژ آگهی در خبرگزاری ها و سایت های خبری معتبر.
  • تبلیغات در سایر موتورهای جستجو ، مانند یاهو ، بینگ و ... ( متاسفانه در ایران کاربرد ندارد ).
  • تبلیغات کلیکی بصورت بنری ، متنی و ویدئویی در وب سایت های پربازدید.
  • تبلیغات بنری در وبسایت‌ های پربازدید.
  • ایمیل مارکتینگ.
  • برگزاری کنفرانس آنلاین .

 

همانطور که مشاهده میکنید 4 روش از مهمترین راهکار های بازاریابی آنلاین که البته بسیار هم موثر هستند ، در ایران غیر فعال هستند . البته جالب است که بدانید همین تبلیغات گوگل هم از طرف گوگل برای ایران غیرفعال است و شرکت ویرلن که یکی از بزرگترین شرکت های فعال در زمینه تبلیغات گوگل ادوردز است از طریق کشور امارات این تبلیغات را اجرا میکند . برخلاف تمام دنیا در ایران برای اجرای تبلیغات کلیکی گوگل محدودیت های زیادی وجود دارد .

 

مشکلات فعال کردن تبلیغ در جستجوی گوگل در ایران

  • شارژ کردن اکانت گوگل به حساب ارزی مانند ویزا کارت یا مستر کارت نیاز دارد .
  • نام ایران در لیست کشورهای قابل انتخاب در سیستم گوگل ادوردز وجود ندارد !
  • گوگل ادوردز دامنه ir.  را قبول نمیکند !
  • سایت گوگل ادوردز نسخه فارسی ندارد .

 

به تمام موارد فوق فیلتر شدن تبلیغات گوگل در ایران را هم اضافه کنید که البته از ابتدای زمستان امسال این مشکل برطرف شد و گوگل با ترفندی این تبلیغات را ازفیلتر خارج کرد .

 

بهینه سازی سایت "سئو"

خوب همانطور که متوجه شدید ما در ایران به بسیاری از روش های تجارت الکترونیک دسترسی نداریم ! حال بهترین کار این است که از یک متخصص بهینه سازی سایت ( سئو ) بخواهید که تمامی استانداردها و الگوریتم های گوگل را در وبسایت شما پیاده کند تا وب سایت شما بصورت عادی ( غیر پولی ) در نتایج جستجو گوگل قرار بگیرد و کابران بسیاری که بدنبال خدمات یا محصولات شما هستند وارد سایت شما بشوند . این کار را حتما انجام دهید ، موفقیت در انتظار شماست .

 

چرا تبلیغات در گوگل بهترین راه بازاریابی آنلاین است ؟

 

چرا سئو و بهینه سازی سایت در گوگل کافی نیست ؟

  • با سئو رسیدن وبسایت شما به رتبه اول گوگل در بهترین حالت 3 تا 6 ماه زمان میبرد.
  • ممکن است هیچ وقت سایت شما به رتبه اول جستجوی گوگل نرسد !
  • وبسایت شما با تعداد واژه کمی میتواند در صفحه اول نتایج جستجوی گوگل قرار بگیرد.
  • همیشه رتبه سایت متغیر است و ممکن است سایت های دیگری جای شما را بگیرند.

 

مهمترین مزایای تبلیغات در گوگل :

  • در کمتر از یک روز فعال میشود.
  • محدودیتی در تعداد واژه های نیست.
  • میتوانید همیشه در رتبه اول باشید.

 

امکانات گوگل ادوردز :

  • با پرداخت بالاترین هزینه برای هر کلیک مطمئن میشود که همیشه اول هستید .
  • امکان تعیین بودجه برای روز و ماه وجود دارد .
  • میتوانید در ساعات خاصی ، مثلا در ساعات غیر اداری تبلیغات را غیر فعال کنید .
  • امکان فعال کردن تبلیغات در تمام کلمات کلیدی مرتبط .
  • اگر صادر کننده هستید میتوانید هر کشوری که میخواهید برای نمایش تبلیغات انتخاب کنید .
  • همیشه امکان حذف یا افزودن کلمات وجود دارد .
  • بر اساس گزارش های گوگل نقاط ضعف تبلیغات خود را از بین میبرید و نقاط قوت را تقویت میکنید .

 

قیمت تبلیغات گوگل :

تبلیغات گوگل بصورت کلیکی میباشدPPC ، بنابراین اکانت گوگل را به میزان دلخواه شارژ میکنید .

هزینه هر کلیک متغیر است و با توجه به تعداد رقبا ، رنک سایت در گوگل ، کلمات کلیدی ، سئوی سایت و ... قیمت متفاوتی دارد .

البته شما میتوانید حداکثر بودجه ای که حاضر هستید برای هر کلیک بدهید را مشخص کنید ، زیرا قیمت کلیک در تبلیغات گوگل مزایده ای است .

 

مهمترین موارد تاثیر گذار در هزینه تبلیغات :

تجربه مجری تبلیغات مهمترین عامل تاثیر گزار در صرفه جویی در هزینه تبلیغ است ، زیرا قیمت کلمات متفاوت است و همچنین در طول زمان اجرا میشود هزینه ها را کم کرد .

 

مقالات آموزشی بیشتر درباره انواع روش های دیجیتال مارکتینگ را در سایت شرکت ویرلن دنبال کنید .



:: برچسب‌ها: دیجیتال مارکتینگ, روش های تجارت الکترونیک, سئو, بهینه سازی سایت, ایمیل مارکتینگ, تبلیغات بنری, رپورتاژ آگهی, گوگل ادوردز, روش‌های تبلیغات اینترنتی, نمایش تبلیغات در گوگل, تبلیغات در گوگل, تبلیغات گوگل, اهمیت تبلیغات گوگل, بازاریابی آنلاین, اهمیت تبلیغات گوگل در بازاریابی آنلاین, چرا تبلیغات در گوگل بهترین راه بازاریابی آنلاین است ؟, ,


شنبه 14 مرداد 1396
ن : khashayars

باکس پالت

باکس پالت

 

قفسه فلزی قفسه فروشگاهی قفسه بندی مغازه قفسه بندی انبار راک کمد بایگانی ریلی متحرک فلزی باکس پالت فلزی فایل ریلی متحرک

صنایع فلزی کمیل گلستان تولید کننده انواع قفسه فلزی کمد بایگانی ریلی فلزی قفسه فروشگاهی قفسه بندی فلزیقفسه بندی انبار قفسه بندی مغازه قفسه فلزی سوپر مارکت قفسه بندی راک قفسه فلزی راک بالکن پیش ساخته فلزی نیم طبقه قفسه فلزی صنعتی بایگانی ریلی فلزی بایگانی ریلی متحرک فایل ریلی متحرک باکس پالت فلزی باکس پالت سردخانه است. فروش و نصب کلیه محصولات با هدف جلب رضایت مشتری به صورت مستقیم و با کمترین قیمت انجام میشود.

محصولات و خدمات ما بدین شرح می باشد:

سیستم های بایگانی ریلی شامل:

  • کمد بایگانی ریلی
  • بایگانی ریلی فلزی
  • فایل ریلی بایگانی متحرک
  • قفسه ریلی متحرک
  • بایگانی ریلی مکانیزه
  • بایگانی ریلی اتوماتیک

قفسه های فلزی:

  • قفسه بندی فلزی
  • قفسه فروشگاهی قفسه بندی فروشگاهی قفسه فلزی فروشگاهی شامل قفسه بندی مغازه قفسه سوپرمارکت قفسه فلزی سوپری
  • قفسه بندی انبار شامل: قفسه فلزی راک قفسه فلزی پیچ و مهره ای قفسه مزنین یا نیم طبقه یا بالکن پیش ساخته قفسه بازویی یا کانتی لور قفسه بندی پالت راک قفسه فلزی بالکی راک قفسه راهرو باریک قفسه بندی خودراهرو یا درایوین قفسه فلزی شاتل درایوین قفسه بندی نیمه سنگین

باکس پالت:

  • انواع باکس پالت فلزی ساده
  • باکس پالت سردخانه ای
  • باکس پالت فلزی لولایی
  • باکس پالت فلزی کتابی
  • باکس پالت فلزی تاشو
  • انواع پالت فلزی پالت تخت پالت محکم فلزی

قفسه فلزی قفسه بندی فروشگاهی مغازه انبار راک کمد بایگانی ریلی متحرک فلزی برای هر اداره و سوپر مارکت و فروشگاهی نیاز خواهد بود. از جمله مسایلی که در هر خرید مورد توجه واقع می شود دو موضوع اساسی می باسد که تعیین کننده در تصمصیم گیری جهت خرید یا عدم خرید و یا تعیین میزان حجم خرید می باشد. تولید کننده قفسه فلزی قفسه بندی فروشگاهی مغازه انبار راک کمد بایگانی ریلی متحرک فلزی خواهد توانست به تمام این خواسته ها خواهد توانست پاسخ دهد و اطمینان لازم را برای خرید با کیفیت و ارزان و با پرداخت حداقل قیمت تضمین نماید.

کیفیت محصول:

آنچه که در هر خرید حتما مورد توجه باید واقع گردد اطمینان از کیفیت قفسه فلزی قفسه بندی فروشگاهی مغازه انبار راک کمد بایگانی ریلی متحرک فلزی است. بررسی مشخصات فنی محصول از جمله موارد بسیار مهم در انجام این کنترل است. در مشخصات فنی اعلام شده از سوی فروشنده قفسه های فلزی فروشگاهی سوپرمارکت و انبار راک و کمد بایگانی ریلی فلزی فایل متحرک اداری که بر اساس آنچه خواهد بود که تولید کننده اعلام مینماید. کیفیت مناسب هر محصول تولیدی سبب بخواهد شد تا بتواند مدت زمان عمر مفید بیشتری داشته باشد و در نتیجه خدمات دهی بیشتر داشته و میتوان بهره گیری مفید را در مدت زمان بیشتری از آن به عمل آورد. کیفیت مطلوب محصولات خواهد توانست ارزش سرمایه گذاری را حفظ کند و همچنین امنیت لازم در محیط کاری و انبار را نیز به دنبال داشته باشد.

قیمت محصول:

دومین عامل مهم در خرید قفسه فلزی قفسه بندی فروشگاهی مغازه انبار راک کمد بایگانی ریلی متحرک فلزی قیمت تعیین شده بابت ارزش آن است. این تعیین ارزش قیمت به طور حتم بر مبنای کیفیت در نظر گرفته جهت قفسه فلزی قفسه بندی فروشگاهی مغازه انبار راک کمد بایگانی ریلی متحرک فلزی توسط تولید کننده محاسبه و ارایه میشود. خرید از تولید کننده به صورت مستقیم از آنجا که واسطه های موجود در خرید برای رسیده محصول نهایی به مصرف حذف شده است به طور یقین پایینترین قیمت خرید خواهد بود. البته قیمت تعیین شده قفسه فلزی قفسه بندی فروشگاهی مغازه انبار راک کمد بایگانی ریلی متحرک فلزی حتما کیفیت را در نظر دارد. تقاضای ما آن است که حتما قیمت ارزان را در کنار کیفیت مطلوب مقایسه نمایید. خرید مطمین از سایت های که که نماد اعتبار الکترونیکی دریافت داشته اند ممکن خواهد بود.

جهت مشاوره، طراحی، خرید و نصب انواع قفسه های فلزی و سیستم های کمد بایگانی ریلی فلزی و فایل متحرک ریلی می توانید با ما در تماس باشید.

راه های ارتباطی با ما:

واحد مدیریت فروش:   ۲۴۹۵ ۰۵۱ ۰۹۱۲

واحد مشاوره و طراحی: مهندس اسفندیاری ۹۸۰۰ ۷۲۸ ۰۹۱۱

شماره تلگرام:  ۹۸۰۰ ۷۲۸ ۰۹۱۱

وبلاگ:  /http://sanaye-felezi.blogfa.com

پست اینستاگرام:  https://www.instagram.com/komeil9800/

پست الکترونیکی:  komeilsazeh@yahoo.com

سایت: www.komeilsazeh.com

سایت: www.komeilsazeh.ir



:: برچسب‌ها: قفسه فلزی, کمد بایگانی ریلی, قفسه فروشگاهی, قفسه بندی فلزی, قفسه بندی انبار, قفسه بندی مغازه, قفسه فلزی سوپر مارکت, قفسه بندی راک, قفسه فلزی راک, بالکن پیش ساخته فلزی, نیم طبقه, قفسه فلزی صنعتی, بایگانی ریلی فلزی, بایگانی ریلی متحرک, فایل ریلی متحرک, باکس پالت فلزی, بالکن پیش ساخته, بالکن مغازه, بالکن بندی مغازه, قفسه فلزی مغازه, قیمت قفسه فلزی مغازه, قیمت قفسه فلزی, قیمت قفسه فروشگاهی, قیمت قفسه بندی فروشگاهی, قیمت کمد بایگانی ریلی, قیمت بایگانی ریلی, قیمت فایل ریلی, قیمت قفسه انبار, قیمت نصب قفسه, قیمت قفسه بندی, نصب قفسه فلزی, نصب قفسه انبار, نصب کمد بایگانی ریلی, نصب بایگانی ریلی, نصب فایل ریلی, نصب قفسه ریلی, قفسه ریلی, قفسه ریلی, فلزی, قفسه ریلی متحرک, خرید قفسه فلزی, خرید قفسه بندی فلزی, خرید قفسه فروشگاهی, خرید قفسه مغازه, خرید قفسه سوپرمارکت, خرید قفسه انبار, فروش قفسه فلزی, فروش قفسه فروشگاهی, فروش قفسه مغازه, فروش باکس پالت فلزی, باکس پالت فلزی, باکس پالت سردخانه, باکس پالت سردخانه ای, ساخت باکس پالت, خرید باکس پالت, پالت تخت فلزی, پالت تخت محکم, خرید اینترنتی قفسه فلزی, قفسه پالت راک, قفسه بندی صنعتی, قفسه فلزی مزنین, قفسه فلزی کتابخانه, قفسه کتاب, قفسه کتابخانه, قفسه بندی کتاب, قفسه بندی کتابخانه, قیمت قفسه کتاب, قیمت قفسه بندی کتاب, قیمت قفسه بندی کتابخانه, قیمت قفسه بندی کتابخانه ای, قفسه ریلی کتاب, قفسه ریلی کتابخانه, فایل ریلی نقشه, فروش قفسه کتاب, فروش قفسه کتابخانه, فروش قفسه بندی انبار, فروش قفسه مغازه,


دو شنبه 2 مرداد 1396
ن : khashayars

Travel Iran

Travel Iran

We are a team of educated and experienced Iran tour guides, Iran tour operators and experts of tourism management that gathered together to work on this project. The aim of this project is to introduce the glorious Persia and make a memorable and nice Iran trip for tourists from all over the world. It`s our pleasure to be your Iran tour operators and your hosts here. We are experienced and graduated from different universities and companies and now we are a professional team that can handle all affairs like Iran visa , Iran tour packages for planning your trip to Iran . In short, we are not the first but we are one of the best

iran tour

Travel to iran



:: برچسب‌ها: Travel Iran, Iran tour, Iran trip, Iran tour operators, Iran visa, Iran tour packages, ,


دو شنبه 26 تير 1396
ن : khashayars

آزمون‌ رسمی‌ زبان سوئدی

آزمون‌ رسمی‌ زبان سوئدی

Swedex Iran

با مدرک معتبر بین‌المللی

با تاییدیه دولت سوئد و زیر نظر سازمان سنجش آموزش کشور ایران

آموزش زبان سوئدی در ایران

آزمون‌های بین‌المللی زبان سوئدی٬ سوئداِکس (SWEDEX) نام  دارد که بر اساس چهارچوب جامع شورای اروپا، به عنوان مرجع و مقیاس سنجش دانش زبان سوئدی شناخته شده و صرف نظر از اینکه چگونه زبان سوئدی را فرا گرفته‌اید، دانش زبان سوئدی شما را در هر چهار مهارت گویش، شنیدار، خواندن و نوشتن می سنجد.

آزمون‌های سوئداِکس دارای تائیدیه از سازمان دولتی Swedish Institute در سوئد٬ و مجوز برگزاری از سازمان سنجش آموزش کشور در ایران می‌باشند.

آزمون‌ها زیر نظر سازمان سنجش آموزش کشور ایران و در محل این سازمان برگزار می‌گردد. برای تصحیح و صدور مدرک برگه‌های آزمون به دفتر مرکزی سوئداِکس در شهر گوتنبرگ در سوئد فرستاده میشوند. مدرک سوئداِکس نزد دولت سوئد و شرکت‌ها و موسسات سوئدی مورد تأیید بوده و امتیاز بزرگی در فرآیندهای مهاجرت، استخدام و پذیرش دانشجویی به حساب می‌آید. آزمون‌ها با نمایندگی‌ انحصاری و توسط شرکت سوئدی سوئدوُرکز اینترنشنال برگزار میشنود.

حسن آزمون زبان سوئدی

مدرک سوئداِکس نزد دولت سوئد و شرکت‌ها و موسسات سوئدی مورد تأیید بوده و امتیاز بزرگی در فرآیندهای مهاجرت، استخدام و پذیرش دانشجویی به حساب می‌آید.

آزمون‌های رسمی‌ زبان سوئدی در ایران

مژده به علاقمندان آموزش زبان سوئدی در ایران

موسسه سوئداکس بعنوان برگزار کننده آزمون زبان سوئدی در ایران موقعیت خوبی برای شما برای یادگیری زبان سوئدی  فراهم کرده.

۳ راه مفید برای یادگیری زبان سوئدی توسط این موسسه به شما عزیزان معرفی می گردد :

 

۱. آموزش اینترنتی زبان سوئدی :

مشخصات این دوره زبان سوئدی :

  • وسیع‌ترین دوره‌آموزش زبان اینترنتی
  • ۶ ماه دسترسی‌اینترنتی شبانه‌روزی با کمترین هزینه
  • بدون نیاز به دانش قبلی‌در زبان سوئدی یا انگلیسی‌
  • ۲. آموزش سوئدی توسط موسسات آموزشی معرفی شده مجاز در سایت سوئداکس ایران:
  • فقط موسساتی که در سایت سوئداکس ایران معرفی می شوند مجوز برگزاری دوره های زبان سوئدی را دارند . جهت مشاهده این موسسات مجاز به سایت سوئد اکس در ایران مراجعه فرمایید .
  • ۳. دوره زبان و اقامت تحصیلی در سوئد :
  • دوره فشرده ۹ ماهه زبان سوئدی در سوئد ( یک ساله آکادمیک ) همراه با اقامت تحصیلی در سوئد .
  • فرصت استثنایی برای کادر پزشکی (پزشکان و پرستاران) که قصد اشتغال در سوئد را دارند .
  • در معتبر ترین و بزرگترین موسسه آموزشی سوئد
  • انحصارا توسط شرکت سوئدی Swedworks International
  • برای کسب اطلاعات تکمیلی در مورد تمام این خدمات و دوره ها به سایت سوئداکس ایران مراجع فرمایید .

آموزش سوئدی

 



:: برچسب‌ها: آزمون‌ رسمی‌ زبان سوئدی,آزمون‌ زبان سوئدی,آموزش زبان سوئدی,آموزش زبان سوئدی در ایران,


یک شنبه 15 بهمن 1395
ن : khashayars

سوالات کلاه گیس باف با موی طبیعی آزمون ادواری فنی و حرفه ای

سوالات کلاه گیس باف با موی طبیعی آزمون ادواری فنی و حرفه ای


نام محصول: سوالات سنجش مهارت رشته کلاه گیس باف با موی طبیعی
رشته: مراقبت و زیبایی (کلاه گیس باف با موی طبیعی)
تعداد آزمون: 10 دوره
تعداد مجموع سوالات: 400 سوال
بسته پیش رو شامل نمونه سوالات آزمون ادواری سنجش مهارت فنی و حرفه ای میباشد که توسط گروه میهن همکار به صورت یکجا گرآوری شده است.
فایل های موجود در این بسته:
10 عدد فایل PDF شامل 400 سوال مربوط به 10 آزمون همراه با پاسخنامه
+ تمامی موارد ذکر شده به صورت یکجا در این بسته موجود میباشند.
اکنون جهت حصول اطمینان و سنجش کیفیت این بسته میتوانید بخش کوچکی از محصول را به صورت رایگان دانلود کرده و در صورت رضایت اقدام به خرید مجموعه کامل نمونه سوالات ذکر شده نمایید.
کیفیت کار ما، اعتبار ماست! مجموعه ی کامل نمونه سوالات همراه با پاسخنامه ی آنها آماده ی خرید می باشد.
  • فرمت : zip
  • حجم : 0.96مگابایت
  • شماره ثبت : 307


:: برچسب‌ها: سوالات کلاه گیس باف, سوالات سنجش مهارت, سوالات کلاه گیس باف با موی طبیعی آزمون ادواری فنی و حرفه ای, سوالات سنجش مهارت رشته کلاه گیس باف با موی طبیعی, سوالات سنجش مهارت رشته کلاه گیس باف, سوالات کلاه گیس باف با موی طبیعی, سوالات آزمون ادواری فنی و حرفه ای, سوالات آزمون فنی و حرفه ای, سوالات فنی و حرفه ای, ,


یک شنبه 15 دی 1395
ن : khashayars

سوالات متعادل سازی چهره زنانه آزمون ادواری فنی و حرفه ای

سوالات متعادل سازی چهره زنانه آزمون ادواری فنی و حرفه ای
 
نام محصول: سوالات سنجش مهارت رشته متعادل سازی چهره زنانه
رشته: مراقبت و زیبایی (متعادل ساز چهره زنانه)
تعداد آزمون: 35 دوره
تعداد مجموع سوالات: 1400 سوال
بسته پیش رو شامل نمونه سوالات آزمون ادواری سنجش مهارت فنی و حرفه ای میباشد که توسط گروه میهن همکار به صورت یکجا گرآوری شده است.
فایل های موجود در این بسته:
9 عدد فایل PDF شامل 360 سوال مربوط به 9 آزمون همراه با پاسخنامه
- 1 عدد فایل PDF شامل 1040 سوال مربوط به 26 آزمون هراه با پاسخنامه
+ تمامی موارد ذکر شده به صورت یکجا در این بسته موجود میباشند.
اکنون جهت حصول اطمینان و سنجش کیفیت این بسته میتوانید بخش کوچکی از محصول را به صورت رایگان دانلود کرده و در صورت رضایت اقدام به خرید مجموعه کامل نمونه سوالات ذکر شده نمایید.
کیفیت کار ما، اعتبار ماست! مجموعه ی کامل نمونه سوالات همراه با پاسخنامه ی آنها آماده ی خرید می باشد.


:: برچسب‌ها: سوالات سنجش مهارت, سوالات متعادل سازی چهره زنانه آزمون ادواری فنی و حرفه ای, سوالات سنجش مهارت رشته متعادل سازی چهره زنانه, سوالات متعادل سازی چهره زنانه, سوالات آزمون ادواری فنی و حرفه ای, سوالات آزمون فنی و حرفه ای, سوالات فنی و حرفه ای, ,


یک شنبه 30 آذر 1395
ن : khashayars

نمونه سوالات هنر در خانه آزمون ادواری فنی و حرفه ای

نمونه سوالات هنر در خانه آزمون ادواری فنی و حرفه ای

 

 

دانلود نمونه سوالات رشته ی هنر در خانه ( آزمون فنی و حرفه ای)
در هر آزمونی مطالعه ی نمونه سوالات ادوار گذشته ی آن آزمون یکی از پارامترهای مهم موفقیت است
در همین راستا برای شما دوستان عزیز شرکت کننده بزرگترین مجموعه نمونه سوالات فنی و حرفه ای رشته ی هنر در خانه را آماده نموده ایم تا در این آزمون با آمادگی بیشتری شرکت نمایید
این مجموعه ی کامل جدید ترین آزمون های رشته ی هنر در خانه را شامل می شود
سوالات این بسته که شامل 157 صفحه سوالات چهارگزینه ای آزمون همراه با پاسخنامه می باشد ، سوالات اصلی آزمون رشته ی هنر در خانه است که در مراکز فنی و حرفه ای استانها برگزار شده است
با آرزوی موفقیت روز افزون شما در زندگی

 

دانلود



:: برچسب‌ها: سوالات فنی و حرفه ای, سوالات آزمون فنی و حرفه ای, سوالات آزمون ادواری فنی و حرفه ای, سوالات هنر در خانه آزمون ادواری فنی و حرفه ای, نمونه سوالات هنر در خانه آزمون ادواری فنی و حرفه ای, نمونه سوالات رشته ی هنر در خانه, نمونه سوالات هنر در خانه, سوالات هنر در خانه, سوالات رشته ی هنر در خانه, سوالات هنر در خانه آزمون ادواری فنی و حرفه ای, ,


یک شنبه 15 آذر 1395
ن : khashayars

نمونه سوالات آزمون آشپزی 2 فنی و حرفه ای

نمونه سوالات آزمون آشپزی 2 فنی و حرفه ای

 

این سوالات سوالات اصلی سازمان و بصورت تستی می باشد

این مجموعه شامل 300 سوال تستی آزمون آشپزی درجه 2 + پاسخ گزینه ی صحیح می باشد



:: برچسب‌ها: سوالات فنی و حرفه ای, سوالات آزمون ادواری فنی و حرفه ای, سوالات آزمون فنی و حرفه ای, سوالات آزمون آشپزی, نمونه سوالات آزمون آشپزی, نمونه سوالات آزمون آشپزی فنی و حرفه ای, سوالات آزمون آشپزی فنی و حرفه ای, نمونه سوالات آزمون آشپزی 2 فنی و حرفه ای, سوالات آزمون آشپزی 2 فنی و حرفه ای, ,


یک شنبه 30 آبان 1395
ن : khashayars

سوالات آموزش و پیرایش زنانه و آرایشگر مو+سوالات مو

سوالات آموزش و پیرایش زنانه و آرایشگر مو+سوالات مو

 

 

دانلود نمونه سوالات آموزش و پیرایش زنانه-مهارت فنی و حرفه ای
سوالات آزمون کتبی مهارت رشته ی آرایش و پیرایش زنانه
برای شما متقاضیان آزمون کتبی مهارت آرایش و پیرایش زنانه نمونه سوالات تستی آزمون فنی و حرفه ای را آماده نموده ایم
این سوالات سوالات چهارگزینه ای (تستی ) آزمون مهارت فنی و حرفه ای به همراه پاسخ نامه می باشد
این فایل شامل چه سوالاتی است :
52 سوال اطلاعات عمومی به همراه پاسخ نامه
39 سوال بخش آرایش صورت با پاسخنامه
45 سوال بخش براشینگ همراه با پاسخ نامه
59 سوال بخش پرمنات همراه با پاسخنامه
53 سوال بخش دپیلاسیون همراه با پاسخنامه
34 سوال بخش دکلراسیون همراه با پاسخنامه
103 سوال بخش رنگ همراه با پاسخنامه

21 سوال شامپوها و لوسیونها همراه با پاسخنامه
113 سوال شناخت مو همراه با پاسخنامه
24 سوال صافی همراه با پاسخنامه
14 سوال صورتها همراه با پاسخنامه
104 سوال کوپ همراه با پاسخنامه
17 سوال مانیکور همراه با پاسخنامه
17 سوال بخش مش همراه با پاسخنامه

44 سوال میزانپلی همراه با پاسخنامه

+ 980 سوال رشته ی آرایش مو

 



:: برچسب‌ها: سوالات آموزش و پیرایش زنانه و آرایشگر مو فنی و حرفه ای, سوالات آموزش و پیرایش زنانه و آرایشگر مو, سوالات آزمون ادواری فنی و حرفه ای, سوالات آزمون فنی و حرفه ای, سوالات فنی و حرفه ای, ,


یک شنبه 15 آبان 1395
ن : khashayars

سوالات بنای سفت کار آزمون ادواری فنی و حرفه ای

سوالات بنای سفت کار آزمون ادواری فنی و حرفه ای

 
نام محصول: سوالات سنجش مهارت رشته بنای سفت کار درجه 1 و درجه 2
رشته: رشته صنعت ساختمان (بنای سفت کار)
تعداد آزمون: 6 دوره
تعداد مجموع سوالات: 360 سوال
بسته پیش رو شامل نمونه سوالات آزمون ادواری سنجش مهارت فنی و حرفه ای میباشد که توسط گروه میهن همکار به صورت یکجا گرآوری شده است.
فایل های موجود در این بسته:
5 عدد فایل PDF شامل 320 سوال مربوط به 5 آزمون (بنای سفت کار درجه 1) همراه با پاسخنامه
- 1 عدد فایل PDF شامل 40 سوال مربوط به 1 آزمون (بنای سفت کار درجه 2) هراه با پاسخنامه
+ تمامی موارد ذکر شده به صورت یکجا در این بسته موجود میباشند.
اکنون جهت حصول اطمینان و سنجش کیفیت این بسته میتوانید بخش کوچکی از محصول را به صورت رایگان دانلود کرده و در صورت رضایت اقدام به خرید مجموعه کامل نمونه سوالات ذکر شده نمایید.
کیفیت کار ما، اعتبار ماست! مجموعه ی کامل نمونه سوالات همراه با پاسخنامه ی آنها آماده ی خرید می باشد.


:: برچسب‌ها: سوالات بنای سفت کار آزمون ادواری فنی و حرفه ای, بنای سفت کار آزمون ادواری فنی و حرفه ای, سوالات بنای سفت کار, سوالات آزمون ادواری فنی و حرفه ای, سوالات فنی و حرفه ای, سوالات آزمون فنی و حرفه ای, آزمون ادواری فنی و حرفه ای, بنای سفت کار, سوالات بنای سفت کار آزمون ادواری فنی و حرفه ای, ,


یک شنبه 30 مهر 1395
ن : khashayars

سوالات کاربر مواد شیمیایی در آرایش زنانه آزمون ادواری فنی و حرفه ای

سوالات کاربر مواد شیمیایی در آرایش زنانه آزمون ادواری فنی و حرفه ای

 
 
نام محصول: سوالات سنجش مهارت رشته کاربر مواد شیمیایی در آرایش زنانه
رشته: مراقبت و زیبایی (کاربر مواد شیمیایی در آرایش زنانه)
تعداد آزمون: 10 دوره
تعداد مجموع سوالات: 400 سوال
بسته پیش رو شامل نمونه سوالات آزمون ادواری سنجش مهارت فنی و حرفه ای میباشد که توسط گروه میهن همکار به صورت یکجا گرآوری شده است.
فایل های موجود در این بسته:
10 عدد فایل PDF شامل 400 سوال مربوط به 10 آزمون همراه با پاسخنامه
+ تمامی موارد ذکر شده به صورت یکجا در این بسته موجود میباشند.
اکنون جهت حصول اطمینان و سنجش کیفیت این بسته میتوانید بخش کوچکی از محصول را به صورت رایگان دانلود کرده و در صورت رضایت اقدام به خرید مجموعه کامل نمونه سوالات ذکر شده نمایید.
کیفیت کار ما، اعتبار ماست! مجموعه ی کامل نمونه سوالات همراه با پاسخنامه ی آنها آماده ی خرید می باشد.


:: برچسب‌ها: سوالات کاربر مواد شیمیایی در آرایش زنانه آزمون ادواری فنی و حرفه ای, سوالات کاربر مواد شیمیایی در آرایش زنانه, سوالات فنی و حرفه ای, سوالات آزمون فنی و حرفه ای, سوالات آزمون ادواری فنی و حرفه ای, آزمون ادواری فنی و حرفه ای, کاربر مواد شیمیایی در آرایش زنانه, سوالات کاربر مواد شیمیایی, ,


یک شنبه 15 مهر 1395
ن : khashayars

سوالات آرایشگر موی زنانه آزمون ادواری فنی و حرفه ای

سوالات آرایشگر موی زنانه آزمون ادواری فنی و حرفه ای

 
 
نام محصول: سوالات سنجش مهارت رشته آرایشگر موی زنانه
رشته: مراقبت و زیبایی (آرایشگر موی زنانه)
تعداد آزمون: 32 دوره
تعداد مجموع سوالات: 1300 سوال
بسته پیش رو شامل نمونه سوالات آزمون ادواری سنجش مهارت فنی و حرفه ای میباشد که توسط گروه میهن همکار به صورت یکجا گرآوری شده است.
فایل های موجود در این بسته:
8 عدد فایل PDF شامل 320 سوال مربوط به 8 آزمون همراه با پاسخنامه
- 1 عدد فایل PDF شامل 980 سوال مربوط به 24 آزمون هراه با پاسخنامه
+ تمامی موارد ذکر شده به صورت یکجا در این بسته موجود میباشند.
اکنون جهت حصول اطمینان و سنجش کیفیت این بسته میتوانید بخش کوچکی از محصول را به صورت رایگان دانلود کرده و در صورت رضایت اقدام به خرید مجموعه کامل نمونه سوالات ذکر شده نمایید.
کیفیت کار ما، اعتبار ماست! مجموعه ی کامل نمونه سوالات همراه با پاسخنامه ی آنها آماده ی خرید می باشد.


:: برچسب‌ها: سوالات فنی و حرفه ای, سوالات آزمون فنی و حرفه ای, سوالات آرایشگر موی زنانه آزمون ادواری فنی و حرفه ای, سوالات آرایشگر موی زنانه, سوالات آزمون ادواری فنی و حرفه ای, آزمون ادواری فنی و حرفه ای, آرایشگر موی زنانه, ,


یک شنبه 30 شهريور 1395
ن : khashayars

سوالات پیرایشگر موی زنانه آزمون ادواری فنی و حرفه ای

سوالات پیرایشگر موی زنانه آزمون ادواری فنی و حرفه ای
 
نام محصول: سوالات سنجش مهارت رشته پیرایشگر موی زنانه
رشته: مراقبت و زیبایی (پیرایشگر موی زنانه)
تعداد آزمون: 61 دوره
تعداد مجموع سوالات: 2430 سوال
بسته پیش رو شامل نمونه سوالات آزمون ادواری سنجش مهارت فنی و حرفه ای میباشد که توسط گروه میهن همکار به صورت یکجا گرآوری شده است.
فایل های موجود در این بسته:
7 عدد فایل PDF شامل 280 سوال مربوط به 7 آزمون همراه با پاسخنامه
- 1 عدد فایل PDF شامل 2150 سوال مربوط به 54 آزمون هراه با پاسخنامه
+ تمامی موارد ذکر شده به صورت یکجا در این بسته موجود میباشند.
اکنون جهت حصول اطمینان و سنجش کیفیت این بسته میتوانید بخش کوچکی از محصول را به صورت رایگان دانلود کرده و در صورت رضایت اقدام به خرید مجموعه کامل نمونه سوالات ذکر شده نمایید.
کیفیت کار ما، اعتبار ماست! مجموعه ی کامل نمونه سوالات همراه با پاسخنامه ی آنها آماده ی خرید می باشد.


:: برچسب‌ها: سوالات پیرایشگر موی زنانه آزمون ادواری فنی و حرفه ای, سوالات پیرایشگر موی زنانه, سوالات فنی و حرفه ای, سوالات آزمون فنی و حرفه ای, سوالات آزمون ادواری فنی و حرفه ای, آزمون ادواری فنی و حرفه ای, پیرایشگر موی زنانه, ,


یک شنبه 15 شهريور 1395
ن : khashayars

سوالات پیرایشگر ابرو و صورت زنانه آزمون ادواری فنی و حرفه ای

سوالات پیرایشگر ابرو و صورت زنانه آزمون ادواری فنی و حرفه ای

 
نام محصول: سوالات سنجش مهارت رشته پیرایشگر ابرو و صورت زنانه
رشته: مراقبت و زیبایی (پیرایشگر ابرو و صورت زنانه)
تعداد آزمون: 49 دوره
تعداد مجموع سوالات: 1960 سوال
بسته پیش رو شامل نمونه سوالات آزمون ادواری سنجش مهارت فنی و حرفه ای میباشد که توسط گروه میهن همکار به صورت یکجا گرآوری شده است.
فایل های موجود در این بسته:
8 عدد فایل PDF شامل 320 سوال مربوط به 8 آزمون همراه با پاسخنامه
- 1 عدد فایل PDF شامل 1960 سوال مربوط به 49 آزمون هراه با پاسخنامه
+ تمامی موارد ذکر شده به صورت یکجا در این بسته موجود میباشند.
اکنون جهت حصول اطمینان و سنجش کیفیت این بسته میتوانید بخش کوچکی از محصول را به صورت رایگان دانلود کرده و در صورت رضایت اقدام به خرید مجموعه کامل نمونه سوالات ذکر شده نمایید.
کیفیت کار ما، اعتبار ماست! مجموعه ی کامل نمونه سوالات همراه با پاسخنامه ی آنها آماده ی خرید می باشد.


:: برچسب‌ها: سوالات پیرایشگر ابرو و صورت زنانه آزمون ادواری فنی و حرفه ای, سوالات پیرایشگر ابرو و صورت زنانه, سوالات آزمون فنی و حرفه ای, سوالات فنی و حرفه ای, سوالات آزمون ادواری فنی و حرفه ای, آزمون ادواری فنی و حرفه ای, پیرایشگر ابرو و صورت زنانه, ,